Turbawka , 1.9 TDI ALH 66kw, spadek mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Paweł T
    Elegance
    • 2006
    • 784

    #76
    ciekawe po co ten wężyk odpinali, do rozrządu to niepotrzebne
    TDI ASV 140KM 300Nm

    Komentarz

    • rafal-snak
      Drive
      S_OCP Member
      • 2008
      • 63

      #77
      Witam...pojawił mi się podobny problem, mianowicie: Jezdze zecydowanie wolno i delikatnie- sporadycznie wkrecam na wyokie obroty, dzis chciałem go troche pogonic i (160 km/h) po chwili stracił moc, ale nie pojawiła się kontrolka SILNIKA, turbina przestała gwizdać, po zgaszeniu i odpaleniu po chwili- zadnego efektu, po lekkim wystygnieciu silnika zaczeła gwizdac, przejechałem sie moc wróciła, ale po wiechaniu do garażu znów przestała gwizdać.

      Generalnie wszystkie te przypadki co wyczytalem na forum są podobne, ale może ktoś co konkretnego podpowie, bede ogromnie zoobowiązany

      Dodam:

      Nie wiem czy to ma znaczenie ale rozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)
      SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
      UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #78
        Musisz używać gazu, zapewne Twoja turbina wymaga czyszczenia

        Bardzo spokojna jazda nie jest ani oszczędna, ani bezpieczna dla silnika
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • rafal-snak
          Drive
          S_OCP Member
          • 2008
          • 63

          #79
          no jezdze bardo spokojnie :/ ale pomijając fakt, naczytałem troche na forum i wszyscy twierdzą że to usterka i problem tak jak wyżej w postach...wiec co w tej sytuacji? podjade na komputer to oczywiste, ale jesli tak jak mówisz faktycznie turbo wymaga czyszczenia, to gdzie? i jakie koszty?

          pozdrawiam i prosze o pomic
          SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
          UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

          Komentarz

          • rafau12
            Drive
            S_OCP Member
            • 2008
            • 63

            #80
            Mieszek od turbawki zapewne Ci się wysrał, odwiedź p. Bogumiła - http://www.autobodex.waw.pl/ , on takie rzeczy naprawia

            Komentarz

            • momo05
              Rider
              • 2008
              • 395

              #81
              jestem za Samcem zgadzam sie i lolecam zaklad dobregogrzesiawawa

              to jak w reklami leku znanego z TV

              a w Szkodnikach polecam dobregogrzesiawawa na swszelki kłopoty
              no servis Aso Skoda
              .................................................. ..............
              O SERCE SZKODNIKA dba
              Perfect Serwis DobryGrześWawa

              .................................................. ..............

              Komentarz

              • rafal-snak
                Drive
                S_OCP Member
                • 2008
                • 63

                #82
                Panowie, a czy warto jechac na komputer? czy wykaże błąd związany z mieszkiem??? i jakie to koszty mogą być w takiej sytuacji??
                SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
                UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

                Komentarz

                • momo05
                  Rider
                  • 2008
                  • 395

                  #83
                  rafal-snak czy warto czy nie warto jakie koszta i czy wykaże jak sam napisałeś ????????????
                  zwłaszcza jak pojedziesz do ASO dostaniesz propo wymiany turbiny i nic ci nie wykaze
                  oszczędż sobie tego i umow sie z dobregogrzesiawawa
                  moja rada a bedziesz miał tam wszystko tylko bez znaków zapytania
                  .................................................. ..............
                  O SERCE SZKODNIKA dba
                  Perfect Serwis DobryGrześWawa

                  .................................................. ..............

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #84
                    Zamieszczone przez rafal-snak
                    Panowie, a czy warto jechac na komputer? czy wykaże błąd związany z mieszkiem??? i jakie to koszty mogą być w takiej sytuacji??
                    Komputer pokaże Ci pewnie błąd 17965 czyli przeładowanie i tu trzeba obadać czy turbo czyścić czy coś innego. Czyszczenie z robotą to okolice 400zł
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • pantol
                      Elegance
                      • 2004
                      • 754

                      #85
                      Zamieszczone przez rafal-snak
                      rozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)
                      Hmmm ... Razem z turbawką zrób rozrząd bo możesz mieć większe problemy niż teraz
                      Jarek "Vinci"

