Kontrolka "check engine" w 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bubuDE
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2007
    • 763
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #26
    Jesli jeszcze nie wymieniales: nalozone sa bezposrednio na swiece zaplonowe. Sam nie widzialem, znam ze slyszenia. Byc moze warto wozic jedna w kufrze jesli to nie majatek? Kabel VAG przyda Ci sie takze.
    PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

    Komentarz

    • Sev
      L&K
      • 2007
      • 1295

      #27
      Temat już obadałem, żadna filozofia wymienić - dziecko co klockami lego się bawiło tez to zrobi. Dlatego w ASO tylko wymieniają części
      Wypiąć wtyczkę i wyciągnąć cewkę. Czy tak na pewno to się dzisiaj okaże ;-)

      VAGownia już zapodana (kurde ale to fajne ) a własny VAG też już wybrany. Tylko że z VAGiem na USB czytałem że są problemy a mój laptok com'a już nima.

      Dzisiaj podejmuję poszukiwania potencjalnej usterki poza cewkami. Mierniki w dłoń! ;-) Trzymajcie kciuki. Oby to nie kosztowało mnie 354zł +118 bo może ta czwarta też padnie niedługo.

      EDIT:
      Sprawdziłem. Wilgoć była na pierwszych trzech cewkach, w pierwszym to nawet woda dookoła świecy stała.
      Ale po wysuszeniu nic się nie zmieniło. Zamontowałem cewki tak jak były i chłe chłe pfrrrr i zdechł. Zamieniłem pierwszą z drugą i zagadał na wszystkich garach. Niestety podczas jazdy próbnej problem powrócił. Mam odłożone w ASO trzy nowe oryginalne po 118 zeta i wymieniam wszystkie trzy.
      6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
      Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

      Komentarz

      • informatkot
        Classic
        • 2007
        • 38

        #28
        POtwierdzam, dziwne błędy i miganie kontrolki, mogą być spowodowane przez cewki zapłonowe. Miałem podobne objawy. Wymieniłem cewki i mam spokój.
        Najlepsze Skodzidsu

        Komentarz

        • Sev
          L&K
          • 2007
          • 1295

          #29
          informatkot, a ile masz przebiegu i przy jakim Ci padły cewki?

          U mnie przy 34 tysiącach.

          Wymieniłem 3 cewki, na 1, 2 i 3 cylindrze (tam wg VAGa znikał zapłon 4 był OK). Zaraz po uruchomieniu silnika było git ale po chwili zaczął szarpać i zdechł. Uruchomiłem jeszcze raz, znowu szarpał ale mniej, raczej dygotał. Wkręciłem go na 2000, jest ok ale trochę przerywa zaraz na 3000 i 4000obr/min i odpuściłem. Pracuje na wszystkie gary.
          Jazda próbna. Przejechałem łącznie ok. 5-6km, na początku zdarzało mu się lekko przerywać ale po zaliczeniu dwa razy pełnego zakresu obrotów było już ok. Auto wymiata jak powinno :twisted:

          Moje spostrzeżenie i uwaga dla wymieniających w przyszłości - nie przeraźcie się tym że zaraz po uruchomieniu nie jest jak powinno. Komputer musi załapać że ma nowe cewki które sa sprawne i ma nie kombinować tylko dawać zapłon. Chwile mu to zajmuje ale jak załapie to radochy nie ma końca

          Co sie dowiedziałem w ASO - zawsze maja kilka cewek na magazynie bo przyjeżdżają po nie nie tylko Skodowcy ale i Seaty, Audi i VW - do ASO Skody!

          No skoro tylko 117zł (tyle wyszło ostatecznie) za oryginalną część... to się nie dziwię. Zamienniki tyle kosztują a na allegro używki.

          Jak widać mój Skoduar jest kolejnym przypadkiem cewek - po prostu syndrom TTTM :wink:
          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

          Komentarz

          • informatkot
            Classic
            • 2007
            • 38

            #30
            Kupiłem z przebiegiem 174 kkm, cewki padły przy 180 najperw przerywała jedna - wymieniłem następnie całkiem padał druga - wymieniłem pozostałe 3 i mam spokój.
            Najlepsze Skodzidsu

