Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Koło pasowe wału korbowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Koło pasowe wału korbowego

    dawcio, no właśnie toples mieliście być :P
    zdjęcia inny kolega przesyła ale cisza hmmm :roll:

  • #2
    Koło pasowe wału korbowego

    Witam,
    Jak w temacie czy już ktoś zmieniał koło pasowe wału korbowego (wielorowkowe) ?
    Dużo z tym roboty?
    Ktoś podzieli się wiedzą: czy coś trzeba blokować, zmianiać, jak dokręcić itp?
    Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

    Komentarz


    • #3
      Kilka minut roboty.

      Najlepiej miec dostep do pistoletu wtedy bez problemow.

      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
      Obecnie -> Seicento 900+LPG
      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
      Bylo ->GOLF 3 1.8

      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

      Komentarz


      • #4
        Dzięki za info.
        A czy można użyć tych samych 4 śrub?
        I czy dociagać na hama ile wlezie..........?
        Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez lookashECL
          A czy można użyć tych samych 4 śrub?
          mozna

          Zamieszczone przez lookashECL
          I czy dociagać na hama ile wlezie..........?
          bez przesady bo zaczenisz krecic silnikiem. Ma byc dociagniete ale nie pourywane. Jak nie wiesz co i jak to niech ci to zrobia w warsztacie. Koszty beda znikome a zoaszczedzisz sobie przykrosci jak uwalisz srube.

          W serwisowce bedzie pisalo z jaka sila dociagac.
          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
          Obecnie -> Seicento 900+LPG
          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
          Bylo ->GOLF 3 1.8

          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

          Komentarz


          • #6
            Tak czy siak bede robił sam. Punkt dla Ciebie :-)
            Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

            Komentarz


            • #7
              lookashECL, dzieki Tak naprawde robisz na wyczucie. Z pistoletem jest duzo latwiej.
              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
              Obecnie -> Seicento 900+LPG
              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
              Bylo ->GOLF 3 1.8

              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

              Komentarz


              • #8
                Spoko :-)
                Wiem, że pneumat lepszy.... ale nie mam.
                A u mnie mechaniora dobrego ze świeca szukać.
                Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                Komentarz


                • #9
                  A tak z ciekawości, dla czego trzeba to koło zmieniać? Tam raczej nic nie może się popsuć. Rowki zużyte?

                  Komentarz


                  • #10
                    Odkreca to sie na torxy, wiec przed wlozeniem bita oczyscic gniazdo, a potem wbic mlotkiem bit. Bez pneumata tez da sie odkrecic. Do montazu mozna uzyc kleju do srub.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Rowek rozwalony (wyłamany) i siepie pasek. Ponadto koło rozwulaknizowane (tłumik drań skrętnych)
                      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                      Komentarz


                      • #12
                        A no tak. Zdziwiło mnie to trochę, ta konieczność wymiany, bo w 2.0 benzynowym jest to jeden kawałek metalu i nic tam niema prawa się popsuć.

                        Komentarz


                        • #13
                          Marian 2, U mnie w ALH nie ma tłumika drgań skrętnych.

                          Komentarz


                          • #14
                            lookashECL, sama operacja z pozoru banalna wystarczy odkrecic 4 sruby imbusowe, jednak nalezy uwazac , gdyz te sruby lubia objechac, bo z reguły mechanicy ich nie wymieniają podczas wymiany rozrzadu. Dlatego ja zawsze wymieniam te śruby, gdyż nie sa drogie i można je dostac w każdym sklepie ze śrubami. Z tego co pamiętam to są dwie długosci tych śrub, o twardości 8.
                            Moje auto
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58206

                            Komentarz


                            • #15
                              alfik3000 przerabiałeś już temat z tym kołem pasowym?
                              Mocno dokrecałeś te śruby? Na coś tam trzeba zwracać uwage?
                              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

                              Komentarz


                              • #16
                                Sruby koła pasowego wału korbowego 10Nm i dokręcić 90 stopni. Dla pewnosci można kapnąc na śruby po kropli kleju aneorobowego do gwintów i po problemie.
                                pryncypal

                                Komentarz


                                • #17
                                  ElookashECL, u mnie zawsze sruby puszczały i nie mialem z nimi problemu, ale tak jak już wczesniej wspominałem ,gdy tylko ingerowalem w rozrząd wymieniałem je na nowe. Nątomiast u znajomego w Golfie 4 AHL sruba objechała i niestety bez spawarki sie nie obeszło. Jezelu chodzi o sile dokrecenia, to zajrzyj do ksiażki sam naprawiam, bo z tego co pamiętam tam jest to napisane.
                                  Moje auto
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58206

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X