Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] przegub stuka po wymianie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] przegub stuka po wymianie

    Wtrącę swoje parę groszy. Niestety, OI jest dość ciężkim autem do tarcz 280mm, a jeszcze jak są z tyłu bębny to porażka gwarantowana. Można wybrnąć na 2 sposoby: 1 zrobić sterylną robotę jak kolega haragon, ale to trzeba mieć naprawdę zaufanego mechanika lub samemu umieć to zrobić. 2 metoda to zmiana zwrotnic, zacisków i tarcz na 288mm. Jest tego dość dużo na rynku. Niby to tylko 8mm więcej na średnicy, ale i grubość jest większa o 3mm, a to już daje sporo więcej jeśli chodzi o odprowadzanie ciepła.

  • #2
    [O1] przegub stuka po wymianie

    2 dni temu wymieniałem przegub na nowy, bo stary już padł. Kupiłem Rouvila i pojechałem do swoich mechaników. Założyli mi nowy przegub, wszystko widziałem jak go zakładali, zrobili wszystko poprawnie, a mimo to po 2 dniach i mocnym skręcie się odzywa ten sam przegub. Pytanie czy od razu reklamować i wkładać drugi, czy nic się nie stanie skoro osłona cała i smar świeży i jeszcze trochę pojeździć? Bo myślę, że nie powinien stanąć skoro jest smar.

    Komentarz


    • #3
      A na pewno stuka ten sam, a nie ten z drugiej strony ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Maicroft może mieć rację. Mnie kiedyś w punto I tak już przegub nabrał. Słuchałem wewnątrz i na zewnątrz. No niby ten na 100% ale jak wymieniłem okazało się, że jednak to ten drugi... ops: no i dzięki temu byłem trochę ponad 100zł "lżejszy" oraz miałem dwa nowe przeguby, które po kilku latach jeszcze sprawne poszły razem z autem.
        ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
        Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
        Spalanie - Motostat.pl
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          A na pewno stuka ten sam, a nie ten z drugiej strony ??
          Na 100 ten sam. Tylko on stuka przy max. skręcie.

          Komentarz


          • #6
            A moze stuke wewnetrzny, a nie zewnetrzny.

            To dziwne, zeby nowy przegub stukal, no chyba ze jest zle zalozony. Reklamowac i montowac nowy.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              u mnie w skodzinie nowy przegub rozleciał się jeszcze na podniesionych kołach....ale fakt...zakupiłem największe gówno bo Pascala...różnica taka że były to przeguby wewnętrzne a że musiałem wymienić simeringi to wymieniłem oba przeguby...jeden padł od razu, drugi wymieniam na dniach czyli po roku czasu i jakiś 15kkm.....
              teraz padło na Spidana....zobaczymy co to jest warte

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X