Turbawka , 1.9 TDI ALH 66kw, spadek mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DGW
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 2330

    #51
    wojtass, podłącz VAG-a, zobacz co pokaże
    sprawdź też wszystkie kostki pod maską
    nie wiem czy nowsze sterowniki w ASV powracały do normalnego typu pracy bez wyłączenia stacyjki choć bardzo w to wątpię więc pierwszy krok odczytanie błędów

    sheep, uzupełnij profil
    w tym temacie masz wszystkie niezbędne informacje
    NFPNorth-West
    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
    WARSZTAT www.dsize.pl
    ->
    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

    Komentarz

    • sheep
      Classic
      • 2007
      • 16

      #52
      Witam
      W dniu wczorjszym zgasł mi kontrolka elektronki silnika, to dobrze czy źle?
      Trochę obawiam się teraz szybko jeździć

      Komentarz

      • Adrian
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 662
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #53
        Zamieszczone przez sheep
        W dniu wczorjszym zgasł mi kontrolka elektronki silnika, to dobrze czy źle?
        Trochę obawiam się teraz szybko jeździć
        a to do tej pory cały czas się świeciła?? Uzupełnij profil. Może napiszesz jaki masz silnik.
        PerfectService by DGW
        Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
        Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
        Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

        Komentarz

        • wojtass
          Rider
          • 2007
          • 473

          #54
          dobrygrzeswawaw
          Ja to chyba podjadę do Ciebie Wolne terminy?

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #55
            Zamieszczone przez wojtass
            dobrygrzeswawaw
            Ja to chyba podjadę do Ciebie Wolne terminy?
            jeśli się bedzie powtarzać to pisz na PW. Z wolnymi terminami ciężko ale na diagnostyke jakoś może znajdę chwilę
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • tomatos
              Classic
              • 2007
              • 13

              #56
              Jeśli można się podłączę pod temat. Jak już myślałem, że autko wyprowadziłem na dobrą drogę po kilku naprawach, to właśnie w sobotę pojawiły się objawy takie jak u autora posta. Więc jazda na serwis, i oczywiście co turbawa- kierownice się zacinają (dźwigienka od mieszka chodzi w jedną stonę), teraz szukam turbawki na podmianę.

              Komentarz

              • Casper
                Rider
                S_OCP Member
                • 2008
                • 649
                • Audi

                #57
                To ja zapodam inną ciekawostke, na początku miałem to co pisał autor tematu, pojechałem do ASO zapłaciłem 600zł podobno był dziurawy intercooler który polutowali, no cóż moim zdaniem kpina, no ale pomogło to co zrobili i problem na chwile ustał teraz mam dwa objawy, jak jade długo w trasie i nagle potrzebuje zrywu kręce go do 4000 obr. i kaput, z kolei ostatnio miałem inna bajkę a mianowicie jechełem trase 100KM tempem spokojnym 80km/h na 5 biegu obroty około 1900-2000 nagle potrzebowałem przyśpieszyj, naciskam gaz a tu nima nic, żółw i nic więcej, oczywiście wył/wł silnika naprawia problemi aleee... na Vagu podobno nic nie widać, nie wiem szczerze powiem bo nie miałem tego ustrojstwa w swoich rączkach. Tak więc co proponujecie ?
                Była 1.9 TDI AHF Elegance
                190KM/395Nm

                Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
                277KM/561Nm

                Perfect Service by DGW

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #58
                  Zamieszczone przez tomatos
                  turbawa- kierownice się zacinają (dźwigienka od mieszka chodzi w jedną stonę), teraz szukam turbawki na podmianę.
                  a nie lepiej ją wyczyścić :?:
                  Zamieszczone przez Casper
                  Tak więc co proponujecie ?
                  zdiagnozować usterkę 8)
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • tomatos
                    Classic
                    • 2007
                    • 13

                    #59
                    dobrygrzeswawa- gość, który to stwierdził twierdzi, że ta ośka się zaciera, a powiem szczerze, że przez jakiś czas rzęziło od strony turbiny, ale mechanikorzy zwalali na napinacz mikropaska. No i tak jeszcze się zastanawiam, czy regenerować czy wsadzić jakąś używkę, kuzyn próbuje mi coś ściągnąć z Anglii, podobno jest dużo taniej- zobaczymy.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #60
                      Ale jaka oska?? Oska w sprezarce (wirnik) pret ktory ciagnie za kierownice czy co??

                      W Angli wcale nie jest tak tanio, moze z dostepnoscia jest latwiej.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • tomatos
                        Classic
                        • 2007
                        • 13

                        #61
                        Chodzi mi o ten mechanizm co przekręca kierownice- to poprostu pracuje w jedną stronę (nie wraca), turbawa ma nalatane 160 tyś. Co do ceny to będę wiedział jutro.

                        Komentarz

                        • Ziomal
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 5841
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #62
                          Zamieszczone przez tomatos
                          Chodzi mi o ten mechanizm co przekręca kierownice- to poprostu pracuje w jedną stronę (nie wraca)
                          Chyba chodzi koledze o sztangę od kierownic
                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                          Jest O1 1.6 BFQ

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #63
                            A mieszek jest sprawny?? Normalnie ta dzwignia powinna byc w gorze, po odpaleniu auta ma isc w dol, jak nie idzie to nie dziala mieszek.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              #64
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              po odpaleniu auta ma isc w dol, jak nie idzie to nie dziala mieszek.
                              albo kierownice zatarte :wink:
                              koledze chodzi pewnie o oś od dźwigni która wchodzi w turbinę ale to też można zrobić.