            Komentarz

            • Brooklyn
              Drive
              • 2007
              • 74
              • Octavia III (5E3)
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              #31
              Odświeżę temat kontrolki "check engine".
              Dziś miałem niemiłą przygodę ze swoją Octavią. Ruszyłem spod domu i od razu silnik jakoś dziwnie pracował. Brakowało mu mocy przede wszystkim i .."perkotał" jak ciągnik. Myślałem, że może to wina zimnego silnika, bo nie ruszałem go od środy. Niestety chcąc przyspieszyć samochód perkotał głośniej, nie przyspieszał i zaczęła migać kontrolka "check engine". Przestawała migać kiedy stawałem na światłach, czyli obroty były jednostajne. Zaraz później przy ruszaniu i dodawaniu gazu zapalała się i migała ta kontrolka. Podjechałem do najbliższego ASO (wyszło, że na Gruchacza) i jedyny obecny dziś pracownik stwierdził, że może to być turbina. Przy okazji nadmienił, że nowa będzie kosztowała 7 000 zł, a regeneracja 3 000 zł. :? :shock:
              Oczywiście była to jego diagnoza na oko, bo już nie było, żadnego mechanika. Tak więc nie wiem co to jest. Dowiem się w poniedziałek. Samochód zostawiłem w serwisie, bo facet nie radził jeździć do momentu diagnozy.
              W każdym razie, może ktoś miał podobne zachowanie Octavii z silnikiem 1.8T, czyli miganie check engine, brak przyspieszenia i perkotanie silnika? Czy może to być turbina, skoro jeszcze w środę nie zauważyłem, żeby jej praca odbiegała od normy?
              Dzięki za wszelakie rady.
              Życzę miłego dnia!

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Jakby sie sprezarka wysypala, to auto by nie jezdzilo nic a nic Taa.... kwota za sprezarke z ASO :lol: I najzabawniejsze, jak komputer wywalil blad i zaswiecil checkengine jak w zaden sposob nie jest polaczony ze sprezarka Zamiast podlaczyc VAG-a i zobaczyc co jest to zaczal opowiadac historie z archiwum X :diabelski_usmiech
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • Brooklyn
                  Drive
                  • 2007
                  • 74
                  • Octavia III (5E3)
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Zamiast podlaczyc VAG-a i zobaczyc co jest to zaczal opowiadac historie z archiwum X
                  Po poczytaniu na forum tematów związanych z turbiną chyba masz rację, że opowiadał historie z archiwum X. No i te ceny, które podał :roll: Przeczytałem, że w innych ASO, forumowicze kupowali nową za 4500 zł maksymalnie, a na allegro za nową 2000 zł.
                  Tak czy owak na razie wierzę, że nie jest to turbina, z resztą posty ludzi, którzy mieli z nimi problemy na to nie wskazują.
                  Życzę miłego dnia!

                  Komentarz

                  • informatkot
                    Classic
                    • 2007
                    • 38

                    #34
                    Z tego co mówisz - to jestem pewien, że masz cewkę do wymiany, turbinę zostaw w spokoju. Dokładnie takie objawy miałem jak jedna cewka dostała przerwy. A tak dla pewności to podłącz skodzinę pod VAG.
                    Najlepsze Skodzidsu

                    Komentarz

                    • Brooklyn
                      Drive
                      • 2007
                      • 74
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #35
                      informatkot brawo. Cewka do wymiany.

                      Dziś Pan z serwisu był już znacznie milszy i spuścił z tonu, bo w sobotę wyglądał jakbym mu przerwał miłe sobotnie popołudnie w pracy.
                      Życzę miłego dnia!

                      Komentarz

                      • pajczaki
                        Rider
                        • 2007
                        • 316

                        #36
                        witam,
                        od 3 dni jestem posiadaczem 1.8T (2002, silnik AUM), dzis rano jadac do pracy zaswiecilo mi sie "check engine" i nie chcialo zgasnac. nie zauwazylem zadnych zmian jesli chodzi o prace silnika, obroty itp. za to wzroslo dosc odczuwalnie spalanie paliwa :?
                        Poniewaz na serwis ciezko liczyc zeby zrobili cos "od reki" to podjechalem do znajomego z firmy tuningowej. podpieli pod vaga i wyszly bledy: 17505 (polaczenie turbosprezarki - zawor przepustnicy, cisnienie) oraz 17545 (dlugoterminowa korekta mieszanki, Bank1 - mieszanka za bogata). bledy zostaly wykasowane i po przejechaniu ok 10 km jak na razie nie pojawily sie. co powinienem sprawdzic/wymienic aby miec pewnosc ze nie powtorzy sie to?
                        ps. u kolegi w Fabii zapalila sie kontrolka i nie gasla, spalanie znacznie wzroslo, dopiero po wymianie sondy lambda zgasla ale po tygodniu znow sie zaswieciala i w serwisie przeczyscili przepustnice i wtryski i teraz jest ok. Czy moze to byc podobne do moich objawow?
                        dzieki za ewentualne podpowiedzi
                        taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                        sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                        Komentarz

