Turbina-łapie nieregulanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • janek60
    Classic
    • 2016
    • 3

    Turbina-łapie nieregulanie

    Zamieszczone przez CHRIS3355
    on nie ma specyfikacji 504 00, 507 00 a człowiek w serwisie mowil ze to sprawdzaja.
    ... sprawdzać to sobie w ASO mogą. Do 1,8 TSI olej ma mieć specyfikację VW 504.00 przy LL a przy zmianach co 15 tys. km ma mieć VW 502.00 lub VW 504.00 - http://www.skoda-auto.pl/documents/m...wa_octavia.pdf strona 205 ....
    K-60
  • gassolina4
    Classic
    • 2013
    • 10

    #2
    Turbina-łapie nieregulanie

    Witam
    Od 2miesięcy posiadam octavke 1.8t 20V Zamontowana została sekwencja DIEGO, po przejechaniu 100km zaświeciła kontrolka check :shock: .
    Na diagnostyce wyskoczył błąd N112. Na dodatek turbinka łapie nieregularnie(raz od2,5tys obr innym razem 4tys obr,czuć to wgniecenie w fotelik, a niekiedy jest taki regularny start bez żadnego doładowania). Pytanie: Czy to będzie wina zaworu upustowego? że się zacina? I psuje całą frajdę z jazdy? Czy może turbinka nadaje się do czyszczenia? czy może już do regeneracji?
    Czy założenie sekwencji mogło spowodować ten problem?
    I co zrobić by wróciła moc

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Zamieszczone przez gassolina4
      Od 2miesięcy posiadam octavke 1.8t 20V
      No to ustaw taki silnik w profilu.

      Najpierw sprawdź stan turbiny, zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać i zrób komplet logów.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        zacznij od podanie kodu silnika i zrobienia diagnostyki .czyli podania kodów błedów jakie sa zapisane ,a nastepnie zrobiena logów dynamicznych .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • mercmario
          Classic
          • 2009
          • 13

          #5
          miałem podobny problem w 1.8 t agu wymieniłem zawór upustowy na orginał z serwisu i auto miało swoja moc od dolnych obrotów do samego konca skali - koszt chyba 150 zł ale ze 3 lata temu
          zawór nie trzymał cisnienia tylko popuszczał z powrotem przed turbo
          prosta sprawa zdemontuj go jest na dwóch opaskach i dmuchnij powinnien przepuszczac w jedna strone jeżeli działa na dmuchanie i ssanie to jest zepsuty

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            Nikt wróżką tu nie jest najłatwiej będzie stwierdzić po logach ... A z podpowiedziami bym sie wstrzymał no chyba że kolega ma na zbyciu troche kasy to proponuje wymienić cały silnik

            Komentarz

            • skalar
              Rider
              • 2010
              • 575

              #7
              Re: Turbina-łapie nieregulanie

              Zamieszczone przez gassolina4
              Witam
              Od 2miesięcy posiadam octavke 1.8t 20V Zamontowana została sekwencja DIEGO, po przejechaniu 100km zaświeciła kontrolka check :shock: .
              Na diagnostyce wyskoczył błąd N112. Na dodatek turbinka łapie nieregularnie(raz od2,5tys obr innym razem 4tys obr,czuć to wgniecenie w fotelik, a niekiedy jest taki regularny start bez żadnego doładowania). Pytanie: Czy to będzie wina zaworu upustowego? że się zacina? I psuje całą frajdę z jazdy? Czy może turbinka nadaje się do czyszczenia? czy może już do regeneracji?
              Czy założenie sekwencji mogło spowodować ten problem?
              I co zrobić by wróciła moc
              mam podobnie w piatek wjeżdżam do garażu i sprawdzam zawór DV.

              Komentarz

              • mercmario
                Classic
                • 2009
                • 13

                #8
                do richi9
                wróżką nie jestem na logach niestety u mnie nic nie wychodziło a jeżeli chodzi o podpowiedzi to chyba forum to jest własciwe miejsce bo nie mówie o wymianie całego silnika tylko o sprawdzeniu zaworu niestety nie wszystko da się sprawdzić komputerem czasem trzeba sobie ubrudzić też ręce .

                Komentarz

                • gassolina4
                  Classic
                  • 2013
                  • 10

                  #9
                  ok będę działał :P
                  A bawił się ktoś w omijanie N249 i N112?

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    jesli masz silnik agu to tam nie ma n249 i n112 .ja mam ominiete i róznicy nie ma zadnej
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    Pracuję...