D2mian, obawiam sie ze moze byc ciezko ale jeszcze moze cos wymysle
Jaki dwumas
Zwiń
X
-
W moim byłym AGR pomimo sporego przebiegu sprzęgła się nie tykałem, oryginalnie siedziała w nim jednomasa, która zrobi jeszcze kupę km. :P
W porównaniu do obecnego dwumasu w ALH.
- tłumik drgań skrętnych w jednomasie jest sztywniejszy, w ALH sprzęgło działa strasznie gumowato.
- różnica w komforcie podróżowania praktycznie nieodczuwalna.
- pedał sprzęgła w jednomasie brał wyżej i łatwiej było go wyczuć.
- pomimo 180 kkm przebiegu w obecnym ALH przy odpalaniu słychać stuk z koła zamachowego, więc powoli początek końca ( oczywiście jedyną opcją, którą biorę pod uwagę to wrzucenie jednomasowego koła przy wymianie)
Takie oto moje krótkie, subiektywne podsumowanie
Komentarz
-
-
alxxx, dzięki za reklamę :szeroki_usmiech w przyszłym tygodniu coś powinienem miećŻEBY JECHAĆ TRZEBA LAĆ!!! SZUKASZ CZĘŚCI DO Octavia I zadzwoń!!!
Masz problem z wozem ? Prowadzę warsztat.. http://mechanika-kimoch.pl
E-mail [email protected] ** Tel.792-316-586
Komentarz
-
-
rafiki, nie dzieje się nic złego, bo masz AGR, a w ALH były 2-masy do . zmiana na 1-mase daje tzw. gokartowe koło zamachowe, bo jest sporo lżejsze. efekt jest taki, że silnik szybciej nabiera obrotów, ale tez szybciej z nich schodzi.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz