Octavia 1 Tarcze hamulcowe 280mm

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pkleszcz
    Drive
    • 2011
    • 95

    Octavia 1 Tarcze hamulcowe 280mm

    Zamieszczone przez maksiu
    Zamieszczone przez Prezes52
    pstrykacz, zdjęcie nr 17 ale Atomkowi stoją suty :diabelski_usmiech
    :jump:
    Ja tam sutów nie widzę, za to widać niesymetryczne cyce :diabelski_usmiech
    Aleś qrwa dołożył :haha: :haha: : :haha: :lol :yay:
  • toomasz
    Elegance
    • 2010
    • 909
    • Volkswagen
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    Octavia 1 Tarcze hamulcowe 280mm

    Witam
    Mam O1 Tour 2010r 1.9TDI AXR. Jak w temacie problem z przednimi hamulcami.
    Zaczęło sie od tego że wymieniłem tarcze przednie na ATE wraz z klockami, wszystko było ładnie przez 7tys km, po których hamując z wyższych prędkości czułem bicie na kierownicy.
    Tarcze oddałem do reklamacji, reklamacje uznali i kasę zwrócili, ja kupiłem tańsze Ferodo. Niestety znów po ok 6,7tys mam wrażenie przy delikatnym naciśnięciu pedała hamulca ze kierownica drga lewo-prawo Jest to szczególnie wyczuwalne przy hamowaniu z dużych prędkości <90

    Wiem, ze występował taki problem z tymi hamulcami, jak to jest u Was? Myślę kupić teraz tarcze TRW

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      toomasz, problem znany od dawna, dużo ludzi robi swapa na 288 lub jeszcze większe, ale to dodatkowe koszty. Kup sobie zimmermana i będzie dobrze. Wiadomym jest, że trzeba dbać o tarcze np. pamiętać że po wjeździe na myjnie nie walić z lancy po tarczach bo wtedy to żeby nie wiem jakie były to się pokrzywią.

      Ja mam brembo - niby szajs też bić zaczęły. Pewnego dnia musiałem mocniej zahamować i od tego czasu bicia praktycznie nie ma :twisted: Ale nikogo nie namawiam do specjalnego wykonywania niebezpiecznych czynności.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        gdzieś czytałem na forum że to się nazywa prostowanie tarcz.Troche pojezdzić,pohamować co by sie zagrzały tarcze a potem duża prędkość i hamowanie na szlag.Podobno jak są gorące to się poddają i prostują.Tak nie robiłem tylko czytałem o tym.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • toomasz
          Elegance
          • 2010
          • 909
          • Volkswagen
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          no tak, tylko zrobienie modernizacji na 288 to też inna zwrotnica piasta itd.. Wg 280 powinny wytrzymywać..
          A powiedzcie czy z TRW jest jakaś wzmocniona seria? bo sprzedawca zaproponował o 10zł za szt droższe od zwykłych TRW i podobno są wzmocnione. co do Zimmermana, to to pólka wyższa od ATE?

          A co myslicie o nawiercanych tarczach?

          Komentarz

          • aniol
            RS
            • 2012
            • 5228
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            toomasz, Poczytaj se tu.Miłej lektury
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz

            • pekool
              Rider
              • 2012
              • 321
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              ja mam trw i mam tylko jedna tacze (prawa) delikatnie krzywa, mimo ze tarcze byly juz raz toczone. U mnie wyglada to tak: przy wyzszej predkosci nacisne na hamulec pierwszy raz to czuc bicie, za chwile gdy tacze sie zagrzeja nie czuc bicia. Tarcze i klocki zmienialem w zeszlym roku. W tym roku raczej na jesien lub zime mam zamiar kupic tarcze ate i klocki ferrodo premier. O tej porze roku beda mniej podatne na przegrzanie i latwiej bedzie je zahartowac
              pekool

              Komentarz

              • BASTIAN001
                L&K
                • 2013
                • 1177
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                W sierpniu zeszłego roku wymieniłem przednie tarcze na TRW.
                Klocki miałem w miarę nowe REMSA 2-3 tys km przebiegu z poprzednich tarcz. Powodem wymiany było "bicie" starych tarcz przy hamowaniu. Pierwsze 1-1,5 tyś km po wymianie bajka ale później powróciło "bicie"...nie takie jak wcześniej ale jednak... Teraz z tym jeżdżę choć powoli przymierzam się do zmiany na 288 ale jeszcze trochę czasu minie zanim to nastąpi.

                Komentarz

                • roLLo
                  L&K
                  • 2008
                  • 1063
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Ja też mam 280 mm tarcze TRW. Miałem bicie ktore było spowodowane błędem montazowym. 2 lata temu jak poprawiłem to i przetoczyłem tarcze ( co też musi być dobrze zrobione) moge w deszczu hamować na maxa, jeździć po myjniach co też robie i nic sie nie dzieje. Tarcze zmieniałem przy 119000 a teraz mam 206000.

                  Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                  Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                  Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                  Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                  Komentarz

                  Pracuję...