lekkie szrpanie przy 1500-2000 obr.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Trojan
    Classic
    • 2017
    • 4
    • Octavia I (1U2)
    • AGU 1.8 20VT 150 KM

    lekkie szrpanie przy 1500-2000 obr.

    Witam wieczorem. Do Włoch nie dopłynąłem ale na wyspie obok jakieś monstrualne marze namierzyłem. Właśnie z obiadokolacji wróciłem????

    [ Dodano: Nie 09 Sie, 15 20:50 ]
    eaglemirek, ładna średnia :diabelski_usmiech powrotna
  • Trojan
    Drive
    • 2014
    • 43

    #2
    lekkie szrpanie przy 1500-2000 obr.

    Witam szanowanych kolegów i mam takie pytanko jak jadę powiedzmy na 3 biegu przy przyspieszaniu przy 1500 a 2000 obr lekko poszarpuje to samo jest na każdym biegu na benzin jak i podtlenku LPG. świece nowe kable rok temu wymienione.

    Komentarz

    • prodmg
      Drive
      • 2013
      • 59

      #3
      Powodów szarpania może być mnóstwo zacząłbym od sprawdzenia dolotu czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, później czy przeguby wewnętrzne nie mają luzu jakiegoś chociaż to średnio miarodajne. Popatrz czy któryś zacisk Ci nie trzyma za bardzo. Podepnij się z VAGiem i popatrz czy nie wyrzuciło jakichś błędów. Często warto też sprawdzić parametry pracy silnika ponieważ źle działający czujnik nie zostanie zdiagnozowany przez VAGa jako uszkodzony. Sprawdź dokładnie czy nie masz przebicia na układzie zapłonowym, jakaś pęknięta cewka czy coś. Przepływomierze i inne duperele też sprawdzić. Na koniec temat który u mnie był powodem takiego szarpania przy silniku 1.6 SR czyli ścięte nity mechanizmu różnicowego, z czasem zacięcie się skrzyni na biegu 3 i regeneracja powodzonka

      Komentarz

      • pekool
        Rider
        • 2012
        • 321
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        moze byc przegub wewnetrzny, ktory byl powodem drgan podczas przspieszania
        pekool

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Po 1 sze to nie diesel z ciezarówki wiec przy takich obrotach redukuje sie bieg!
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Trojan
            Drive
            • 2014
            • 43

            #6
            rOBERTO795, tak masz racje to nie diesel z ciezarówki ale fakt jest taki ze mimo wszystko nie powinien szarpać. a skrzynia w tym aucie jest tak krótka ze przyspiesza z kazdego biegu

            [ Dodano: Sob 02 Sie, 14 22:40 ]
            z niskich obrotów

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              tak jak kolega wspomniał przydała by sie diagnostyka ,czyli sprawdzenie wszystkich parametrów . jak cos to moge pomuc w zdiagnozowaniu problemu . robert nie jest to diesel ale nie ma prawa szarpac ,tak na marginesie u mnie nawet na 5 biegu i rospedzajac auto od 1000 obr nie ma zadnych szarpniec .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Ja rozumiem ze ma nie szarpac ale taki styl jazdy nie jest najbezpieczniejszy dla silnika.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                Pracuję...