                      Komentarz

                      • Zoltar
                        Rider
                        • 2005
                        • 722

                        #86
                        Oddaj auto do Grzesia, zrobi dobrze i kompleksowo
                        www.soft-car.pl
                        www.chiptuning-gdansk.pl


                        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                        - Wyłączanie DPF
                        - Hamownia Obciążeniowa

                        Komentarz

                        • Mierzej
                          Drive
                          • 2007
                          • 82

                          #87
                          Zamieszczone przez Matis68
                          Nie znam sie na TDI, ale u kumpla w Golfie IV był to przepływomierz...
                          zgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...

                          [ Dodano: Sro 28 Sty, 09 22:37 ]
                          [quote="pantol"]
                          Zamieszczone przez rafal-snak
                          rozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)
                          a moze sprzglo jednkierunkowe jezeli cos klekocze przy alternatorze...
                          Pozdrawiam

                          Komentarz

                          • Ziomal
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 5841
                            • Octavia I (1U2)
                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                            #88
                            Zamieszczone przez Mierzej
                            zgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...
                            Heh nie ma to jak wypowiedź znawcy :roll:

                            Na przeładowania może składać się dużo rzeczy przepływka jest tylko jedną z nich.
                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                            Jest O1 1.6 BFQ

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              #89
                              Zamieszczone przez Mierzej
                              na 100 przeplywomierz
                              jakie będą numery totolotka w najbliższym losowaniu :?: :lol:

                              Dzięki panowie za reklamę (nieodpłatną mam nadzieję :szeroki_usmiech )
                              rafal-snak, na PW odpowiedź poszła, teraz musisz przekalkulować gdzie masz najbliżej jakiś polecany na forum warsztat
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • rafal-snak
                                Drive
                                S_OCP Member
                                • 2008
                                • 63

                                #90
                                no zgadza się...każdy obstawia coś innego...
                                Dzisiaj zrobiłem 20 km i wszystko ok, poprzeciągałem tak do 4,5 tys.obr. i ciągnie, turbina swista...
                                Przejade sie jutro kawałek dalej i zobacze czy bedzie sie cos działo. Możliwe jest ze usterka znikneła?? Podkreślam że od dłuzszego czasu jezdziłem nadmiernie spokojnie i delikatnie, a wczoraj własnie przeciagnołem go i chwile po tym padło TURBO...
                                SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
                                UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

                                Komentarz

                                • Mierzej
                                  Drive
                                  • 2007
                                  • 82

                                  #91
                                  Zamieszczone przez Ziomal
                                  Zamieszczone przez Mierzej
                                  zgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...
                                  Heh nie ma to jak wypowiedź znawcy :roll:

                                  Na przeładowania może składać się dużo rzeczy przepływka jest tylko jedną z nich.
                                  Ech kolego...mialem ten problem ze spadkiem mocy - chwilowy, tylko w pewnych zakresach obrotow czyli taki jak pisze autor posta, pisano rozne rzeczy, wymieno chyba wszystko co ma zwiazek z silnikiem, czytajac posty stawalem sie bardziej oglupialy niz przed ich czytaniem. Poniekad czytajac powyzsze posty zaczynam miec podobne odczucia "najlepiej wymienic wszystko". Wymiana przeplywki sprawe zalatwila i jestem pewny ze i tym razem jej wymiana sprawe rozwiaze. Jak chcesz sie wykazac wiedza to napisz w czym sek a nie cytujesz ludzi i smiecisz na poscie...oczywiscie zaraz napiszesz ze to ja smiece bo tematu nie znam...
                                  "jednym z problemow dzisiejszego polaka jest to ze aby drugiemu dojechac dobrze jest w stanie popelnic samobojstwo"
                                  Pozdrawiam

                                  Komentarz

                                  • DGW
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 2330

                                    #92
                                    Zamieszczone przez rafal-snak
                                    Możliwe jest ze usterka znikneła??
                                    na jakiś czas, możliwe
                                    ale moim zdaniem wróci ponieważ zaczęły Ci się przycinać kierowniczki
                                    NFPNorth-West
                                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                    WARSZTAT www.dsize.pl
                                    ->
                                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                    Komentarz

