Napinacz paska wielorowkowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaad33
    Classic
    • 2009
    • 24

    Napinacz paska wielorowkowego

    Zamieszczone przez dariuspolo
    miroA3 napisał/a:
    a po co wiekszy IC ??


    ...bo seryjnie jest taki sam kibel(smic) jak w O1, schowany w nadkolu po lewej stronie.
    dariuspolo, w 2.0 TDI??? Z oznaczeniem BRE nie widziałem nigdy, ale BKD ma solidny w miarę...
    No nic, moze Autor się wypowie i zdradzi, jaki IC wstawiono do opisywanej furki.
  • Adacho74
    Drive
    S_OCP Member
    • 2008
    • 54

    #2
    Napinacz paska wielorowkowego

    Witam
    niedawno miałem zmieniany na nowy napinacz paska wielorowkowego.
    Powiedzcie mi czy to jest normalne, że on wpada w potężne wibracje (koło ma odchylenia rzędu 1 cm w każdą stronę) podczs pracy silnika ?? Stary nie drżał aż tak (właściwie prawie wogóle). Może kupiłem walnięty ?? (nowy INA). Pytam się o to bo po zmianie tego napinacza auto zaczęło chodzić mi jak traktor (jakieś buczenie przyszło, wibracje). Wydech sprawdziłem - wygląda na cały.
    Dzięki
    Adacho74

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Re: Napinacz paska wielorowkowego

      Zamieszczone przez Adacho74
      niedawno miałem zmieniany na nowy napinacz paska wielorowkowego.
      Powiedzcie mi czy to jest normalne, że on wpada w potężne wibracje (koło ma odchylenia rzędu 1 cm w każdą stronę) podczs pracy silnika ?? Stary nie drżał aż tak (właściwie prawie wogóle). Może kupiłem walnięty ?? (nowy INA).
      No raczej nie powinien sie tak zachowywac :roll: U mnie jak tak poskakiwal, to sie przycinala rolka od altenatora na zimnym silniku, ale po rozchodzeniu i rozgrzaniu chodzila juz normalnie, az w koncy kiedys sie urwala :szeroki_usmiech
      Moze tez ci rolka w napinaczu stoi ? :roll:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • kula
        Classic
        • 2006
        • 14

        #4
        U mnie tez tak lata ale tylko na wolnych obrotach, wystarczy ze delikatnie wzrosna i jest spokoj, nie wiem czy tak moze byc, czy wymieniac :?:

        Komentarz

        • elize11
          Drive
          S_OCP Member
          • 2007
          • 47

          #5
          Zamieszczone przez Adacho74
          Witam
          niedawno miałem zmieniany na nowy napinacz paska wielorowkowego.
          Powiedzcie mi czy to jest normalne, że on wpada w potężne wibracje (koło ma odchylenia rzędu 1 cm w każdą stronę) podczs pracy silnika ?? Stary nie drżał aż tak (właściwie prawie wogóle). Może kupiłem walnięty ?? (nowy INA). Pytam się o to bo po zmianie tego napinacza auto zaczęło chodzić mi jak traktor (jakieś buczenie przyszło, wibracje). Wydech sprawdziłem - wygląda na cały.
          Dzięki
          przerabiałem juz to, nalezy wymienic: (najlepiej) tulejki , dzwignie i napinacz jak sie da, i spokój na ponad 100 tys, u mnie latajace kółko od napinacza powodowało cięcie paska wielorowkowego i jego nadmierne złużycie,
          latający kawałek paska moze wkecic sie w rozrząd i spowodowac jego zerwanie , co pozostawiam bez komentarza
          elize11

          Komentarz

          • marekzu
            L&K
            • 2007
            • 1412
            • Superb II combi (3V5)

            #6
            Zamieszczone przez elize11
            latający kawałek paska moze wkecic sie w rozrząd
            jakim cudem przeniknie przez oslone????

            Komentarz

            • mroko
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 659
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              marekzu, uwierz że przeniknie.
              Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

              Komentarz

              Pracuję...