ciekawe po co ten wężyk odpinali, do rozrządu to niepotrzebne
Turbawka , 1.9 TDI ALH 66kw, spadek mocy
Zwiń
X
-
Witam...pojawił mi się podobny problem, mianowicie: Jezdze zecydowanie wolno i delikatnie- sporadycznie wkrecam na wyokie obroty, dzis chciałem go troche pogonic i (160 km/h) po chwili stracił moc, ale nie pojawiła się kontrolka SILNIKA, turbina przestała gwizdać, po zgaszeniu i odpaleniu po chwili- zadnego efektu, po lekkim wystygnieciu silnika zaczeła gwizdac, przejechałem sie moc wróciła, ale po wiechaniu do garażu znów przestała gwizdać.
Generalnie wszystkie te przypadki co wyczytalem na forum są podobne, ale może ktoś co konkretnego podpowie, bede ogromnie zoobowiązany
Dodam:
Nie wiem czy to ma znaczenie ale rozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Musisz używać gazu, zapewne Twoja turbina wymaga czyszczenia
Bardzo spokojna jazda nie jest ani oszczędna, ani bezpieczna dla silnikawww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
no jezdze bardo spokojnie :/ ale pomijając fakt, naczytałem troche na forum i wszyscy twierdzą że to usterka i problem tak jak wyżej w postach...wiec co w tej sytuacji? podjade na komputer to oczywiste, ale jesli tak jak mówisz faktycznie turbo wymaga czyszczenia, to gdzie? i jakie koszty?
pozdrawiam i prosze o pomicSKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Mieszek od turbawki zapewne Ci się wysrał, odwiedź p. Bogumiła - http://www.autobodex.waw.pl/ , on takie rzeczy naprawia
Komentarz
-
-
jestem za Samcem zgadzam sie i lolecam zaklad dobregogrzesiawawa
to jak w reklami leku znanego z TV
a w Szkodnikach polecam dobregogrzesiawawa na swszelki kłopoty
no servis Aso Skoda.................................................. ..............
O SERCE SZKODNIKA dba
Perfect Serwis DobryGrześWawa
.................................................. ..............
Komentarz
-
-
rafal-snak czy warto czy nie warto jakie koszta i czy wykaże jak sam napisałeś ????????????
zwłaszcza jak pojedziesz do ASO dostaniesz propo wymiany turbiny i nic ci nie wykaze
oszczędż sobie tego i umow sie z dobregogrzesiawawa
moja rada a bedziesz miał tam wszystko tylko bez znaków zapytania.................................................. ..............
O SERCE SZKODNIKA dba
Perfect Serwis DobryGrześWawa
.................................................. ..............
Komentarz
-
-
Komputer pokaże Ci pewnie błąd 17965 czyli przeładowanie i tu trzeba obadać czy turbo czyścić czy coś innego. Czyszczenie z robotą to okolice 400złZamieszczone przez rafal-snakPanowie, a czy warto jechac na komputer? czy wykaże błąd związany z mieszkiem??? i jakie to koszty mogą być w takiej sytuacji??Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Oddaj auto do Grzesia, zrobi dobrze i kompleksowo
www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
zgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...Zamieszczone przez Matis68Nie znam sie na TDI, ale u kumpla w Golfie IV był to przepływomierz...
[ Dodano: Sro 28 Sty, 09 22:37 ]
[quote="pantol"]a moze sprzglo jednkierunkowe jezeli cos klekocze przy alternatorze...Zamieszczone przez rafal-snakrozrząd nie był wymieniany od około 120 tys. oraz słychac "poświstywanie" w okolicach alternatora (chyba)Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Heh nie ma to jak wypowiedź znawcy :roll:Zamieszczone przez Mierzejzgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...
Na przeładowania może składać się dużo rzeczy przepływka jest tylko jedną z nich.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
jakie będą numery totolotka w najbliższym losowaniu :?: :lol:Zamieszczone przez Mierzejna 100 przeplywomierz
Dzięki panowie za reklamę (nieodpłatną mam nadzieję :szeroki_usmiech )
rafal-snak, na PW odpowiedź poszła, teraz musisz przekalkulować gdzie masz najbliżej jakiś polecany na forum warsztatNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
no zgadza się...każdy obstawia coś innego...
