Wtrącę swoje parę groszy. Niestety, OI jest dość ciężkim autem do tarcz 280mm, a jeszcze jak są z tyłu bębny to porażka gwarantowana. Można wybrnąć na 2 sposoby: 1 zrobić sterylną robotę jak kolega haragon, ale to trzeba mieć naprawdę zaufanego mechanika lub samemu umieć to zrobić. 2 metoda to zmiana zwrotnic, zacisków i tarcz na 288mm. Jest tego dość dużo na rynku. Niby to tylko 8mm więcej na średnicy, ale i grubość jest większa o 3mm, a to już daje sporo więcej jeśli chodzi o odprowadzanie ciepła.
[O1] przegub stuka po wymianie
Zwiń
X
-
[O1] przegub stuka po wymianie
2 dni temu wymieniałem przegub na nowy, bo stary już padł. Kupiłem Rouvila i pojechałem do swoich mechaników. Założyli mi nowy przegub, wszystko widziałem jak go zakładali, zrobili wszystko poprawnie, a mimo to po 2 dniach i mocnym skręcie się odzywa ten sam przegub. Pytanie czy od razu reklamować i wkładać drugi, czy nic się nie stanie skoro osłona cała i smar świeży i jeszcze trochę pojeździć? Bo myślę, że nie powinien stanąć skoro jest smar.
-
-
Maicroft może mieć rację. Mnie kiedyś w punto I tak już przegub nabrał. Słuchałem wewnątrz i na zewnątrz. No niby ten na 100% ale jak wymieniłem okazało się, że jednak to ten drugi... ops: no i dzięki temu byłem trochę ponad 100zł "lżejszy" oraz miałem dwa nowe przeguby, które po kilku latach jeszcze sprawne poszły razem z autem.
Komentarz
-
-
u mnie w skodzinie nowy przegub rozleciał się jeszcze na podniesionych kołach....ale fakt...zakupiłem największe gówno bo Pascala...różnica taka że były to przeguby wewnętrzne a że musiałem wymienić simeringi to wymieniłem oba przeguby...jeden padł od razu, drugi wymieniam na dniach czyli po roku czasu i jakiś 15kkm.....
teraz padło na Spidana....zobaczymy co to jest warte
Komentarz
-
Komentarz