                        • Geralt
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 589

                          #37
                          na twoim miejcu bym troche pojezdzil i zoabaczyl czy bledy beda sie powtarzac czy nie - jelsi przez tydzien / 1000km bedzie ok to kontrolnie raz w miesiacu podepnij VAG'a jesli nie to napisz moze do dobrygrzeswawa z tego co czytalem jest "nadwornym mechanikliem" naszego forum i ludzie bardzo chwala jego fachowsc (ja jeszcze nie mialem okazji poznac)

                          ps: jestes pewien ze masz 17505 a nie 17705 ??
                          bo jesli sie trzasnales to poczytaj to:

                          (mniej wiecej od polowy pierwszej strony)
                          pozdrawiam
                          Adam W.

                          Komentarz

                          • pajczaki
                            Rider
                            • 2007
                            • 316

                            #38
                            walnalem sie chodzilo o 17705

                            gdzies wyczytalem ze ten blad moze byc zwiazany z zaworem upustowym.. a nie chcialbym miec takiej sytuacji jak w mojej e34td, ze jak zawor sie zawieszal (chodzil tylko na jakis dwoch zakresach) to zamiast pompowacok. 1 bara to turbo dmuchalo 1.5... fachowcy, ktorzy robili zawor powiedzieli, ze gdyby takie cos zdarzylo sie w benzyniaku to mialbym mega bol
                            taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                            sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                            Komentarz

                            • Geralt
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 589

                              #39
                              Sprawdz czy masz ten objaw o ktorym pisalem na poprzedniej stronie.
                              pozdrawiam
                              Adam W.

                              Komentarz

                              • pajczaki
                                Rider
                                • 2007
                                • 316

                                #40
                                przejechane ok 30 km od wykasowania bledow. wnioski - samochod wciaz pracuje rowno - trzyma 750 obrotow na wolnych, kontrolka nie zapalila sie.. auta nie ciskam bo w pon. jade na wymiane rozrzadu ale wydaje mi sie, ze przyspieszenie (do 3,5 tys obrotow) bylo/jest takie samo.
                                ale niestety wciaz nie jest dobrze... spalanie nadal jest duze, jadac 60 na 4 biegu komp pokazywal 6,2l a teraz za cholere nie chce byc mniej jak 7,2l, zasieg na baku szybko zmniejsza sie. Od momentu zapalenia sie kontrolki (i dzis) zrobilem ok. 60km a licznik zasiegu na baku opadl o ok. 100-110km (jazda caly czas taka sama)

                                jak dzwonilem wczoraj do serwisu to gosc powiedzial, ze wina moze byc paliwo.. nie wiem jakim paliwem bylo zalewane auto zanim kupilem ale ja zapodalem 98 z neste.
                                taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                                sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                                Komentarz

                                • yoschua
                                  Rider
                                  • 2006
                                  • 339

                                  #41
                                  17705 -> Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - nie powoduje od razu zapalenia się kontrolki.

                                  Zapalenie kontrolki u Ciebie powoduje ten drugi błąd 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

                                  Pierwszy błąd to najprawdopodobniej zawór upustowy (u mnie był padnięty i nie trzymał w ogóle). Łatwo sprawdzić - wyjąć i dmuchnąć ustami - nie może puszczać powietrza.
                                  Druga metoda z VAGiem - skasować błąd, sprawdzić czy od razu się nie pojawi, jak nie to powoli wejść na obroty do powiedzmy 5tyś i powoli zejść z obrotów, sprawdzić, jak nie to ok, i teraz najważniejszy test - wejść na obroty do tych 5tyś i puścić gaz raptownie. Jeżeli zawór puści sam z siebie to pojawi się błąd. U mnie tak to się zachowywało, dodatkowo wydawał charakterystyczny dźwięk jak w rajdówkach. Wymieniłem zawór.

                                  Skąd wiem że ten komunikat nie zapala kontrolki, ano bo sam nie zwalczyłem tego problemu jeszcze do końca. Jeżdzę dużo w trasy i często sprawdzam błędy ecu. Ten pojawił mi się np wczoraj jako pojedynczy błąd ni stąd ni z owąt podczas spokojnej jazdy. Skasowałem i zacząłem męczyć silnik (częstymi przyśpieszeniami i hamowaniem, tak żeby często i raptownie zmieniać ciśnienie w dolocie) - ale przez następne 150km nie pojawił się znowu.

