Problem z porannym odpalaniem - nietypowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemik
    RS
    • 2012
    • 1610

    #26
    Czujnik wyglada na dobry. Ale termostat... nadaje sie tylko na szrot.
    Logowałes bezposrednio po trasie ?
    Przemek
    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
    80 B3 Limo 1.6 TD SB

    Komentarz

    • Kryzys5554
      Ambiente
      • 2012
      • 118

      #27
      Tak. A co sądzisz o tym dogrzewaniu i automatycznemu wydłuzaniu grzania świec przeez komputer?? dlaczego nie działa co może być powodem

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #28
        Trudno powiedziec.
        Masz czym zrobic logi statyczne - VAG/VCDS ???
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • Kryzys5554
          Ambiente
          • 2012
          • 118

          #29
          postaram sie w weekend moze uda mi sie wczessnie, a jakie bloki??

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #30
            Statyczne - 000,001,003,004,007,013
            Statyczne w trybie Basic Settings - 000,004
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Kryzys5554
              Ambiente
              • 2012
              • 118

              #31
              Prosze
              Log (0 - 004,007,013)
              Log (1 - 000,001,003)
              Basic settings
              Log (2 - 004,004)
              Log (3 - 000,000)

              Basic settings patrz te pomiary niżej (spójrz sobie na dni bo nie wiem dlaczego wrzucilo mi też z 21 listopada na górze)

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #32
                Filtr paliwa dawno zmieniałes ?
                Samochod ile ma przebiegu... realnie ?
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Kryzys5554
                  Ambiente
                  • 2012
                  • 118

                  #33
                  filtr paliwa mussze wymienić bo ma już z 2 lata, samochód ma ok 300tys. realnie (tak nam stary sprawdzony mechnik mówił) on zmieniał rozrząd, na elektronice się nie zna ustawiałem u elektronika. A dlaczego pytasz możesz podzielić sie wątpliwościami?? Jakieś spostrzeżenia? Może więcej mi opowiesz o tym samochodzie??

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #34
                    Obroty falują i ta dawka na wolnych tak niestablinie się zachowuje. Co moze wskazywac na jakies problemy z nastawnikiem.
                    Wymien filtr paliwa - koniecznie - i powtorz logi jak wyzej.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • Kryzys5554
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 118

                      #35
                      Oglądał go dosyć dobrze i mówił że pompa jest nówka, zresztą poprzedni właściciel też przekazywał informacje że niedawno była robiona a wszystko robił na częściach ASO (nie tylko pompe) zresztą to falowanie to od niedawna. A jeżeli widze pęcheżyki w przewodzie paliwowym to może mieć to związek z tym falowaniem?? Czy idzie się jescze czegoś czepnąć po tych logach ??
                      AAAA i jeszcze jak już raz odpali (praca silnika nawet 2sekundy, eksperyment) to pali na dotyk

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #36
                        Czyli wskazywaloby to na jakies problemy z zapowietrzaniem sie... zmien filtr paliwa koniecznie.
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • Kryzys5554
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 118

                          #37
                          Zmienie napewno bo za niedługo musze wymienić olej to rrazem już to zrobie. A co do tych pozostałych logów to jest coś niepokojącego jeszcze??

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #38
                            Po wymianie filtra zrob logi... statyczne te same co ostatnio i dynamiczne.
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            • Kryzys5554
                              Ambiente
                              • 2012
                              • 118

                              #39
                              Filtr wymieniony (brak bąbelków i całkowicie nowe życie silnika aż wbija w fotele), termostat wymieniony, świece profilaktycznie wymienione na beru (zaczął równo odpalać). Ale nadal dupa z tymi świecami ustawiłem żeby grzały 6 sekund i na kompie tyle pokazuje (6.18 sekundy) a przekręcę kluczyk i nadal mniej niż dwie sekundy i problem z odpaleniem (temperatura poniżej 0). Nie wiem już jak się za to zabrać.

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #40
                                A jak odepniesz czujnik temperatury grzeją dluzej ?
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • Kryzys5554
                                  Ambiente
                                  • 2012
                                  • 118

                                  #41
                                  nieee

                                  [ Dodano: Wto 17 Gru, 13 22:55 ]
                                  coś w elektronice musi być a jakies bezpieczniki co i jakie powiny być inne podzespoły w vagu jescze gdzie grzebać??

