Duży ubytek płynu chłodnicy oraz osad pod korkirm oleju!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dominikpl
    Classic
    • 2016
    • 5

    Duży ubytek płynu chłodnicy oraz osad pod korkirm oleju!!

    Najczęściej 28, jak jeździłem do Niemiec to z "dużych" na 21 nadawali.
  • koltotki89
    Classic
    • 2013
    • 10

    #2
    Duży ubytek płynu chłodnicy oraz osad pod korkirm oleju!!

    Witam.
    Jakieś 3 tyg. temu wymieniałem olej jak i płyn w układzie chłodzenia i co 2 tyg. muszę dolewać wody i to nie mało bo około 2 litrów. :shock: Ale wczoraj jak wybrałem się na dłuższą trasę podniosła mi się temperatura silnika do maksimum przez co musiałem zjechać na pobocze odczekać trochę i dolać znów wody i to ponad 2 litry. Po dolaniu temperatura silnika wróciła do normy ale przejechałem około 70 km i znów musiałem dolać :bsilny:

    Z tego co udało mi się dowiedzieć to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą ale nie mam pewności. Czy możecie mi podać ewentualny koszt takiej naprawy i powiedzieć co przy takiej wymianie jest potrzebne chodzi mi tu o części i czy olej będzie musiał być znowu wymieniony/

    Silnik 1,6 benzyna 101km km

    Z góry wielkie dzięki

    Komentarz

    • pekool
      Rider
      • 2012
      • 321
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      a zwrociles uwage czy samochod ci nie dymi ? to strasznie duzo ci go ucieka, to raczej wyglada na wyciek... jak u mnie padla UPG to mi wywalalo plyn ze zbiorniczka wyrownawczego po ostrzejszej jezdzie, plyn w zbiorniczku byl metny i bylo w nim czuc spaliny. Patrzyles czy nie ma mokrej plamy pod samochodem ? Tak ogolnie wymiana UPG, czesci plus sprawdzenie glowicy na szczelnosc kosztowalo mnie 950 pln. Najpierw sprawdz podstawowe opcje ubytku plynu, zeby sie nie pakowac w niepotrzebne koszta
      pekool

      Komentarz

      • koltotki89
        Classic
        • 2013
        • 10

        #4
        Nie nie sprawdzałem czy auto dymi. A na jaki kolor powinno dymić? i plamy też nie zaobserwowałem ale popatrzę jeszcze.

        Komentarz

        • djtomi2
          Rider
          • 2010
          • 252
          • Octavia II (1Z3)
          • CEGA 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          Jak najbardziej objawy uwalonej uszczelki pod głowicą. Osad pod korkiem oleju oznacza, że płyn chłodniczy idzie ci do oleju, a co za tym idzie wymiana oleju po robocie jest raczej konieczna.
          Pozdrawiam.

          Komentarz

          • koltotki89
            Classic
            • 2013
            • 10

            #6
            Ok. Skoro to objawy uszczelki pod głowicą to czy tak DUŻY ubytek płynu mógł coś uszkodzić przy okazji czy został spalony?

            Komentarz

            • BASTIAN001
              L&K
              • 2013
              • 1177
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Tak duży ubytek wody nie powinien nic więcej uszkodzić ale tak naprawdę usterki oraz koszty poznasz dopiero po zdjęciu głowicy...i ocenie przez mechanika...

              Komentarz

              Pracuję...