Witam wieczorem. Do Włoch nie dopłynąłem ale na wyspie obok jakieś monstrualne marze namierzyłem. Właśnie z obiadokolacji wróciłem????
[ Dodano: Nie 09 Sie, 15 20:50 ]
eaglemirek, ładna średnia :diabelski_usmiech powrotna
[ Dodano: Nie 09 Sie, 15 20:50 ]
eaglemirek, ładna średnia :diabelski_usmiech powrotna
zacząłbym od sprawdzenia dolotu czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, później czy przeguby wewnętrzne nie mają luzu jakiegoś chociaż to średnio miarodajne. Popatrz czy któryś zacisk Ci nie trzyma za bardzo. Podepnij się z VAGiem i popatrz czy nie wyrzuciło jakichś błędów. Często warto też sprawdzić parametry pracy silnika ponieważ źle działający czujnik nie zostanie zdiagnozowany przez VAGa jako uszkodzony. Sprawdź dokładnie czy nie masz przebicia na układzie zapłonowym, jakaś pęknięta cewka czy coś. Przepływomierze i inne duperele też sprawdzić. Na koniec temat który u mnie był powodem takiego szarpania przy silniku 1.6 SR czyli ścięte nity mechanizmu różnicowego, z czasem zacięcie się skrzyni na biegu 3 i regeneracja
Komentarz