Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chyba zamarzl albo sie cos zwalilo.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26


    Zamieszczone przez aro333
    .Czyzby gdzies w przewodzie z baka jeszcze przed filtrem zamarzlo paliwo, potem proby rozruchu wypompowaly resztke paliwa z filtra a nastepnie pompa pompowala juz tylko powietrze
    bardzo możliwe


    Zamieszczone przez aro333
    Nazwal to wtryskiem wiodacym i powiedzial ze jak go narusze moze wogole nie zapalic
    bez przesady
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #27
      Powód był jeden nie zamarzło paliwo tylko woda w paliwie i złapało gdzieś na przewodzie .Wystarczy w takim przypadku odpowietrzyć na wtryskach i poleci to taka przypadłość tych autek maja małe przekroje przewodów paliwowych i jak kropelka zamarznie to zaraz złapie. Jeszcze jedna rzecz ja zawsze wymieniam filtr paliwa przed zimą tak na wszelki wypadek bo faktycznie lubi tam zamarznąć jak jest syf.

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez aro333
        Powód był jeden nie zamarzło paliwo tylko woda w paliwie i złapało gdzieś na przewodzie.(...)
        Ja tam bym obstawał za tym, że to parafina się wytrąciła i blokuje wszystko...

        Zamieszczone przez aro333
        Zawsze paliwo z shella(...)
        Kolego... na 99,99% i tak wszyscy lejemy paliwo PKN Orlen/Grupa LOTOS.

        Shell czy Statoil czy BP czy coś innego... i tak wszystkie stacje zaopatrują się w produkty z rafinerii tych dwóch koncernów.
        Ja od września lałem tylko Statoil'ową ropę a i tak zamarzło mi jak u Ciebie...
        Moja ex - Łasica
        BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez jarezz
          Ja od września lałem tylko Statoil'ową ropę a i tak zamarzło mi jak u Ciebie...
          nie ma sie co gorączkować :wink:
          wytłumaczenie jest proste, aura tej "zimy" była dość łagodna, przeszło 2 miesiące były ciepłe, więc stacje zamawiały ON tzw. przejściowy do -10 zamiast ON zimowego.
          Przejściowy jest tańszy od zimowego ze względu na dodatki, stąd ceny na stacjach, które ostatnio drgnęły lekko w górę, bo stacje zaczęły zamawiać ON zimowy.
          A'propos parametrów ON, temp krzepnięcia parafiny to nie wszystko, ją możemy obniżyć depresatorem, liczy się również temp. mętnienia na którą żaden depresator nie działa a działają jedynie specjalne(droższe) dodatki dodawane w rafinerii.
          Jakby co, mnie również dopadły kłopoty z rozruchem auta w największe mrozy, czego do tej pory nie było, ale poradziłem sobie dolewając do zbiornika ok 15 l ON ultimate/verwa czy jak to się tam nazywa.

          Z wilgocią w układzie paliwa radzę sobie dolewając kilka razy przed tankowaniem ok 0,5 l denaturatu w okresie jesiennym.
          *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez b-bar01
            Zamieszczone przez jarezz
            Ja od września lałem tylko Statoil'ową ropę a i tak zamarzło mi jak u Ciebie...
            nie ma sie co gorączkować :wink: (...)
            A'propos parametrów ON, temp krzepnięcia parafiny to nie wszystko, ją możemy obniżyć depresatorem, liczy się również temp. mętnienia na którą żaden depresator nie działa a działają jedynie specjalne(droższe) dodatki dodawane w rafinerii.
            Jakby co, mnie również dopadły kłopoty z rozruchem auta w największe mrozy, czego do tej pory nie było, ale poradziłem sobie dolewając do zbiornika ok 15 l ON ultimate/verwa czy jak to się tam nazywa.

            Z wilgocią w układzie paliwa radzę sobie dolewając kilka razy przed tankowaniem ok 0,5 l denaturatu w okresie jesiennym.
            Dynks to świetna sprawa (byle był niebieski)

            ... z tymi dodatkami typu verva to sprawa wygląda tak, że są one dodawane do paliw na bazach paliwowych np. Orlenu do cystern, więc raz są dodane, a drugi raz dodane są tylko na WZ-ce (info od osoby, która pracuje na jednej z takich baz)...


            podejrzewam, że i z zimowymi dodatkami jest podobnie, chociaż tu b-bar01 możesz mieć rację - o ile zimowe dodatki są dodawane w rafineriach na etapie produkcji...
            Moja ex - Łasica
            BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez jarezz
              o ile zimowe dodatki są dodawane w rafineriach na etapie produkcji...
              są dodawane w rafinerii, zimowy ON to osobny produkt, który ma swoją(inną) kartę charakterystyki
              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

              Komentarz


              • #32
                Wszystko fajnie tylko nie sadzicie ze to sk..stro. Kupujac paliwo w styczniu do tej pory mialem pewnosc ze jest to paliwo juz zimowe na bank a nie przejsciowe jesienne. Az tak mocno oplaca sie kroić na gatunku paliwa, to takia duza różnica? Powoli watpię juz w ten kraj, paliwo to tylko cząstka tego bajzlu. Ech szkoda sie nakrecac

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez aro333
                  Wszystko fajnie tylko nie sadzicie ze to sk..stro. Kupujac paliwo w styczniu do tej pory mialem pewnosc ze jest to paliwo juz zimowe na bank a nie przejsciowe jesienne. Az tak mocno oplaca sie kroić na gatunku paliwa, to takia duza różnica? Powoli watpię juz w ten kraj, paliwo to tylko cząstka tego bajzlu. Ech szkoda sie nakrecac
                  Czasami to nie musi być wina paliwa. Paliwo możesz sobie zatankować ultra polarne a i tak przy -5'C ci złapie.
                  Wystarczy, że jeździsz z nie więcej niż połową zbiornika paliwa i pogoda jest jak w styczniu - w nocy -3 a w dzień +5. Paliwo w zbiorniku na przemian ochładza się i ogrzewa, przy schładzaniu powietrze w zbiorniki wykrapla się na na ściankach i woda opada na dno.
                  Pompa zabiera dalej do instalacji paliwowej a tam już ona wie co zrobić jak będzie mrozek

                  Krótka rada - wczesną wiosną/późną jesienią jeździć z maksymalnie napełnionym zbiornikiem.

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez b-bar01
                    który ma swoją(inną) kartę charakterystyki
                    Dobrze wiedzieć o tych MSDS - ach osobnych... Dzięki!
                    Moja ex - Łasica
                    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X