Mam problem i nie mogę na necie rozwiązania znaleźć...
Stoję na światłach, zaciągam ręczny, wrzucam luz, i puszczam sprzęgło. Po wciśnięciu jak wrzucam jedynkę słychać chrobotanie tak, jakby sprzęgło nie było do końca wciśnięte. Bieg wskakuje. Wciskam znowu sprzęgło , wrzucam na luz i na jedynkę (ciągle wciskając sprzęgło) i bieg wchodzi gładko. Przy zmianie biegów na wyższe podczas jazdy nic takiego się nie dzieje.
kolego zrób tak,że podczas ruszania lewarkiem zaczynaj od 2, tzn gdy staniesz na światłach to ruszając lewarkiem z luzu wejdź na 2 i prosto na 1. po prostu na jednym wciśnięciu sprzęgła musisz przebyć taką drogę LUZ-2-1 i będzie ok. ja tak mam z 1 już długo i mimo iż serwisuje w ASO to nikt mi nic konkretnego nie poradził, a zrobiłem tak już ponad 150 tyś, a przelatane mam już koło 400 i dalej śmiga. bo mówili,że można wymienić sprzęgło ale po co jak to nie jest aż tak uciążliwe. sprawdź czy pomoże to co Ci poradziłem i daj znać co i jak
Dzięki, tak właśnie robię, ale nie pasuje mi jak coś nie działa... Będę musiał odwiedzić warsztat chyba. Teraz mi przyszło do głowy że to mogą być poduszki... Napisze dla potomnych jak się dowiem
jak coś będziesz wiedział to napisz co i jak. ja nawet w tym sezonie zrobiłem małą objazdówkę po europie i odpukać nic się nie działo, a tak jak wspominałem troche już ma nalatane...... Ps.piwko postawione chętnie wysączę
No więc tak:
W Nastapolu na Widzewie mówią że się sprzęgło kończy i zużyte jest koło dwumasowe. Koszt wymiany obu to wg nich 2000 za same części :shock: Czy to jest możliwe żeby taka cena była, czy może powinienem zmienić mechanika...
No więc tak:
W Nastapolu na Widzewie mówią że się sprzęgło kończy i zużyte jest koło dwumasowe. Koszt wymiany obu to wg nich 2000 za same części :shock: Czy to jest możliwe żeby taka cena była, czy może powinienem zmienić mechanika...
Za 2 tysiaki przyjeżdżaj do mnie, jeszcze Ci za paliwo oddam.
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Octa wróciła już do mnie. Nie wiem co tam pogrzebali, ale jakby lepiej ta jedynka wchodziła. Jak się nie wrzuca agresywnie to nie charczy... I tak mówią że sprzęgło i dwumasa do wymiany... Podpytam jeszcze kogoś...
BTW. Zrobili mi test akumulatora bo rano czasem nie chce za dobrze gadać i wyszło że jest ok. Na drugi dzień u nich nie chciał też odpalić więc podłączyli swój (tak mówili) i przy włączonym alarmie zostawili na noc. Ponoć badali czy nie ma przebić i rano odpalił jak talala.
Czy takie coś jest możliwe? Na 2 wydrukach z 17 i z 19 listopada mam kolejno:
17: Naładowanie 80%
19: Naładowanie 54% :shock:
SOC: 12.34V
NAP ROZRUCHU: 10.01V
Ładowanie pod obciążeniem: 14,29V
Bez obciążenia: 14,38V
Pulsacja nap (nie wiem co to znaczy) : 0,20V
AKU Bosch Silver 750EN
Wg nich Aku do wymiany...
EDIT:
Po wizycie u innego mechanika, okazało się że auto jest szrotem. Elektryka popieprzona na wszystkie strony, szkoda gadać. Na szczęście zwrócił mi kasę
Komentarz