Dziękuje serdecznie wszystkim za życzenia urodzinowe
[O1] Problem z pierwszym biegiem
Zwiń
X
-
[O1] Problem z pierwszym biegiem
Witam wszystkich
Mam problem i nie mogę na necie rozwiązania znaleźć...
Stoję na światłach, zaciągam ręczny, wrzucam luz, i puszczam sprzęgło. Po wciśnięciu jak wrzucam jedynkę słychać chrobotanie tak, jakby sprzęgło nie było do końca wciśnięte. Bieg wskakuje. Wciskam znowu sprzęgło , wrzucam na luz i na jedynkę (ciągle wciskając sprzęgło) i bieg wchodzi gładko. Przy zmianie biegów na wyższe podczas jazdy nic takiego się nie dzieje.
ktoś ma może jakiś pomysł?Pozdrawiam,
Marcin
-
-
kolego zrób tak,że podczas ruszania lewarkiem zaczynaj od 2, tzn gdy staniesz na światłach to ruszając lewarkiem z luzu wejdź na 2 i prosto na 1. po prostu na jednym wciśnięciu sprzęgła musisz przebyć taką drogę LUZ-2-1 i będzie ok. ja tak mam z 1 już długo i mimo iż serwisuje w ASO to nikt mi nic konkretnego nie poradził, a zrobiłem tak już ponad 150 tyś, a przelatane mam już koło 400 i dalej śmiga. bo mówili,że można wymienić sprzęgło ale po co jak to nie jest aż tak uciążliwe. sprawdź czy pomoże to co Ci poradziłem i daj znać co i jak
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Grzany88No więc tak:
W Nastapolu na Widzewie mówią że się sprzęgło kończy i zużyte jest koło dwumasowe. Koszt wymiany obu to wg nich 2000 za same części :shock: Czy to jest możliwe żeby taka cena była, czy może powinienem zmienić mechanika...
Komentarz
-
-
Octa wróciła już do mnie. Nie wiem co tam pogrzebali, ale jakby lepiej ta jedynka wchodziła. Jak się nie wrzuca agresywnie to nie charczy... I tak mówią że sprzęgło i dwumasa do wymiany... Podpytam jeszcze kogoś...
BTW. Zrobili mi test akumulatora bo rano czasem nie chce za dobrze gadać i wyszło że jest ok. Na drugi dzień u nich nie chciał też odpalić więc podłączyli swój (tak mówili) i przy włączonym alarmie zostawili na noc. Ponoć badali czy nie ma przebić i rano odpalił jak talala.
Czy takie coś jest możliwe? Na 2 wydrukach z 17 i z 19 listopada mam kolejno:
17: Naładowanie 80%
19: Naładowanie 54% :shock:
SOC: 12.34V
NAP ROZRUCHU: 10.01V
Ładowanie pod obciążeniem: 14,29V
Bez obciążenia: 14,38V
Pulsacja nap (nie wiem co to znaczy) : 0,20V
AKU Bosch Silver 750EN
Wg nich Aku do wymiany...
EDIT:
Po wizycie u innego mechanika, okazało się że auto jest szrotem. Elektryka popieprzona na wszystkie strony, szkoda gadać. Na szczęście zwrócił mi kasęPozdrawiam,
Marcin
Komentarz
-
Komentarz