ciekawe po co ten wężyk odpinali, do rozrządu to niepotrzebne
Turbawka , 1.9 TDI ALH 66kw, spadek mocy
Zwiń
X
-
Witam...pojawił mi się podobny problem, mianowicie: Jezdze zecydowanie wolno i delikatnie- sporadycznie wkrecam na wyokie obroty, dzis chciałem go troche pogonic i (160 km/h) po chwili stracił moc, ale nie pojawiła się kontrolka SILNIKA, turbina przestała gwizdać, po zgaszeniu i odpaleniu po chwili- zadnego efektu, po lekkim wystygnieciu silnika zaczeła gwizdac, przejechałem sie moc wróciła, ale po wiechaniu do garażu znów przestała gwizdać.
Generalnie wszystkie te przypadki co wyczytalem na forum są podobne, ale może ktoś co konkretnego podpowie, bede ogromnie zoobowiązany
Dodam:
Nie wiem czy to ma znaczenie ale rozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Musisz używać gazu, zapewne Twoja turbina wymaga czyszczenia
Bardzo spokojna jazda nie jest ani oszczędna, ani bezpieczna dla silnikawww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
no jezdze bardo spokojnie :/ ale pomijając fakt, naczytałem troche na forum i wszyscy twierdzą że to usterka i problem tak jak wyżej w postach...wiec co w tej sytuacji? podjade na komputer to oczywiste, ale jesli tak jak mówisz faktycznie turbo wymaga czyszczenia, to gdzie? i jakie koszty?
pozdrawiam i prosze o pomicSKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Mieszek od turbawki zapewne Ci się wysrał, odwiedź p. Bogumiła - http://www.autobodex.waw.pl/ , on takie rzeczy naprawia
Komentarz
-
-
jestem za Samcem zgadzam sie i lolecam zaklad dobregogrzesiawawa
to jak w reklami leku znanego z TV
a w Szkodnikach polecam dobregogrzesiawawa na swszelki kłopoty
no servis Aso Skoda.................................................. ..............
O SERCE SZKODNIKA dba
Perfect Serwis DobryGrześWawa
.................................................. ..............
Komentarz
-
-
rafal-snak czy warto czy nie warto jakie koszta i czy wykaże jak sam napisałeś ????????????
zwłaszcza jak pojedziesz do ASO dostaniesz propo wymiany turbiny i nic ci nie wykaze
oszczędż sobie tego i umow sie z dobregogrzesiawawa
moja rada a bedziesz miał tam wszystko tylko bez znaków zapytania.................................................. ..............
O SERCE SZKODNIKA dba
Perfect Serwis DobryGrześWawa
.................................................. ..............
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafal-snakPanowie, a czy warto jechac na komputer? czy wykaże błąd związany z mieszkiem??? i jakie to koszty mogą być w takiej sytuacji??Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Oddaj auto do Grzesia, zrobi dobrze i kompleksowowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Matis68Nie znam sie na TDI, ale u kumpla w Golfie IV był to przepływomierz...
[ Dodano: Sro 28 Sty, 09 22:37 ]
[quote="pantol"]Zamieszczone przez rafal-snakrozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mierzejzgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...
Na przeładowania może składać się dużo rzeczy przepływka jest tylko jedną z nich.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mierzejna 100 przeplywomierz
Dzięki panowie za reklamę (nieodpłatną mam nadzieję :szeroki_usmiech )
rafal-snak, na PW odpowiedź poszła, teraz musisz przekalkulować gdzie masz najbliżej jakiś polecany na forum warsztatNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
no zgadza się...każdy obstawia coś innego...
Dzisiaj zrobiłem 20 km i wszystko ok, poprzeciągałem tak do 4,5 tys.obr. i ciągnie, turbina swista...
Przejade sie jutro kawałek dalej i zobacze czy bedzie sie cos działo. Możliwe jest ze usterka znikneła?? Podkreślam że od dłuzszego czasu jezdziłem nadmiernie spokojnie i delikatnie, a wczoraj własnie przeciagnołem go i chwile po tym padło TURBO...SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez Mierzejzgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...
Na przeładowania może składać się dużo rzeczy przepływka jest tylko jedną z nich.
"jednym z problemow dzisiejszego polaka jest to ze aby drugiemu dojechac dobrze jest w stanie popelnic samobojstwo"Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafal-snakMożliwe jest ze usterka znikneła??
ale moim zdaniem wróci ponieważ zaczęły Ci się przycinać kierowniczkiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafal-snakdobrygrzeswawa, słuchaj to jeździć tak narazie?? czy lepiej zawczasu coś z tym robić? jeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafal-snakjeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??
jeśli się mylę i przycina się mieszek a nie kierownice to w niedługim czasie zatrą się
ogólnie jazda z niesprawną którąkolwiek rzeczą źle wpływa na motorownięNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Jezeli moge cos podpowiedziec...
1. Jedz gdzies na VAG i zrob diagnoze (!!!), zaoszczedzisz sporo czasu i pewnie nerwow. Na forum na pewnie znajdziesz kogos kto za niewielke pieniadze zdiagnozuje Ci auto.
2. W momencie kiedy Twoje tdi bedzie lapalo notlauf przy zgaszonym silniku sproboj sciagnac zlacze z przeplywki - stary trick handlarzy ktory moze Ci pomoc na jakas chwile
3. Czy zauwazyles ze czesto i zupelnie bez powodu zakopci? (czytaj bez dobrego wcisniecia)
4. Turbine i te inne poki co zostaw w spokoju.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantolMierzej, Jaki cel mają Twoje rady, bo nie rozumiem Twojej wypowiedzi
nie pisalbym o tym gdybym tego sam nie przerabial...Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz