[O1] Ciezsza praca kierownicy po wymianie oleju wspomagania
Zwiń
X
-
[O1] Ciezsza praca kierownicy po wymianie oleju wspomagania
Profilaktycznie wymienilem oliwe wspomagania.
Zalalem FUCHS Titan ZH 4300B.
Niepokoi mnie wiekszy opor na kierownicy po wymianie. Nie jest to duza roznica ale da sie odczuc. Przy kreceniu ósemek niepokojacych objawow brak.
Sposob wymiany:
Odkrecilem waz przy pompie. Auto wsparte na kobylkch, krecilem kierownica jakis czas. Podczas krecenia pojawily sie niewielkie dzwieki.
Odpalilem auto na 1 sek w celu wyplucia resztki przez pompe. Znow krecilem, raz jeszcze odpalilem, znow krecilem. Podpialem waz pompy, zalalem plyn. Pokrecilem, dolalem, uruchomilem silnik, znow dolalem.
Zostawilem poziom troche ponad max. Po przejechaniu 100 km odessalem nadmiar.
Jakies sugestie ? moze na nowym oleju ma sie krecic ciezej ?Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
-
-
Widmo86, obys sie nie mylil :szeroki_usmiech
zmienialem w trybie wymuszonym olej w fiacie tipo, tam czerwony jest. Po zmianie kierownica dzialala tak samo miekko jak przed wymiana.
Czyzby ten Fuchs byl jakis specyficzny, gestszy ?Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
nic nie krecilem, tylko weza odpialem i zapialem.
[ Dodano: Pon 24 Mar, 14 19:21 ]
Kiera chodzi lzej, nie wiem co bylo ale sie łagodzi :szeroki_usmiechSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
rytcher, gdzie w O1 masz regulacje siły wspomagania?
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
rytcher, W OI nie ma regulacji siły wspomagania :idea:
zsolpyw, Kiera będzie ci powoli coraz lżej chodziła.Oliwa musi się "rozpłynąć"po wszystkich zakamarkach,po pierwszych kilometrach minimalnie straci na gęstości po początkowym przepracowaniu.Będzie dobrze,zobaczysz.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
zsolpyw, daj znać czy po wymianie płynu jak już się wszystko ułoży czy kiera będzie chodziła lżej niż przed wymianą.
Ogólnie to chodzi mi po głowie myśl żeby zmienić tą pompę 90bar. i Założyć jakąś mocniejszą. Np od TDI 100bar albo od TDI 130KM, tam była 105bar.
Pompa z passata b5 1.8t wygląda identycznie a ma 110bar, nie wiem jak z odsadzeniem koła pasowego.
Wszystko było by dobrze póki się nie przejechałem właśnie tym passatem szwagra i tam kiera chodzi dużo lżej. W O1 trochę przyoszczędzili na tym wspomaganiu.
Komentarz
-
-
rytcher, nie bylo to w jakims Lexusie aby ? :szeroki_usmiech
Po 300 km kiera chodzi lzej. Nadal moze troszke ciezej niz przed wymiana, ale odczuwaniel lzej.
Juz myslalem ze cos zepsulem :PSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Słuchajcie też chciałem u siebie wymienić płyn od wspomagania. Kupiłem już jakiś czas temu zielony Febi 6162 - mineralny.
Nie bardzo wiem gdzie jest pompa wspomagania, czy dostęp jest do niej z góry, czy trzeba wchodzić pod auto? Jak do niej dotrzeć? Jakieś foto byłoby dobreBo odsysać olej ze zbiorniczka, to tak średnio mi się to widzi, bo nie odessie całego z układu.
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
Komentarz
-
-
zsolpyw, A nie gadałem że sie ułoży kiera :?: Wszystko co nowe musi sie dotrzeć,ułożyć,nasmarować.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
rytcher, jestes pewien ze to była octavia ?? Wg mnie nie ma regulacji choc i u mnie by sie przydała - zimowki były miekkie to lekko chodziło a na letnich to masakra :diabelski_usmiech
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Nie ma regulacji w O1.
w tym wątku archiwalnym był ten temat poruszany, i było rozwiązanie z mocniejszą pompą, niestety nikt nie podał numeru, odświeżałem go osobiście jakiś czas temu ale nikt się nie odezwał.
podejrzewam tylko że mogła to być pompa z audi a6 2,5tdi, 127bar
Komentarz
-
-
Pixon, odkrec korek zbiorniczka, najnizszy element na pasku wielorowkowym, ma 2 weze, odkrecasz ten co idzoe tak z boku i plyn ladnie scieka
Aniol dobrze prawil, jest juz OK. teraz malo jezdze, naraz ie 460km. Ciekawe czy bedzie ostaecznie lzej niz przed wymiana.
Kiedys w 2005r jezdzilem Punto II, tam byl przycisk City. Po wcisnieciu kiera krecila sie niemal wogole bez oporu. Ciekawe rozwiazanieSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
Komentarz