Zamieszczone przez sew1981
[O1] wkladka od zamka problem z wyjeciem
Zwiń
X
-
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
michalnowy, Za bardzo nie ma co trzymać przy wyciąganiu klamki.A może za mało wykręciłeś śrubke i ci jeszcze blokujehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
michalnowy, W linku poniżej jest zdjęcie wkładki.Nie bardzo wiem co by mogło trzymać.Jak śrubke masz dostatecznie poluzowaną i nie chce wyjść cała klamka to może trza mocniej szarpnąć.Może gdzieś jaki maraz trzymie.
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
michalnowy, W drzwiach kierowcy jest podwójne zabezpieczenie wkładki co może zauważyłeś po otwarciu drzwi że są 2 gumki - zaślepki , ta górna blokuje wkładkę bezpośrednio bo wchodzi w wyżłobienie we wkładce ,a ta dolna jest od jej blokady półksiężyc blokujący , czasami może sie zdarzyć że pomimo odkręcenia obu śrub wkładka nie drgnie bo korodujące aluminium ją zakleszczy w korpusie klamki , uważaj aby ta górna śrubka nie wykręciła ci się całkiem i nie wpadła do środka bo będzie dodatkowa robota (rozbieranie drzwi ).ok
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aniolmichalnowy, W linku poniżej jest etka.Sprawdziłem tam wkładke zamka,zamek.Jak masz odkreconą śrubke zabezpieczającą to prócz marasu nic więcej nie może trzymać.Zresztą sprawdz sam
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=62737
Komentarz
-
-
michalnowy, Marasu czyli brud,rdza,zanieczyszczenia.Sorry,maras to bardziej po śląsku.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
michalnowy, może być właśnie ten półksiężyc blokujący , albo nie jest śruba całkiem wykręcona albo się całkowicie nie cofaBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
michalnowy, W linku jest nowa wkładka,co tam może trzymać :?:
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
U mnie też nie chciało wyjść jak naprawiałem krańcówkę zamka. Dopiero po mocnym puknięciu od tyłu wyskoczyła. Wkładka jest z aluminium i wsadzona w aluminiowy korpus klamki i potrafi niejako przyrdzewieć i trzeba puknąć przez śrubokręt od tyłu niestety wymaga to demontażu zamka ewentualnie jak wkłada idzie na straty to ja po prostu wyrwać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wolga85U mnie też nie chciało wyjść jak naprawiałem krańcówkę zamka. Dopiero po mocnym puknięciu od tyłu wyskoczyła. Wkładka jest z aluminium i wsadzona w aluminiowy korpus klamki i potrafi niejako przyrdzewieć i trzeba puknąć przez śrubokręt od tyłu niestety wymaga to demontażu zamka ewentualnie jak wkłada idzie na straty to ja po prostu wyrwać.
Komentarz
-
-
A drugą śrubkę zabezpieczającą wykręciłeś? Ja robiłem mikrostyk bo nie zapalało mi się światło w kabinie po otwarciu tych drzwi i po otwarciu pilotem mimo otwartych drzwi próbował zamknąć auto albo jak były otwarte tylko na chwile zatrzaskiwał auto. U ciebie wygląda to na brak jednej sprężyny w zamku lub uszkodzony mikro-styk ale w siłowniku zamka odpowiadający za pozycje zamknięty zamek/otwarty lub pęknięte luty na płytce siłownika (szczególnie przy pinach kostki). U mnie jak nie chciała wyjść wkładka to wyjąłem zamek. Niestety cięgno klamki musiałem przeciąć (tą linkę do klamki). Wtedy wyjąłem zamek i można było dokładnie zobaczyć czy pierścień się obrócił i nie trzyma wkładki.
Komentarz
-
-
michalnowy, śrubki są 2 lub jedna, w zależności od wersji zamka.
Zazwyczaj są 2. Wkładkę wyjmiesz tylko wtedy, kiedy wykręcisz tą dolną do określonej pozycji, nie całkiem.
Druga śrubka (mniejsza) jeśli występuje (mam u siebie) to jest pod plastikowym kapturkiem na wysokości korpusu wkładki bliżej do połaci drzwi.
PowodzeniaO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
4tech, o tym samym na początku pisałem koledze bo mam tak u siebie ,ale widocznie to jest zależne od wersji bo ja mam ELEGANCE .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Hmmm, u mnie też elegantka
Czyżby tylko w elegantach i wyżej tak było :?:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz