Agamek12, a ja dzisiaj w Jastrzębiej byłem i żadnej oklejonej TOYOTY nie widziałem
Interpretacja logów statycznych (ASV)
Zwiń
X
-
Interpretacja logów statycznych (ASV)
Witam. Czy może ktoś zinterpretować logi statyczne grupy 003 i 011 ??
Podejrzewam zepsutą pompę podciśnienia gdyż świeżo po hamowaniu musze chwile poczekać żeby układ podciśnienia działał poprawnie. Wężyki mam sprawne ale króciec wychdozący z pompy podciśnienia jest strasznie luźny i wg mnie bokiem gubi podciśnienie bo jak go prowizorycznie uszczelniłem to przez jakiś czas było okej.
Wklejam logi statyczne:
Log (1 - 003)
Log (0 - 011)
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
-
-
moze byc tak jak piszeszOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
te logi coś pokazują ?
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez roLLote logi coś pokazują ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
przemik, po naciśnięciu hamulca do oporu i po chwili jak gazuję turbiny nic nie słychać. Jak poczekam z 10 sekund i znowu pogazuję to juz słuchac pogwizdywanie ( VTG zaczyna działać). Jak gaszę silnik to N239 nie zamyka do konca ( jakby nie miał siły ). Wężyki całe, N75, N18, N239 sprawne. Po uszczelnieniu tego krućca przez jakiś czas było malinowo ale znów wróciło. Dodam że na wolnych obrotach w vagu w measuring blocks w grupie tej z EGR powinno byc tam max 75% a u mnie jest 80 co by wg mnie oznaczało że ma za mało podciśnienia by EGR unieść bardziej.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
przemik, jeśli chodzi o dynamikę to jest wszystko jak trzeba no może chwile po hamowaniu jak na 1,2 depnę to turbo załączy się na max około 2200 RPM. Jak jezdze spokojnie i na 2 przycisnę to przy 1900 "wgniata w fotel" bo podciśnienie w układzie jest ale mówie, jak z 2 razy nacisnę hamulec i serwo "zużyje" podciśnienie to musi się chwile jakby napompować znów. Wg mnie pompa vacuum nie ma już takiej wydajności i ten króciec wszystko chrzani.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
german81, on ma luz tam wewnątrz na wyjściu z korpusu.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
witajcie, mam pytanko odnośnie logów a nie będę zakładał nowego tematu, otóż:
Czy jest sens wykonywać logi silnika 1,6 BFQ? Wywala mi błąd sondy i ubogiej a czasem zbyt bogatej mieszanki. Chcę ten problem rozwiązać i nie wiem jak, więc pomyślałem, że może logi coś podpowiedzą co trzeba zrobić?był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
Komentarz