                                  Drugi z błędów pojawia się u mnie po przejechaniu oko 500- 600 km od skasowania i on rzeczywiście zapala kontrolkę. Jego też nie mogę zlikwidować, a wymieniłem już troszke w samochodzie.
                                  Ja jeżdzż na 95 z ORLENU i tylko na tym, ale tankowane ogólnopolsko.

                                  Na wlewie masz zapewne napisane że należy lać paliwo 91 lub 95 - ja tak mam - wię zalewanie 98 nie ma większego sensu, chyba że zakładamy że 98 to ściema i tak naprawdę mam niej i wychodzi na dobre 95 (takie teorie też słyszałem).
                                  Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                                  HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                                  Komentarz

                                  • pajczaki
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 316

                                    #42
                                    a jak zuzycie paliwa? zmienia sie? wiem ze w trybie awryjnym pali wiecej ale w tej chwili nie chodzi w takim trybie to formalnie spalanie powinno byc jak wczesniej a nie jest..
                                    sonde lambda wymieniales? wyzej opisalem przypadek kolegi z fabia i tam wyszlo ze sonda padla..
                                    taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                                    sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                                    Komentarz

                                    • yoschua
                                      Rider
                                      • 2006
                                      • 339

                                      #43
                                      U mnie nie wiem - jak popatrzysz w moją stopkę pod postem to zobaczysz, że moje średnie spalanie jest mniej więcej 2x większe od Twojego (inny styl jazdy).

                                      Wymienione są obydwie sondy lambda, przepływomierz, bov, i jakiś zaworek elektromagnetyczny.

                                      Paliwo też może mieć znaczenie - na spalenie, na równą prace - ale na pierwszy błąd nie. Na drugi może mieć.
                                      Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                                      HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                                      Komentarz

                                      • Sev
                                        L&K
                                        • 2007
                                        • 1295

                                        #44
                                        yoschua, u Ciebie też inne przełożenia, napęd 4x4 stąd też więcej zużycie wychodzi. U mnie wg komputerka średnio 9,8l/100km. A przeważnie śmigam po mieście i odcinki ok. 7-8km wychodzą mi na koniec jazdy średnio 11-12l/100km. Po Wrocławiu oczywiście.

                                        U mnie cały czas się pojawia błąd o zbyt ubogiej mieszance (nie pamiętam kodu błędu ale sprawdzę). Co ciekawe zaczął pojawiać się gdy tankowałem Ultimate 98 i gwałtownie dałem po garach sprawdzając przyspieszenie ze startu zatrzymanego. Przestałem tankować 98 i leję zwykłą 95 z BP a błąd dalej wyskakuje. Objaw jest taki że po skasowaniu błędu silnik się dławi, nie chce wkręcać na obroty przy gwałtownym przyspieszaniu. Płynnie spokojnie się da ale problem pojawia się przy ok. 4tys obr. Po przejechaniu ok. 10-15km komputer silnika "układa się" ale wyskakuje CHECK. Poza tym jeździ normalnie. Przy prędkości ok. 50-60km/h na 4 biegu nie spala więcej niż 5l/100km, zależy oczywiście od tego jak pedał gazu trzymam, czasem nawet 7l się pojawia ale to na lekkich pochyłościach drogi itp. Na trasie do 130km/h średnio poniżej 8l/100km udaje się jechać.

                                        pajczaki, a jaki masz przebieg?
                                        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                        Komentarz

                                        • pajczaki
                                          Rider
                                          • 2007
                                          • 316

                                          #45
                                          Zamieszczone przez Sev
                                          [b]yoschua[/b
                                          pajczaki, a jaki masz przebieg?
                                          przebieg wg licznika to w tej chwili ok 89970

                                          mechanik podejrzewa ze sonda moze byc walnieta..
                                          taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                                          sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                                          Komentarz

                                          • informatkot
                                            Classic
                                            • 2007
                                            • 38

                                            #46
                                            Ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność za przewodów w układzie dolotowym - zawór upustowy możesz sprawdzić w ten sposób, że jednym palcem wciskasz tłoczek a drugim zatykasz najcieńsze wyjście. Jeśli zawór jest szczelny tłoczek powinno zatrzymać podciśnienie inaczej DV do wymiany. Sprawdź też czy ten cienki wąż jest drożny i szczelny. W tym wężu po uruchomieniu silnika powinno być podciśnienie - ono steruje zaworem DV. Błąd sondy lambda w AUM może być spowodowany nieszczelnością ODMY. Jak miałem dziurawą odmę na vagu wyskoczyły mi błędy sądy i przepływomierza. Swoją drogą 17705 -> Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - dziadostwo !!! ten błąd nawiedza mnie jak koszmar - nie mogę sobie z nim poradzić. Powodzenia. Daj znać po naprawie co było.
                                            Najlepsze Skodzidsu

                                            Komentarz

                                            • Sev
                                              L&K
                                              • 2007
                                              • 1295

                                              #47
                                              pajczaki, dzięki za info. U mnie 35800, 2004r.

