Migająca dioda w tym prostowniku oznacza ŁADOWANIE IMPULSOWE głęboko rozładowanego akumulatora a nie brak ładowania itd. Ładowanie impulsowe rozpoczyna się gdy napięcie na klemach aku jest w zakresie 7-10V (+-0,5V) a więc jest to stan GŁĘBOKIEGO rozładowania akumulatora. Po osiągnięciu wartości 10V prostownik przechodzi automatycznie w tryb zwykłego ładowania i migająca dioda zaczyna świecić światłem ciągłym. Autor filmu nie doczytał instrukcji obsługi tego prostownika :idea: TU jest więcej o tym prostowniku. Mam dwa egzemplarze kupione w 2010, oba działają
lekkie stukanie w układzie kierowniczym? na kostce brukowej
Witam
Jak w temacie.. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny:
Słyszę lekkie stukanie w układzie kierowniczym? na kostce brukowej i innych małych nierównościach. Niedawno zostały wymienione tulejki wahaczy (było wcześniej skrzypienie ale po wymianie ustało). Zawieszenie sprawdzone na stacji diagnostycznej - brak luzów na drążkach itd. Ale delikatne drganie na kierownicy i ciche stukanie jest podczas jazdy na małych nierównościach np po kostce brukowej. Nie ma luzów raczej (moze jakis minimalny nie wyczuwalny rękami) na kierownicy podczas kręcenia prawo/lewo.
Gdzie szukać potencjalnej przyczyny?
Dolacze sie do tematu, poniewaz mam podobnie jak kolega. Nie ma wyczuwalnych luzow. Jezdze juz dluzszy czas I na razie bardziej nie puka, opon nie zdziera wiec .
sprawdzcie tak - przy zgaszonym samochodzie mocno szarpnijcie za kolo w lewo w prawo najlepiej przy skrajnych skreconych kolach bo moze byc to wybity drążek kierowniczy i jak chodzi silnik to jest niewyczuwalne
Próbowaliśmy szarpać na stacji diagnostycznej. Diagnosta powiedział, że w zawieszeniu nie ma żadnych luzów wszystkie elementy sprawne. Więc wykluczam, że to coś w zawieszeniu. Czy w układzie kierowniczym jest jakiś element który może stukać tylko na małych nierównościach takich jak kostka brukowa itd?
W mojej poprzedniej O1 też to było, mimo że wszystkie tuleje wymienione, żadnych luzów itp. Mechanik mówił, żebym dał sobie spokój. Ostatnio miałem okazję kilka dni spędzić właśnie z moją starą O1, dalej to jest - mimo że świeżo po przeglądzie i sprawdzeniu. Faktem jest, że zawiecha ogólnie w O1 nie jest cudowna. Jak nie ściąga, nie tnie opon, to daj sobie spokój. Jak ostatnio powiedział jeden kolega z forum - nie szukaj na siłę drugiej dziury w dupie
Piter tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
KM i Nm dołożył gregor10
drążki kierownicze sprawdzi tak jak pisalem wczesniej u mnie stukalo bardzo delikatnie i gdy szarpalem za kolo to bylo slychac dilikatne stukniecie i malo wyczuwalny luz. wymienilem drążek i cisza
Komentarz