Zamieszczone przez maksiu
Octavia 1 Tarcze hamulcowe 280mm
Zwiń
X
-
Octavia 1 Tarcze hamulcowe 280mm
Witam
Mam O1 Tour 2010r 1.9TDI AXR. Jak w temacie problem z przednimi hamulcami.
Zaczęło sie od tego że wymieniłem tarcze przednie na ATE wraz z klockami, wszystko było ładnie przez 7tys km, po których hamując z wyższych prędkości czułem bicie na kierownicy.
Tarcze oddałem do reklamacji, reklamacje uznali i kasę zwrócili, ja kupiłem tańsze Ferodo. Niestety znów po ok 6,7tys mam wrażenie przy delikatnym naciśnięciu pedała hamulca ze kierownica drga lewo-prawo Jest to szczególnie wyczuwalne przy hamowaniu z dużych prędkości <90
Wiem, ze występował taki problem z tymi hamulcami, jak to jest u Was? Myślę kupić teraz tarcze TRW
-
-
toomasz, problem znany od dawna, dużo ludzi robi swapa na 288 lub jeszcze większe, ale to dodatkowe koszty. Kup sobie zimmermana i będzie dobrze. Wiadomym jest, że trzeba dbać o tarcze np. pamiętać że po wjeździe na myjnie nie walić z lancy po tarczach bo wtedy to żeby nie wiem jakie były to się pokrzywią.
Ja mam brembo - niby szajs też bić zaczęły. Pewnego dnia musiałem mocniej zahamować i od tego czasu bicia praktycznie nie ma :twisted: Ale nikogo nie namawiam do specjalnego wykonywania niebezpiecznych czynności.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
gdzieś czytałem na forum że to się nazywa prostowanie tarcz.Troche pojezdzić,pohamować co by sie zagrzały tarcze a potem duża prędkość i hamowanie na szlag.Podobno jak są gorące to się poddają i prostują.Tak nie robiłem tylko czytałem o tym.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
no tak, tylko zrobienie modernizacji na 288 to też inna zwrotnica piasta itd.. Wg 280 powinny wytrzymywać..
A powiedzcie czy z TRW jest jakaś wzmocniona seria? bo sprzedawca zaproponował o 10zł za szt droższe od zwykłych TRW i podobno są wzmocnione. co do Zimmermana, to to pólka wyższa od ATE?
A co myslicie o nawiercanych tarczach?
Komentarz
-
-
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
ja mam trw i mam tylko jedna tacze (prawa) delikatnie krzywa, mimo ze tarcze byly juz raz toczone. U mnie wyglada to tak: przy wyzszej predkosci nacisne na hamulec pierwszy raz to czuc bicie, za chwile gdy tacze sie zagrzeja nie czuc bicia. Tarcze i klocki zmienialem w zeszlym roku. W tym roku raczej na jesien lub zime mam zamiar kupic tarcze ate i klocki ferrodo premier. O tej porze roku beda mniej podatne na przegrzanie i latwiej bedzie je zahartowacpekool
Komentarz
-
-
W sierpniu zeszłego roku wymieniłem przednie tarcze na TRW.
Klocki miałem w miarę nowe REMSA 2-3 tys km przebiegu z poprzednich tarcz. Powodem wymiany było "bicie" starych tarcz przy hamowaniu. Pierwsze 1-1,5 tyś km po wymianie bajka ale później powróciło "bicie"...nie takie jak wcześniej ale jednak... Teraz z tym jeżdżę choć powoli przymierzam się do zmiany na 288 ale jeszcze trochę czasu minie zanim to nastąpi.
Komentarz
-
-
Ja też mam 280 mm tarcze TRW. Miałem bicie ktore było spowodowane błędem montazowym. 2 lata temu jak poprawiłem to i przetoczyłem tarcze ( co też musi być dobrze zrobione) moge w deszczu hamować na maxa, jeździć po myjniach co też robie i nic sie nie dzieje. Tarcze zmieniałem przy 119000 a teraz mam 206000.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
Komentarz