co do wcześniejszych to imho nie sprawdza sie oddzielenie usterek od glownego, i chyba nawet nie przez to ze byl to zly pomysl tylko przez to ze nie ma tam zadnego esesmana ktory by nad tym ostro czuwal.
odwołuje, przejżałem kilka stron i nie jest tak źle k
ale nie wiem czy poradniki nie powinny byc w usterkach
Potrzebuję pomoc w szukaniu przyczyny pojawienia się oleju w okolicach paska klinowego.
Jeszcze dokładnie nie szukałem (troszkę tam ciasno) być może bez szukania, ktoś mi podpowie skąd się ten olej może pojawiać?
Poniżej zamieściłem fotkę (nie oryginalną bo nie mam pod ręką aparatu) z tego miejsca. Czerwonym kolorem obrysowałem obszary "zapocone" olejem. Linią przerywaną niewidoczne miejsce na zdjęciu, pod pasem przednim - orurowanie do klimy (chłodnicy?). Przypuszczam, że olej rozbryzgiwany jest przez pasek klinowy, bądź koło od pompy wspomagania, które zaznaczyłem na zielono. Pompa wspomagania wygląda na suchą.
Dodatkowo na masce dokładnie nad tym miejscem jest ślad rozbryzgu oleju. Jakie mogą być źródła tego? Może jest jakaś standardowa usterka?
Jesli mokre jest to co zaznaczyles, to jest to amortyzator (naciagacz) paska wielorowkowego. Moze byc tak, ze wlasnie zaczyna puszczac. Olej z niego kapie na pasek, a potem rozbryzguje wszedzie. Najlepiej umyc wszystko i zaczac obserwowac, skad bedzie leciec ten olej.
no właśnie umyłem wszystko i kompresorem potraktowałem, na razie po 30 km w miarę sucho.
Nie wiedziałem, że z napinacza może olej się lać :?
Jeśli by tak było to co może się stać jeśli nie usunę usterki?
Czy są dostępne naciągacze/amortyzatory i czy to jest drogie?
Komentarz