Dzisiaj zrobiłem 20 km i wszystko ok, poprzeciągałem tak do 4,5 tys.obr. i ciągnie, turbina swista...
Przejade sie jutro kawałek dalej i zobacze czy bedzie sie cos działo. Możliwe jest ze usterka znikneła?? Podkreślam że od dłuzszego czasu jezdziłem nadmiernie spokojnie i delikatnie, a wczoraj własnie przeciagnołem go i chwile po tym padło TURBO...SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Ech kolego...mialem ten problem ze spadkiem mocy - chwilowy, tylko w pewnych zakresach obrotow czyli taki jak pisze autor posta, pisano rozne rzeczy, wymieno chyba wszystko co ma zwiazek z silnikiem, czytajac posty stawalem sie bardziej oglupialy niz przed ich czytaniem. Poniekad czytajac powyzsze posty zaczynam miec podobne odczucia "najlepiej wymienic wszystko". Wymiana przeplywki sprawe zalatwila i jestem pewny ze i tym razem jej wymiana sprawe rozwiaze. Jak chcesz sie wykazac wiedza to napisz w czym sek a nie cytujesz ludzi i smiecisz na poscie...oczywiscie zaraz napiszesz ze to ja smiece bo tematu nie znam...Zamieszczone przez ZiomalHeh nie ma to jak wypowiedź znawcy :roll:Zamieszczone przez Mierzejzgadzam sie z kolega...na 100 przeplywomierz...ja tez tak mailem, po wymienie problem zniknal...
Na przeładowania może składać się dużo rzeczy przepływka jest tylko jedną z nich.
"jednym z problemow dzisiejszego polaka jest to ze aby drugiemu dojechac dobrze jest w stanie popelnic samobojstwo"Pozdrawiam
Komentarz
-
-
na jakiś czas, możliweZamieszczone przez rafal-snakMożliwe jest ze usterka znikneła??
ale moim zdaniem wróci ponieważ zaczęły Ci się przycinać kierowniczkiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
I tak i tak będziesz musiał to zrobić , ja rok temu czyściłem i wróciły znowu , rozruszałem kierownice i na razie spokój ale oddam do czyszczenia.Zamieszczone przez rafal-snakdobrygrzeswawa, słuchaj to jeździć tak narazie?? czy lepiej zawczasu coś z tym robić? jeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
z pewnością suszarka dużo szybciej Ci odleciZamieszczone przez rafal-snakjeśli bym tak jeździł to bedzie to miało jakis wpływ na pogorszenie się stanu rzeczy ??
jeśli się mylę i przycina się mieszek a nie kierownice to w niedługim czasie zatrą się
ogólnie jazda z niesprawną którąkolwiek rzeczą źle wpływa na motorownięNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Jezeli moge cos podpowiedziec...
1. Jedz gdzies na VAG i zrob diagnoze (!!!), zaoszczedzisz sporo czasu i pewnie nerwow. Na forum na pewnie znajdziesz kogos kto za niewielke pieniadze zdiagnozuje Ci auto.
2. W momencie kiedy Twoje tdi bedzie lapalo notlauf przy zgaszonym silniku sproboj sciagnac zlacze z przeplywki - stary trick handlarzy ktory moze Ci pomoc na jakas chwile
3. Czy zauwazyles ze czesto i zupelnie bez powodu zakopci? (czytaj bez dobrego wcisniecia)
4. Turbine i te inne poki co zostaw w spokoju.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pantolMierzej, Jaki cel mają Twoje rady, bo nie rozumiem Twojej wypowiedzi
mialem podobny problem jakis czas temu, notlauf zanikal ale tylko na jakis czas po odlaczeniu przeplywomierza i podlaczenie go z powrotem przy wylaczonym silniku , wiem ze to troche dziwnie brzmi ale robilem tak ze 4x i dzialalo (dalem nawet posta o tym - ktos odpisal ze to stary sposob handlarzy na notlauf przy sprzedazy, nie wiem jak to nazwac "restet przeplywki??") Radze koledze sprobowac przeciez to nic nie kosztuje a byc moze pomoze i wtedy te wszystkie teorie N75 i inne bedzie mozna wykluczyc...oczywicie gwarancji nie daje ze i tym razem to zadziala
nie pisalbym o tym gdybym tego sam nie przerabial...Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz