Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

lekkie stukanie w układzie kierowniczym? na kostce brukowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • lekkie stukanie w układzie kierowniczym? na kostce brukowej

    Zamieszczone przez andrzej1962
    Tak jak kolega pisał, padniętego nie odratuje.
    no nie tak do końca proponuję zerknąć
    Migająca dioda w tym prostowniku oznacza ŁADOWANIE IMPULSOWE głęboko rozładowanego akumulatora a nie brak ładowania itd. Ładowanie impulsowe rozpoczyna się gdy napięcie na klemach aku jest w zakresie 7-10V (+-0,5V) a więc jest to stan GŁĘBOKIEGO rozładowania akumulatora. Po osiągnięciu wartości 10V prostownik przechodzi automatycznie w tryb zwykłego ładowania i migająca dioda zaczyna świecić światłem ciągłym. Autor filmu nie doczytał instrukcji obsługi tego prostownika :idea:
    TU jest więcej o tym prostowniku. Mam dwa egzemplarze kupione w 2010, oba działają

  • #2
    lekkie stukanie w układzie kierowniczym? na kostce brukowej

    Witam
    Jak w temacie.. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny:
    Słyszę lekkie stukanie w układzie kierowniczym? na kostce brukowej i innych małych nierównościach. Niedawno zostały wymienione tulejki wahaczy (było wcześniej skrzypienie ale po wymianie ustało). Zawieszenie sprawdzone na stacji diagnostycznej - brak luzów na drążkach itd. Ale delikatne drganie na kierownicy i ciche stukanie jest podczas jazdy na małych nierównościach np po kostce brukowej. Nie ma luzów raczej (moze jakis minimalny nie wyczuwalny rękami) na kierownicy podczas kręcenia prawo/lewo.
    Gdzie szukać potencjalnej przyczyny?

    Komentarz


    • #3
      Dolacze sie do tematu, poniewaz mam podobnie jak kolega. Nie ma wyczuwalnych luzow. Jezdze juz dluzszy czas I na razie bardziej nie puka, opon nie zdziera wiec .

      Komentarz


      • #4
        puka wam mocniej przy skręcaniu? Nie chce wróżyć, ale to może przeguby się powoli odzywają..

        Komentarz


        • #5
          sprawdzcie tak - przy zgaszonym samochodzie mocno szarpnijcie za kolo w lewo w prawo najlepiej przy skrajnych skreconych kolach bo moze byc to wybity drążek kierowniczy i jak chodzi silnik to jest niewyczuwalne

          Komentarz


          • #6
            Próbowaliśmy szarpać na stacji diagnostycznej. Diagnosta powiedział, że w zawieszeniu nie ma żadnych luzów wszystkie elementy sprawne. Więc wykluczam, że to coś w zawieszeniu. Czy w układzie kierowniczym jest jakiś element który może stukać tylko na małych nierównościach takich jak kostka brukowa itd?

            Komentarz


            • #7
              może łącznik stabilizatora ?

              Seat Leon ST FR by mirek_p11

              Fotki
              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
              Fotki

              Komentarz


              • #8
                satellite120, a na drążkach/końcówkach nie ma luzu?
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz


                • #9
                  Diagnosta stwierdził, że nie ma.
                  Uszkodzona maglownica może stukać przy jezdzie na wprost po nierównościach (nawet bez skręcania)?

                  Komentarz


                  • #10
                    W mojej poprzedniej O1 też to było, mimo że wszystkie tuleje wymienione, żadnych luzów itp. Mechanik mówił, żebym dał sobie spokój. Ostatnio miałem okazję kilka dni spędzić właśnie z moją starą O1, dalej to jest - mimo że świeżo po przeglądzie i sprawdzeniu. Faktem jest, że zawiecha ogólnie w O1 nie jest cudowna. Jak nie ściąga, nie tnie opon, to daj sobie spokój. Jak ostatnio powiedział jeden kolega z forum - nie szukaj na siłę drugiej dziury w dupie
                    Piter
                    tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
                    KM i Nm dołożył gregor10

                    Komentarz


                    • #11
                      A czy diagnosta sprawdził drążki od strony maglownicy? Szczerze wątpię, bo bez zdjętych osłon za wiele nie poczuje ani nie zobaczy.

                      Komentarz


                      • #12
                        drążki kierownicze sprawdzi tak jak pisalem wczesniej u mnie stukalo bardzo delikatnie i gdy szarpalem za kolo to bylo slychac dilikatne stukniecie i malo wyczuwalny luz. wymienilem drążek i cisza

                        Komentarz


                        • #13
                          zenek 76, ma racje.
                          VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                          Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X