TO jaka OCT2 polecacie z jakim silnikiem ?
Bagażnik dachowy na cztery rowery
Zwiń
X
-
Bagażnik dachowy na cztery rowery
Proszę o sugestie dotyczące uchwytów na rowery dla O1 Combi z relingami. Maluchy urosły a rowery razem z nimi Przeglądałem dostępne na rynku uchwyty i znalazłem następujące modele:
Thule 591
Atera Giro II
Mont Blanc Barracuda
Czy ktoś posiada jakieś doświadczenia z tymi modelami - jakieś szczególne wady, które później psują urlop. Szczególnie interesuje mnie czy istnieje praktyczna możliwość przewiezienia na nich czterech rowerów, czy to tylko marketingowa teoria.
Pozdrawiam.
-
-
Re: Bagażnik dachowy na cztery rowery
Zamieszczone przez m!Thule 591
Atera Giro II
Mont Blanc Barracuda
Szczególnie interesuje mnie czy istnieje praktyczna możliwość przewiezienia na nich czterech rowerów
Komentarz
-
-
Re: Bagażnik dachowy na cztery rowery
Zamieszczone przez jauraKażdy z tych uchwytów służy do przewiezienie JEDNEGO roweru. To ile rowerów przewieziesz, zależy od tego ile takich uchwytów upchniesz na belkach. Ja w Felicii mialem zestaw belki 108 cm + 4 uchwyty Thule FreeRide 530 i zdawało to egzamin (gorzej niestety było z obciążalnościa dachu -- 50 kg -- sorry za lekkie OT). Uchwyty ProRide 591 i te MontBlanc Barracuda też powinny się zmieścić -- zawsze możesz dać belki 120 cm, ale przy wąskim rozstawie relingów w O1 będą one wtedy trochę "wisieć po bokach, ale chyba ma być praktycznie a nie ładnie, nie?
Komentarz
-
-
Ja używam system nośny, jak i uchwyt rowerowy niemieckiej marki Atera - marka ta ma tę przewagę nad Thulem, że jej systemy nośne są projektowane od początku do końca pod konkretny model samochodu, a Thule ma w ofercie uniwersalne kit-y z łapami pod daną markę i model - wg zasady jak coś jest do wszystkiego, to jest ... :wink:, zakupiłem aluminiowy system nośny Atery i do kompletu ich aluminiowy bagażnik rowerowy Giro - jak narazie nie narzekam
Komentarz
-
-
tomekjmopl, Akurat jaki by bagaznik (baza) byl a dokladnie zaczepy do OII i tak beda do bani. Sposob mocowania nawet fabrycznego pozostawia duzo do zyczenia. Niby wkrecany w nadwozie, ale jednak albo niszczy w jakis sposob uszczelke drzwiowa, albo trzeba uwazac, zeby nie porysowalo nadwozia w miejscu styku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftomekjmopl, Akurat jaki by bagaznik (baza) byl a dokladnie zaczepy do OII i tak beda do bani. Sposob mocowania nawet fabrycznego pozostawia duzo do zyczenia. Niby wkrecany w nadwozie, ale jednak albo niszczy w jakis sposob uszczelke drzwiowa, albo trzeba uwazac, zeby nie porysowalo nadwozia w miejscu styku.
Komentarz
-
-
to sie wetne, zeby nie robic osobnego watku, mam nadzieje, ze kolega m! nie bedzie mial mi za zle
co sadzicie o takim rozwiazaniu:
ze lapa nie opiera sie na dachu, tylko "wisi w powietrzu", bo wydaje mi sie, ze normalnie sie opiera, prawda?
Moze ktos wogole zna ta slowacka firme albo jakies opinie na jej temat?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekjmoplJa używam system nośny, jak i uchwyt rowerowy niemieckiej marki Atera - marka ta ma tę przewagę nad Thulem, że jej systemy nośne są projektowane od początku do końca pod konkretny model samochodu, a Thule ma w ofercie uniwersalne kit-y z łapami pod daną markę i model - wg zasady jak coś jest do wszystkiego, to jest ... , zakupiłem aluminiowy system nośny Atery i do kompletu ich aluminiowy bagażnik rowerowy Giro - jak narazie nie narzekam
A tak przy okazji przy opisie uchwytów znalazłem zapis, że Octavia z lat 98-2005 ma dopuszczalną masę na dachu 100 kg. :?: Czy ktoś zna taką wersję?
Komentarz
-
Komentarz