                                  Komentarz

                                  • rafiki
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 15975
                                    • Superb III (3V3)

                                    #42
                                    Kryzys5554, bezpiecznik od świec znajduje się w tej "puszce" bezpośrednio na akumulatorze. Bezpiecznik 50A pierwszy od strony bieguna -.
                                    BTW, ja też mam problem z odpalaniem od 0 stopni w dół, ale u mnie problem najprawdopodobniej jest w przekaźniku 103 (nie mam przekaźnika 109, a lokalizacja 103 odpowiada temu, co piszą w książce "Sam naprawiam samochód"), ponieważ zamieniłem się z kolegą cezary 70 i mój AGR palił bez problemów natomiast AXR kolegi palił baardzo ciężko. Przy minimalnych morzach musiałem grzać świece po 3 razy żeby nie kręcić zbyt długo.
                                    رافال
                                    Spoty
                                    Cause freedom is a lonely road

                                    Komentarz

                                    • Kryzys5554
                                      Ambiente
                                      • 2012
                                      • 118

                                      #43
                                      ja już próbowałem zamieniać (z golfem IV gdzie wszystko jest ok) i nic nie dało chociaż upewniłem się że moje na tamtym działają w 100% (grzały ok 7 sekund tyle samo co na jego oryginałach). Założyłem od niego i to samo ok 2 sekund. :cry:

                                      [ Dodano: Sro 18 Gru, 13 00:03 ]
                                      a czy to w normie że mam te 2 przekaźniki (103 i 109)???? Myśle żeby jak jutro ostygnie silnik żeby wyciągnąć przekaźnik 109 i sprawdzić czy coś to pomorze

                                      [ Dodano: Sro 18 Gru, 13 20:22 ]
                                      Wrzucam mój filmik odpalania po długim postoju przy temp. poniżej 0, spójrzcie na kontrolkę od świec (przypominam wraz z kontrolką gaśnie całkowicie napięcie na świecach). Jak bym tak z 3 razy podgrzewał to za draśnięciem idzie, ale nie w tym sens, problem nadal tkwi. Gdyby grzały te 6 sekund ciągle, problemu by nie było.

                                      Komentarz

                                      • rytcher
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 420

                                        #44
                                        Witam!

                                        Mam podobny problem. Tylko że świece załączają sie ale akumulator strasznie szybko pada przy rozruchu. Tak jak by nie dał rady obrócić silnikiem. Czy świece do wymiany? Czy np słabe umasowanie?

                                        Komentarz

                                        • alxxx
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1823
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                          #45
                                          rytcher,
                                          Różne możliwości

                                          1. Kiepska bateria
                                          2. Coś Ci żre prąd cały czas i później brakuje
                                          3. Masa kiepska
                                          4. Rozrusznik do reg.
                                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                          Komentarz

                                          • rytcher
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 420

                                            #46
                                            Zamieszczone przez alxxx
                                            rytcher,
                                            Różne możliwości

                                            1. Kiepska bateria
                                            2. Coś Ci żre prąd cały czas i później brakuje
                                            3. Masa kiepska
                                            4. Rozrusznik do reg.
                                            Baterie dzis wymienilem. Rozrusznik chyba ok bo jak potrafi np od kabli zapalić od półobrotu to coś w tym jest. Jutro popatrze na mase. Na postoju aku ma 13.7V a na chodzie 14.4V.

                                            Komentarz

                                            • PieTrzaK
                                              L&K
                                              • 2009
                                              • 1323
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                              #47
                                              Obstawiam ujowy aku. U mnie dopki nie grzalo swiec bylo super, wystarczyly 2 sek podgrzewania i krecil duuuzo slabiej. Sprawdz go testerem.

                                              Komentarz

                                              • Kryzys5554
                                                Ambiente
                                                • 2012
                                                • 118

                                                #48
                                                I jak wynalazł ktoś jakiś pomysł??

                                                Komentarz

                                                • malysz01
                                                  Drive
                                                  • 2012
                                                  • 53

                                                  #49
                                                  Nie chce zakładać nowego tematu. Problem jest następujacy. Auto postoi przez noc w garażu, chcę go odpalić rano a jego ,,muli'' przy odpalaniu. Chodzi tylko o pierwsze kręcenie Wygląda to tak albo jeszcze gorzej
                                                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a9KJVnjITHs&feature=youtu.be[/youtube]
                                                  Często potrafi tak zdusić silnik że aż skasuje zegar i wskazania od średniego spalania itp. Akumulator ma rok i był ładowany, nowiutkie świece ngk, dobre napięcie na aku, rozrusznik tez był sprawdzany. Chodzi o to krótkie zamulenie przy odpalaniu. Po przejechacni krótkiego odcinka drogi mogę odpalać auto kilka razy i pali na strzała

                                                  Komentarz

                                                  • rytcher
                                                    Rider
                                                    • 2011
                                                    • 420

                                                    #50
                                                    Dokłądnie u mnie tak samo sie dzieje. Diagnosta powiedział mi że to wina rozrusznika. Że jakieś zwarcie mi robi i odcina mi a później dostaje "paliwo"

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...