                                    • rafal-snak
                                      Drive
                                      S_OCP Member
                                      • 2008
                                      • 63

                                      #93
                                      dobrygrzeswawa, słuchaj to jeździć tak narazie?? czy lepiej zawczasu coś z tym robić? jeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??
                                      SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
                                      UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

                                      Komentarz

                                      • Ziomal
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 5841
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                        #94
                                        Zamieszczone przez rafal-snak
                                        dobrygrzeswawa, słuchaj to jeździć tak narazie?? czy lepiej zawczasu coś z tym robić? jeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??
                                        I tak i tak będziesz musiał to zrobić , ja rok temu czyściłem i wróciły znowu , rozruszałem kierownice i na razie spokój ale oddam do czyszczenia.
                                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                        Jest O1 1.6 BFQ

                                        Komentarz

                                        • DGW
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 2330

                                          #95
                                          Zamieszczone przez rafal-snak
                                          jeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??
                                          z pewnością suszarka dużo szybciej Ci odleci

                                          jeśli się mylę i przycina się mieszek a nie kierownice to w niedługim czasie zatrą się

                                          ogólnie jazda z niesprawną którąkolwiek rzeczą źle wpływa na motorownię
                                          NFPNorth-West
                                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                          WARSZTAT www.dsize.pl
                                          ->
                                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                          Komentarz

                                          • Mierzej
                                            Drive
                                            • 2007
                                            • 82

                                            #96
                                            Jezeli moge cos podpowiedziec...

                                            1. Jedz gdzies na VAG i zrob diagnoze (!!!), zaoszczedzisz sporo czasu i pewnie nerwow. Na forum na pewnie znajdziesz kogos kto za niewielke pieniadze zdiagnozuje Ci auto.
                                            2. W momencie kiedy Twoje tdi bedzie lapalo notlauf przy zgaszonym silniku sproboj sciagnac zlacze z przeplywki - stary trick handlarzy ktory moze Ci pomoc na jakas chwile
                                            3. Czy zauwazyles ze czesto i zupelnie bez powodu zakopci? (czytaj bez dobrego wcisniecia)
                                            4. Turbine i te inne poki co zostaw w spokoju.
                                            Pozdrawiam

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #97
                                              Mierzej, Specjalisto, polecam sie nie wypowiadac. To forum jest od pomagania a nie od psucia aut :twisted:

                                              Zdejmie wtyczke z przeplywki i co, auto bedzie jezdzic jak kupa i pewnie o to chodzi :twisted:
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • pantol
                                                Elegance
                                                • 2004
                                                • 754

                                                #98
                                                Mierzej, Jaki cel mają Twoje rady, bo nie rozumiem Twojej wypowiedzi
                                                Jarek "Vinci"

                                                Komentarz

                                                • rafal-snak
                                                  Drive
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2008
                                                  • 63

                                                  #99
                                                  Panowie, nowy szczegół w sprawie mojego problemu, mianowicie podczas "trąbienia" słychać na podszybiu "klikanie" tzn jakby zwieranie jakieś...ma to jakieś znaczenie?? dodam że wcześniej czegoś takie nie było.
                                                  SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
                                                  UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

                                                  Komentarz

                                                  • Mierzej
                                                    Drive
                                                    • 2007
                                                    • 82

                                                    Zamieszczone przez pantol
                                                    Mierzej, Jaki cel mają Twoje rady, bo nie rozumiem Twojej wypowiedzi
                                                    mialem podobny problem jakis czas temu, notlauf zanikal ale tylko na jakis czas po odlaczeniu przeplywomierza i podlaczenie go z powrotem przy wylaczonym silniku , wiem ze to troche dziwnie brzmi ale robilem tak ze 4x i dzialalo (dalem nawet posta o tym - ktos odpisal ze to stary sposob handlarzy na notlauf przy sprzedazy, nie wiem jak to nazwac "restet przeplywki??") Radze koledze sprobowac przeciez to nic nie kosztuje a byc moze pomoze i wtedy te wszystkie teorie N75 i inne bedzie mozna wykluczyc...oczywicie gwarancji nie daje ze i tym razem to zadziala

                                                    nie pisalbym o tym gdybym tego sam nie przerabial...
                                                    Pozdrawiam

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...