A ma ktos moze zdjecie z ta naklejka na kierownice? Po prostu chodzi mi o to, ze jest to rzecz, na ktora sie czesto patrzy mimo wszystko i jestem ciekaw czy efekt jest zadawalajacy. Bo chetnie zalozyl bym sobie taka kierownice od golfa czy tez leona tylko wlasnie szukam prostego a zarazem nie rzucajacego sie w oczy rozwiazania ze znaczkiem.
"majonez" pod korkiem
Zwiń
X
-
"majonez" pod korkiem
Mam 2,0 115km wersje o1 kupiona w sumie niedawno
Jak kupowalem autko niestety nie zajzalem pod korek wlewu oleju zrobilem to dzisiaj i rece mi opadly bo mam tam "majonez" plynu chlodniczego nie ubywa i trzyma poziom.
I tak sie zastanawiam z kad sie bierze woda w oleju mam mobil 10w40 solsyntetyk
Poltora miesiaca temu zalozylem LPGa
I drugi problem jaki sie pojawil to jak zaczolem jezdzic na lpegu to zaczely mi sie zwiekszac czasy otwarcia wtryskow rowniez na PB przez co auto zaczyna palic jak smok niezaleznie od paliwa (jak pochodzi na PB troche dluzej to czasy powoli wracaja do normy) czy mozliwe ze magicy od gazu cos spieprzyli przy montazu??
Jak nedzie potrzeba jakis dodatkowych informacji to bede uzupelnial na biezaco pozdrawiam i czekam na jakies info
-
-
Nie wiem co oznacza majonez - konsystencja czy kolor (bo piszesz coś o wodzie).
Kolega mi opowiadał o problemie z olejem - dziwna konsystencja na wierzchu (pod korkiem) w swojej corsie - wymienili mu sporo rzeczy w końcu ktoś mu powiedział, że nie potrzebnie ponieważ to było spowodowane prawdopodobnie jazdą przez dłuższy czas na b. krótkich odcinkach - tak, że olej praktycznie nie rozgrzewał się. Nie wiem na ile jest to zbliżone do Twojego problemu.
Komentarz
-
-
Pod korkiem zbiera mi sie cos co wyglada jak majonez i kolorem i konsystencja (powstaje tylko wtedy gdy jest wilgoc badz woda dostaje sie do oleju)
dopoki nie zalozylem gazu jezdzilem faktycznie na zimnym silniku odcinki okolo2do3km ale teraz jak mam juz gaz to miesiecznie robie okolo 2tys km (do pracy mam okolo16km w jedna strone)
Komentarz
-
-
Re: "majonez" pod korkiem
Zamieszczone przez maly2stMam 2,0 115km wersje o1 kupiona w sumie niedawno
Jak kupowalem autko niestety nie zajzalem pod korek wlewu oleju zrobilem to dzisiaj i rece mi opadly bo mam tam "majonez" plynu chlodniczego nie ubywa i trzyma poziom.
I tak sie zastanawiam z kad sie bierze woda w oleju mam mobil 10w40 solsyntetyk
Poltora miesiaca temu zalozylem LPGa
I drugi problem jaki sie pojawil to jak zaczolem jezdzic na lpegu to zaczely mi sie zwiekszac czasy otwarcia wtryskow rowniez na PB przez co auto zaczyna palic jak smok niezaleznie od paliwa (jak pochodzi na PB troche dluzej to czasy powoli wracaja do normy) czy mozliwe ze magicy od gazu cos spieprzyli przy montazu??
Jak nedzie potrzeba jakis dodatkowych informacji to bede uzupelnial na biezaco pozdrawiam i czekam na jakies info
Znalazłem taki link LINK
Co do gazu, to powiedz gdzie zakładałeś instalację. Też się przymierzam do założenia i chyba wybiorę się do KOŁOMAXU na Wrocławskiej. Tanio może nie jest, ale zakład bardzo polecany na lpg-forum.
Komentarz
-
-
Jest to objaw nie dogrzanego silnika. W lato tych objawów niema, bo nawet krótka jazda powoduje, że silnik jest gorący przez kilka godzin po wyłączeniu. W zimie tak niema, pół godziny, a nawet mniej, postoju i już mamy zimny silnik. Te kilka(naście) minut dłuższej jazdy na zimnym silniku, szczegolnie na krótkich odcinkach, powoduje takie objawy. Poprostu nie przejmować się i "czekać do wiosny", a problem zniknie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnkornat napisał/a:
Jest to m.in. oznaka padniętej uszczelki pod głowicą,
Co jest oznaką padniętej uszczelki pod głowicą, majonez pod korkiem :?: :shock:
Gęsty szlam pod korkiem wlewu oleju.
Przyczyna?
Jasna maź osadzająca się na korku podczas zimy to efekt jazdy na krótkich trasach. Zjawisko to powoduje zbierająca się w oleju wilgoć. Osad zniknie po przejechaniu dłuższego dystansu. Jeśli kolor szlamu jest brunatny, może to oznaczać, że do oleju dostaje się płyn chłodzący, a najczęściej powodem tego jest przepalona uszczelka pod głowicą.
źródło http://www.fakt.pl/10-objawow-awarii...,165912,1.html
Jak dalej nie wierzysz możesz popytać mechaników bądź poczytać w google.
Zamieszczone przez maly2stOdkad mam LPGa to auto jezdzi dosc duzo bo dziennie potrafie zrobic nawet 150km po miescie wiec powinno tego juz nie byc ale srednio okolo 2tys km i wiecej miecznie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnkornat, oczywiście sam miałeś taki przypadek w swoim silniku?
Zamieszczone przez leonnNic podobnego, nie zniknie. Nawet w lecie na niedogrzanym silniku będzie majonez.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kornatZamieszczone przez leonnkornat, oczywiście sam miałeś taki przypadek w swoim silniku?
Dałem już link co pomaga na majonez pod korkiem w 2.0.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kornatPrzez 9 lat użytkowania oraz stania pod chmurką nawet w zimę parę dni stał, nie miałem z tym problemu.
Zamieszczone przez kornatJakby nie patrzeć z zapychającą się odmą miały również 1.6
Komentarz
-
-
Mialem felke 1,3mpi i problemow ani z odma ani z "majonezem" pod korkiem za to mialem problem ze strzelajacym gazem (niby parownik juz sie zuzyl) i co wystrzal to jechalem do sklepu po korek od wlewu oleju bo znikal (pozniej zalozylem oczko od haczyka i lancuszek) ale auto niedo zajeb....
[ Dodano: Wto 14 Sty, 14 23:28 ]
ZSOLPYW odpisal ze ten filterek nie rozwiazuje calkowicie problemu tylko zmniejsza jego obfitosc wystepowania
Komentarz
-
Komentarz