miałem podobnie ale u mnie się rozszczelniła związałem i jest ok
Skoda Octavia 1.9tdi 110km padła turbina?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez lpajeckiByłem u mechanika. Komputer pokazał, że zawiesiły się łopatki turbiny i stąd był nagły spadek mocy. Jak mówiłem po odpaleniu wszystko wróciło do normy. Mówił, że zawiesiły się ponieważ turbo musi być zabrudzone, ale stwierdził, że jak na razie mogę jeździć tak jak jest. W związku z tym pewnie wkrótce czeka mnie czyszczenie turbo...
Komentarz
-
-
AGR to silnik 90KM bez zmiennej geometrii za to posiada zawór wastegate który kontroluje ciśnienie doładowania. Gdy ciśnienie w dolocie osiągnie odpowiednią wartość wastegate otwiera się i nadmiar spalin kierowany jest z powrotem do wydechu z pominięciem turbiny. W przeciwieństwie do zmiennej geometrii zawór ten sterowany jest nadciśnieniem.
jaką mam wersję silnika?
Dlaczego napisałeś że masz AGR???
Komentarz
-
-
"Mechanik obejrzał co miał obejrzeć a potem stwierdził, że prawdopodobnie zacina mi się "gruszka". Popsikał jakimiś trzema specyfikami w różnych odstępach czasowych (całość trwała około 1,5h), po czym kazał mi pojeździć i podeptać gaz do dechy na rozgrzanym silniku.
Problem zniknął - auto po wdepnięciu gazu w podłogę już się nie dusi i wkręca się na obroty bez problemu."
Info z wczoraj - jechałem do Czech około 32 kilometrów i znowu zaczął się ten problem.
Ale jak pozałatwiałem sprawy, odpaliłem auto i wracałem to problem zniknął.
Czyli u mnie coś jest nie tak skoro raz działa wszystko a drugim razem są problemy z mocą.
Muszę chyba autko na na kompa zrzucić, bo może to N75 albo coś innego. Może gruszka się wiesza czasem - nie wiem.
Komentarz
-
-
Zrob logi dynamiczne - grupy 011 i 010 oraz log statyczny 011 w trybie Basic Settings.
Logi wykonujemy na max nagrzanym silniku na 3 biegu z pedałem w podłodze od 1500 do 4200 obr.
Jak zrobic i wstawic logi znajdziesz na forum.
PowodzeniaPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
Komentarz