                                              Przed chwilą przeVAGowałem swoje skodzitsu i mam taki błąd:
                                              17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
                                              Zatem nie ten sam nr błędu, ale mieszanka również uboga.
                                              Wg rozpiski i sądząc po obolejonym IC z którego potrafi kapać olej, na 90% to nieszczelny dolot. Oby.

                                              Nie wiem tylko co znaczy to (Mult). Co to jest?

                                              Przy błędzie 17454 jest Add, znalazłem że znaczy to że błąd wpływa tylko na bieg jałowy. Niestety nie wiem co oznacza Mult. Any ideas? :?:
                                              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                              Komentarz

                                              • yoschua
                                                Rider
                                                • 2006
                                                • 339

                                                #48
                                                Dla czytających po angielsku wyjaśnienie jest tutaj -> http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1201806

                                                Sam się z nim zapoznaje.
                                                Czy potrzeba tłumaczenia ? Mój ang czytany jest niezły, ale z tłumaczeniem na dobrą polszczyzne może być ciężko
                                                Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                                                HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                                                Komentarz

                                                • djczas
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 9612

                                                  #49
                                                  jakby ktoś chciał zrobić analizę błędów z paru ostatnich tygodni :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech ja wiem co tam gryzie wstawiam w celu edukacyjnym

                                                  VAG-COM Version: Release 311.2-N

                                                  Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
                                                  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002
                                                  Software Coding: 11500
                                                  Work Shop Code: WSC 00740
                                                  Additional Info: TMBGL21U932714768 SKZ7Z0B1592837
                                                  8 Faults Found:
                                                  16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                                                  P0420 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
                                                  P1602 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                                                  P1297 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
                                                  P1118 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
                                                  P1114 - 35-00 - -
                                                  17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
                                                  P1127 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17704 - Error in Mapped Cooling System (usually temp Sensor or Thermostat)
                                                  P1296 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
                                                  P1137 - 35-10 - - - Intermittent

                                                  21.12.2007
                                                  VAG-COM Version: Release 311.2-N

                                                  Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
                                                  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002
                                                  Software Coding: 11500
                                                  Work Shop Code: WSC 00740
                                                  Additional Info: TMBGL21U932714768 SKZ7Z0B1592837
                                                  6 Faults Found:
                                                  17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
                                                  P1118 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
                                                  P1114 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
                                                  P0140 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                                                  P0420 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                                                  P1297 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
                                                  P1200 - 35-10 - - - Intermittent

                                                  28.12.2007
                                                  VAG-COM Version: Release 311.2-N

                                                  Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
                                                  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002
                                                  Software Coding: 11500
                                                  Work Shop Code: WSC 00740
                                                  Additional Info: TMBGL21U932714768 SKZ7Z0B1592837
                                                  6 Faults Found:
                                                  17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
                                                  P1297 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
                                                  P1118 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
                                                  P1114 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
                                                  P1200 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
                                                  P1127 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
                                                  P0441 - 35-00 - -

                                                  04.01.2008

                                                  VAG-COM Version: Release 311.2-N

                                                  Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
                                                  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002
                                                  Software Coding: 11500
                                                  Work Shop Code: WSC 00740
                                                  Additional Info: TMBGL21U932714768 SKZ7Z0B1592837
                                                  4 Faults Found:
                                                  17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
                                                  P1118 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
                                                  P1114 - 35-00 - -
                                                  16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
                                                  P0140 - 35-10 - - - Intermittent
                                                  17704 - Error in Mapped Cooling System (usually temp Sensor or Thermostat)
                                                  P1296 - 35-00 - -

                                                  Komentarz

                                                  • Sev
                                                    L&K
                                                    • 2007
                                                    • 1295

                                                    #50
                                                    Ok, Mult znaczy multiplicative czyli ma wpływ na cały zakres obrotów. I to się zgadza ;-)

                                                    djczas, to takie zadanie domowe na weekend? ;-)
                                                    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                                                    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...