Interpretacja logów statycznych (ASV)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysiek81
    Drive
    • 2010
    • 49

    Interpretacja logów statycznych (ASV)

    Agamek12, a ja dzisiaj w Jastrzębiej byłem i żadnej oklejonej TOYOTY nie widziałem
    krzysiek nowy moto
  • roLLo
    L&K
    • 2008
    • 1063
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Interpretacja logów statycznych (ASV)

    Witam. Czy może ktoś zinterpretować logi statyczne grupy 003 i 011 ??
    Podejrzewam zepsutą pompę podciśnienia gdyż świeżo po hamowaniu musze chwile poczekać żeby układ podciśnienia działał poprawnie. Wężyki mam sprawne ale króciec wychdozący z pompy podciśnienia jest strasznie luźny i wg mnie bokiem gubi podciśnienie bo jak go prowizorycznie uszczelniłem to przez jakiś czas było okej.

    Wklejam logi statyczne:
    Log (1 - 003)
    Log (0 - 011)

    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      moze byc tak jak piszesz
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • roLLo
        L&K
        • 2008
        • 1063
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        te logi coś pokazują ?

        Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

        Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
        Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
        Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez roLLo
          te logi coś pokazują ?
          Tak pokazuja ze geometria nie pracuje i Egr tez nie.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Widac ze uklad podcisnienia swiruje. Moze to byc ze kruciec przepuszcza.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • roLLo
              L&K
              • 2008
              • 1063
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              przemik, po naciśnięciu hamulca do oporu i po chwili jak gazuję turbiny nic nie słychać. Jak poczekam z 10 sekund i znowu pogazuję to juz słuchac pogwizdywanie ( VTG zaczyna działać). Jak gaszę silnik to N239 nie zamyka do konca ( jakby nie miał siły ). Wężyki całe, N75, N18, N239 sprawne. Po uszczelnieniu tego krućca przez jakiś czas było malinowo ale znów wróciło. Dodam że na wolnych obrotach w vagu w measuring blocks w grupie tej z EGR powinno byc tam max 75% a u mnie jest 80 co by wg mnie oznaczało że ma za mało podciśnienia by EGR unieść bardziej.

              Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

              Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
              Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
              Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Logi dynamiczne robiles ?
                Przydalyby sie... 011,010 i 008
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • roLLo
                  L&K
                  • 2008
                  • 1063
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  przemik, jeśli chodzi o dynamikę to jest wszystko jak trzeba no może chwile po hamowaniu jak na 1,2 depnę to turbo załączy się na max około 2200 RPM. Jak jezdze spokojnie i na 2 przycisnę to przy 1900 "wgniata w fotel" bo podciśnienie w układzie jest ale mówie, jak z 2 razy nacisnę hamulec i serwo "zużyje" podciśnienie to musi się chwile jakby napompować znów. Wg mnie pompa vacuum nie ma już takiej wydajności i ten króciec wszystko chrzani.

                  Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                  Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                  Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                  Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    zaklep kruciec na pompie vac i problem zniknie .
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • roLLo
                      L&K
                      • 2008
                      • 1063
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      german81, on ma luz tam wewnątrz na wyjściu z korpusu.

                      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        no to zaklep korpus do okoła kruca i bedzie dobrze to jest normalne w tych pompach .
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • michalrh
                          Rider
                          • 2012
                          • 322
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          witajcie, mam pytanko odnośnie logów a nie będę zakładał nowego tematu, otóż:
                          Czy jest sens wykonywać logi silnika 1,6 BFQ? Wywala mi błąd sondy i ubogiej a czasem zbyt bogatej mieszanki. Chcę ten problem rozwiązać i nie wiem jak, więc pomyślałem, że może logi coś podpowiedzą co trzeba zrobić?
                          był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
                          jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



                          komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

                          Komentarz

                          • petras
                            Ambiente
                            • 2008
                            • 171
                            • Octavia I (1U2)
                            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                            #14
                            michalrh, to co opisujesz to wina właśnie walniętej sondy lambda.
                            wymień ją, skasuj błędy i wtedy zrób logi, ale domyślam się że błędy się nie pokażą

                            Komentarz

                            Pracuję...