                              Z tymi częściami z Anglii lub innych stron świata bym uważał bo tylko my uważamy że wszyscy na świecie są głupi i nie wiedzą co ile kosztuje a tak na prawdę kupujemy złom w cenie sprawnej części.
                              Jeśli turbina jest po dzwonie to nikt nie wie co w niej siedzi :!:
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • marekzu
                                L&K
                                • 2007
                                • 1412
                                • Superb II combi (3V5)

                                #65
                                Zamieszczone przez tomatos
                                napinacz mikropaska
                                co to za cudo????

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #66
                                  Zamieszczone przez marekzu
                                  Zamieszczone przez tomatos
                                  napinacz mikropaska
                                  co to za cudo????
                                  Napinacz paska alternatora chyba
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  • tomatos
                                    Classic
                                    • 2007
                                    • 13

                                    #67
                                    Mikropasek=pasek wielorowkowy, poprostu inna nazwa, tak się na to kiedyś mówiło, sorry za dziwne nazwy

                                    Komentarz

                                    • tomtom+
                                      Classic
                                      • 2008
                                      • 5

                                      #68
                                      Witam Szanownych,

                                      kupiłem niedawno swojego Octaviana. Ganiał świetnie, fajne odejście. Silnik 1.9TDI 66kW.
                                      Dla pewności stanu oddałem wóz na wymianę rozrządu i jakiś innych głupot.
                                      Odbieram wóz i do garażu (200m). Nic nie zauważyłem.
                                      Dzisiaj jadę nieco dalej, buta a tu nic. Przy żadnej prędkości. No i oczywiście kontrolka silnika. Wóz wogóle nie gania.
                                      Proszę o pomoc. Na razie jestem w rozpaczy, bo w piątek muszę lecieć w traskę.
                                      Pozdrawiam serdecznie i oczekuję porady

                                      Tomasz
                                      Combi ICE

                                      [ Dodano: Sro 16 Kwi, 08 21:28 ]
                                      Dodam do powyższego jedną rzecz: mam wrażenie, że turbina wogóle nie chodzi. Na pewno nie ma z niej jakiegokolwiek dźwięku. Przez to jest dość dziwne uczucie klekoczącej klawiatury - albo jej normalnie nie słychać, albo słychać ją po prostu dodatkowo.
                                      Proszę o wsparcie

                                      Tomasz
                                      tomtom+
                                      Wawa

                                      Octavian - bardzo to miłe

                                      Komentarz

                                      • Ziomal
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 5841
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                        #69
                                        tomtom+, napisz jaki masz silnik bo na pewno nie AXR :wink:
                                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                        Jest O1 1.6 BFQ

                                        Komentarz

                                        • DGW
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 2330

                                          #70
                                          tomtom+, i co z tych informacji można powiedzieć ?? NIC.
                                          Jedź tam gdzie robiłeś rozrząd i inne głupoty niech zobaczą co jest
                                          albo masz "polecane warsztaty" w odpowiednim dziale
                                          NFPNorth-West
                                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                          WARSZTAT www.dsize.pl
                                          ->
                                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                          Komentarz

                                          • tomtom+
                                            Classic
                                            • 2008
                                            • 5

                                            #71
                                            Ups...na razie nie wiem, gdzie sprawdzić, jaki to silnik. Myślałem, że AXR i ktoś powiedział podobnie. Produkcja 47 tydzień 2004, 1.9TDI, 66kW.
                                            Odnośnie mocy - nadal bez zmian, kontrolka silnika nie znika a wózek zaraz jedzie do mechanika.
                                            W razie, gdyby nie dał sobie rady, gdzie mogę się udać w celu stwierdzenia i usunięcia usterki?
                                            tomtom+
                                            Wawa

                                            Octavian - bardzo to miłe

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #72
                                              66kW = ~90KM wiec nie AXR po to PD, a ALH VP
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • tomtom+
                                                Classic
                                                • 2008
                                                • 5

                                                #73
                                                Czyli mam przyjąć, że ALH?
                                                tomtom+
                                                Wawa

                                                Octavian - bardzo to miłe

                                                Komentarz

                                                • krzemyk
                                                  Drive
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 91

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez tomtom+
                                                  Czyli mam przyjąć, że ALH?
                                                  A nie możesz poprostu zobaczyć w bagażniku ??? powinieneś mieć naklejke.
                                                  O1, O2 Elegance

                                                  Komentarz

                                                  • tomtom+
                                                    Classic
                                                    • 2008
                                                    • 5

                                                    #75
                                                    Krzemyk - dziękuję. Wóz jest u mnie na tyle krótko (3 tydzień), że nie zdążyłem się z nim zapoznać Popołudniu sprawdzę. Oczywiście, jak mechanik wyda mi wozidło
                                                    Mam nadzieję, że to tylko jakieś niedopięcie przewodów lub zagięcie przewodu przy montażu. Hope so....
                                                    A jak nie... pofatyguję się do kogoś polecanego przez Was

                                                    [ Dodano: Czw 17 Kwi, 08 09:58 ]
                                                    Uffffffff

                                                    Powodem straty mocy i "0" buta był wężyk podciśnienia, który nie został wystarczająco dokładnie założony na trójniku pod szybą. Maszynka działa jak złoto (mam nadzieję, że w trasie też tak będzie), a i nie świeci się już check engine. Zakładam, że wsio będzie oki.

                                                    Odnośnie silnika: dziękuje za poradę. Mój silnik (sprawdziłem na naklejce w bagażniku) to jednak ALH.

                                                    Pozdrawiam i wszystkim życzę tak prostych problemów z Octami
                                                    tomtom+
                                                    Wawa

                                                    Octavian - bardzo to miłe

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...