nierowna praca silnika 1,8-20v

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • busterek
    Classic
    • 2012
    • 3

    nierowna praca silnika 1,8-20v

    Pozdrawiam kierownika niebieskiej O I LPU 00..... Jechałem za Tobą dzisiaj przed 22.00 z Marek do Zielonki. Na rondzie w Zielonce mrugałem długimi. Ty pojechałeś na przejazd, a ja w lewo.
  • Bodzio3433
    Classic
    • 2011
    • 6

    #2
    nierowna praca silnika 1,8-20v

    Mam taki problem. silnik1,8-20v nierówno pracuje zarówno. na wolnich jak i na szybkich obrotach Na gazi i benzynie. swiece zmienialem przewody zaczol wiecej palic a i jedna dziwna rzecz jak wykrecalem pierwsza swiece. byla cala w oleju silnikowym od strony rozrzadu niewiem jak tam wlazl silnik bardzo dobrze pali ale czkawke ma caly czas a filtr powietrza tez jest ok

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Olej dostał się zapewne przez nieszczelność pomiedzy pokrywą zaworów a głowicą. Jakie ciśnienie sprężaania ?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • Bodzio3433
        Classic
        • 2011
        • 6

        #4
        Niewiem jakie ciśnienie bo niedawno ta nierowna praca sie przytrafila. a tu swieta itd ..ale co ta nierowna praca moze byc zwiazana z tym olejem .no i coz tym wyciekem czy to bedzie coraz gorzej pewnie wiaze to sie z powaznym remontem

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Usunięcie wycieku wiąże się z uszczelnieniem pokrywy zaworów - wymiana uszczelki. W kwestii pracy silnika potrzebna diagnostyka w/w.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • misq
            Classic
            • 2008
            • 20

            #6
            Witam. Podłączę się pod temat. Na wolnych obrotach faluje ok. 50 obr./min według vaga. Zero błędów. Auto jeździ głównie w godzinach wieczornych przy małym natężeniu ruchu. Spalanie według kompa niecałe 9 litrów natomiast według wskaźnika paliwa wychodzi ok. 15litrów. Co może być przyczyną. Zrobiłem adaptację przepustnicy. Myślałem o sondzie albo przepływomierzu ale nie znam wartości dla sprawnych części. Świece wymieniane jakieś 40tys. km temu. Dodatkowo czasem pojawiał się problem w deszczowe dni. Auto wchodziło na obroty jak na ssaniu mimo, że temperatura na vagu 87 stopni. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko w normie

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              zrób logi dynamiczne i stayczne z bloku 2 7 13.
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • r2r
                RS
                • 2008
                • 4721
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Bodzio3433, zmierz ciśnienie i przez VAGa wybadaj jak tam praca sondy. Jak mi ją szlag trafił to auto zaczęło pracować tak jakbym wyjął ze dwie świece. Wariactwo z obotami...
                Artur

                Komentarz

                • misq
                  Classic
                  • 2008
                  • 20

                  #9
                  Przez windowsa 7 64bit niestety nie udało mi się zrobić logów. Chciałem wymienić świece i okazało się ,że leje olej na świece przez uszczelkę pokrywy do tego stopnia że świece zalane na gwincie i palcami można kręcić. Uszczelka była wymieniana jakieś 7 miesięcy temu na erlinga ale przy wymianie mechanik przekręcił gwint na jednej z nakrętek pokrywy zaworów. Czy zna ktoś skok gwintu na szpilkach pokrywy zaworów bo potrzebuję dokupić narzynkę żeby poprawić gwint oraz muszę dokupić nowe nakrętki a chcę być gotowy do wymiany

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    misq, zwal pokrywę, wymień ukręconą śrubę dwustronną i nakrętkę, załóż komplet uszczelek nowych i będzie po sprawie k
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • misq
                      Classic
                      • 2008
                      • 20

                      #11
                      Zamówiłem szpilki i nakrętki ale co ciekawe w sklepie z częściami do skody. Do odbioru będą w piątek a w serwisie powiedzieli termin za 2 tygodnie

                      Komentarz

                      • wolter_jwamz
                        Classic
                        • 2013
                        • 9

                        #12
                        Podłącze się bo widzę że jest mowa o sondzie lambda.
                        Na kompie wyskakuje mi błąd jak go usuwam to dalej się pojawia
                        16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
                        Czy to na 100% uszkodzona sonda?
                        Jak na VCDS sprawdzić lambde?
                        Pozdrawiam

                        Komentarz

                        • misq
                          Classic
                          • 2008
                          • 20

                          #13
                          Witam. W końcu udało mi się ogarnąć system i wykonać logi

                          Logi statyczne
                          Logi dynamiczne

                          Proszę o pomoc w interpretacji

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            swiece juz maja czasy swietnosci po zasoba .wymien je na swiece ngk BKUR6ET-10. przydało by sie jeszcze sprawdzic przewody pod cisnieniowe i umyc i zadaptowac przepustnice .jak bys potrzebował pomocy w ogarnieciu auta to chetnie pomoge .
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            • misq
                              Classic
                              • 2008
                              • 20

                              #15
                              Logi zrobione już na nowej uszczelce pokrywy oraz na nowych świecach BKUR6ET-10. Adaptacja zrobiona po wymianie uszczelki, gdyż odpinałem przepustnice. Jedyne co jest dziwne(a może tak ma być) to dziwny syk powietrza z okolic kolektora w momencie dodawania gazu tak jakby zasysał powietrze przy grodzi po stronie pasażera ale nigdy nie zlokalizowałem tego dokładnie

                              Komentarz

                              Pracuję...