Jak coß to ja pytałem o fotele w SII i OII w zależności od wersji...
[O1] Pompa wtryskowa?
Zwiń
X
-
[O1] Pompa wtryskowa?
Szukałem trochę na forum, ale nie wszystko się dowiedziałem
Mianowicie:
Przy odpalaniu samochodu na zimno obroty skaczą w zakresie 1200-1400obr. po czym spadaja do ok 900 i skaczą 900-1000(1100)obr. Przy wolnym ruszaniu szarpie samochodem, przestaje po uzyskaniu 1200obr. Im jest cieplejszy samochód tym jest lepiej.
Zauważyłem jeszcze, że co odpalenie samochodu to jest coraz gorzej. Ostatnio to muszę dodawać trochę gazu, żeby samochód nie zgasł. Nie mam jak sprawdzić na komputerze czy są błędy.
Z tego co wiem to mogła mi paść pompa wtryskowa.
Na forum wyczytałem, że nastawnik w pompie może być uszkodzony
Od czego zacząć? Bo z tego co wiem to koszt regeneracji pompy to jest ok 700zł, a nie chce wydać tyle kasy niepotrzebnie, bo może się okazać, że problem dalej będzie.
Pozdrawiam
-
-
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zanim cokolwiek rozbierzesz, koniecznie znajdź kogoś kumatego z komputem i podłącz do samochodu i zdiagnozuj, jeżeli wyjdzie że nastawnik padnięty nie trzeba regenerować pompy tylko sam nastawnik koszt około 250 zł. Jak u Ciebie sprawa filtra paliwa, kiedy był wymieniany ?// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tomasz73Wyczyścić to jedno, ustawić dawkę paliwa to drugie,bez komputera nie da rady.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Sprawdziłem na VAGu:
17971 Nastawnik dawki paliwa - dolna wartość końcowa błąd sporadyczny
17969 Nastawnik dawki paliwa - różnica doregulowania
Jak się domyślam trzeba wymontować i wyczyścić nastawnik.
Jak mi doradzacie zrobić samemu według manuala czy też dać do kogoś kto się zna. Jakąś smykałkę do majsterkowania mam.
Komentarz
-
-
Jak rozwalisz pompę to będziesz miał świadomość, że to TY, a z drugiej strony każdy mechanik po raz pierwszy czyścił kiedyś nastawnik pompy, ja za czyszczenie zapłaciłem 100 zł, decyzja należy tylko do Ciebie.
Ps. zapominałeś dopisać ustawić dawkę paliwa.Tomek
Sprzedam m3 40m w Częstochowie oś Trzech Wieszczów
Komentarz
-
-
Sprawdziłem dzisiaj VAGiem parametry:
wartość czujnika wacha mi się 0.68-.07V ale bardziej trzyma 0.7V
problem mam bardziej z dawką, bo po nagrzaniu silnika nie chcial trzymać obrotów na biegu jałowym i się wachał między 4,2 - 4,8 mg/str (nie wiem czemu mam mg/str sprawdziłem wszystko i nie znalazłem żeby było mg/R). Nie wiem czy to te same parametry. Powiedzcie jeśli jestem w błędzie.
No i ostatnie jaką tą dawkę ustawić skoro samochód nie chce się uspokoić :|
Komentarz
-
-
przemik, filtru jeszcze nie wymieniłem, ale mam zamiar to zrobić jak tylko zrobie nastawnik.
Rozebrałem nastawnik i chyba więcej syfu wyleciało niż ropy. Wyczyściłem go i złożyłem. Jutro będę go montował bo dzisiaj niestety czas do pracy
[ Dodano: Czw 21 Sie, 14 17:00 ]
Panowie pomocy.
Zamontowałem nastawnik na pompie, ustawiłem go jak najdokładniej z przed demontażu no i próba odpalenia.
Za pierwszym razem coś nie chciał odpalić - chyba się nie odpowietrzył. Po drugiej próbie już było lepiej. Zapalał jak jakiś ursus, bo obroty to powoli wchodziły, a następnie sam gasł.
Po kolejnym ustawieniu nastawnika, lepiej już zapalał, ale wchodzi na 1400obr i gasł. I tak jest za każdym razem. Już nie rozumiem o co octavce chodzi.
Wszystkie parametry sprawdzałem i jest dobrze, a czemu nie chce odpalić to już jestem w kropce.
Podpowiedzcie coś, może coś przeoczyłem
[ Dodano: Czw 21 Sie, 14 17:53 ]
Zapomniałem dodać, że jeszcze wyskakuje błąd:
17969 Nastawnik dawki paliwa - różnica doregulowania
Komentarz
-
-
Sprawdzałeś w pompie podczas zakładania nastawnika czy pierścień daje się swobodnie przesuwać lewo prawo ? Jeżeli nie sprawdzałeś to zobacz i sprawdź jeszcze raz poprawność zmontowania samego nastawnika, szczególnie lutowanie przewodów.// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
K_Popiel, pierścień swobodnie się przesuwa, luty myślę, że dobrze zrobione (sprawdzałem też miernikiem czy jest przejście). Nastawnik raczej na 100% jest dobrze zamontowany.
Zastanawia mnie jeszcze tylko jedna rzecz, otóż po włączeniu zapłonu i sprawdzeniu napięcia na nastawniku pokazuje mi np. 0,980V a potem powoli spada do 0,7V (tego co ma być). Nastawnik wyciągałem i ustawiałem jeszcze raz ale efekt był podobny.
Spróbowałem odpalić, no i odpalił tyle, że zgasł (nie osiągnął niekontrolowanych obrotów).
Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu sprawdziłem napięcie i pokazalo 0,7V, ale bez efektu z odpaleniem.
Zrobiłem wszystko wg instrukcji, ale może coś zrobiłem źle z elektro-magnesem. Albo może za mocno palec nastawnika dokręciłem. Sam już nie wiem...
Komentarz
-
Komentarz