pskosz, ja będę jechał na Święta do teściów to możemy sproobować, w ramach rewanżu za silniczek
Pakiet na bezdroża
Zwiń
X
-
z tego co wiem to w tym pakiecie jest tez mocniejsza oslona silnika, co moim zdaniem nawet sie oplaca.. (oczywiscie w zaleznosci jaka sobie cene zycza za ten pakiet(President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 2pacz tego co wiem to w tym pakiecie jest tez mocniejsza oslona silnika, co moim zdaniem nawet sie oplaca.. (oczywiscie w zaleznosci jaka sobie cene zycza za ten pakiet(
lecz obawiam sie podwyzszenia zawieszenia o 2 cm, czy przez to
Octavia nie zacznie zachowywać się niestabilnie w zakretach czy tez
nie pojawią się inne problemy z zawieszeniem
Komentarz
-
-
Ja mam samo podwyższenie, bez metalowej osłony pod silnikiem. Moim zdaniem w zupełności wystarcza, o nic jeszcze nie udało mi się zahaczyć przy normalnej jeździe. Pamiętaj, że osłona metalowa też swoje waży i ciągnie przód auta w dół.
No i kosztowało z tego co pamiętam kilkadziesiąt złotych, a nie tysiąc.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paprotNo i kosztowało z tego co pamiętam kilkadziesiąt złotych, a nie tysiąc.
btw paprot, zadzwonie dzis tak kolo wieczora bo teraz jestem troche zawalonyPresident Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 2pacZamieszczone przez paprotNo i kosztowało z tego co pamiętam kilkadziesiąt złotych, a nie tysiąc.
Zamieszczone przez 2pacbtw paprot, zadzwonie dzis tak kolo wieczora bo teraz jestem troche zawalony
Komentarz
-
-
gusto, moim zdaniem warto,
mam i jestem zadowolony, pokrywa jest solidna, przod wyzszy a i tak zdarza mi sie o cos zawadzic, takie mamy drogi i krawezniki, tyl moglby zostac w sumie standardowy, bo troche glupio wyglada
co do jazdy, pewnie sie to jakos przeklada na stabilnosc i tym podobne, ale ja jak do tej pory nie narzekalem, mysle, ze duzo tu zalezy od stylu jazdy
jezdze roznie, po miescie spokojniej, po drogach pozamiejskich szybciej - za to staram sie plynnie, droga do mnie z w-wy nie jest najlepsza, a da sie tam pojechac 120 i wiecej i wyprzedzac przy tej predkosci tez, choc czuc, ze sie auto buja na koleinach
na zakretach - coz, przechyla sie dosc mocno, ale to chyba raczej wina sprezyn a nie wysokosci jako takiej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mdo1gusto, moim zdaniem warto,
mam i jestem zadowolony, pokrywa jest solidna, przod wyzszy a i tak zdarza mi sie o cos zawadzic, takie mamy drogi i krawezniki, tyl moglby zostac w sumie standardowy, bo troche glupio wyglada
co do jazdy, pewnie sie to jakos przeklada na stabilnosc i tym podobne, ale ja jak do tej pory nie narzekalem, mysle, ze duzo tu zalezy od stylu jazdy
jezdze roznie, po miescie spokojniej, po drogach pozamiejskich szybciej - za to staram sie plynnie, droga do mnie z w-wy nie jest najlepsza, a da sie tam pojechac 120 i wiecej i wyprzedzac przy tej predkosci tez, choc czuc, ze sie auto buja na koleinach
na zakretach - coz, przechyla sie dosc mocno, ale to chyba raczej wina sprezyn a nie wysokosci jako takiej?
chyba się zdecyduję
Komentarz
-
-
mdo1, przecież ty nawet nie wiedziałeś co kupowałeś...
ktoś inny wybrał Ci samochód.
pakiet na bezdroża OK, ale tylko przy 4x4.
tak to bez sensu.
założysz sobie samą blachę później (jak większość posiadaczy O1) i będziesz śmigał.
[ Dodano: Sro 23 Kwi, 08 14:02 ]
Zamieszczone przez mdo1tyl moglby zostac w sumie standardowy, bo troche glupio wyglada
[ Dodano: Sro 23 Kwi, 08 14:03 ]
Zamieszczone przez mdo1na zakretach - coz, przechyla sie dosc mocno, ale to chyba raczej wina sprezyn a nie wysokosci jako takiej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mdo1Zamieszczone przez gustochyba się zdecyduję
Dzisiaj wybieram sie do salonu i pewno tam mi pokaza jak to wyglada.
Komentarz
-
-
gusto, Podstawowe pytanie. Chcesz ten pakiet do OI czy do OII.
Powiem tak, w OI tego nie mam i zaluje. Duzo mniej stresu
W OII ojciec to ma i na dzien dzisiejszy jak mowi na 100% zamowilby plyte pod silnik, ale podniesionego zawieszenia juz nie, bo w OII nie ma zadnych z problemow z jakimi borykal sie w OI czyli rycie oslona, obdrapywanie zderzaka przedniego itd
Wiec pomysl czy nie warto samej plyty kupic jesli chodzi Ci o nowa OII.
W OI brac calosc i sie nie zastanawiac :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftPodstawowe pytanie. Chcesz ten pakiet do OI czy do OII.
spojrzalem na AXR w profilu i pomyslalem, ze kolega wybral O1, ale faktycznie nie okreslil sie przeciez jednoznacznie
to co pisalem, odnosilo sie do O1!
w O2 bym zrobil tak jak pisze Maicroft
acha, stysiek jezdzi O2 tak dla jasnosci sytuacji
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez stysiekTFil, dużo lepiej...
Zamieszczone przez mdo1acha, stysiek jezdzi O2 tak dla jasnosci sytuacji
założyłbym samą blachę pod silnik i bym śmigał.
Tak mi mówili w salonie, jak kupowałem, ale w sumie co mieli mówić...
Na pewno jest duuużo lepiej, jeśli chodzi o przedni spojler, w OI ciągle gdzieś się zawieszał :roll:
Komentarz
-
-
Re: Pakiet na bezdroża
Planuje zakup Octavii, czy warto dokupić "pakiet na bezdroża"?
:lol:
Warto jeżeli nie chcesz inwestować notorycznie w osłony silnika. Jeżdząc bardziej ostrawo w zimie oraz po polskich koleinach miałem ciągle problem z "plastikami". Dla emeryckiej jazdy i rownych dróg to wydatek bez sensu.
Kolega który dostał po mnie auto śmiga po Wa-wie i dziękuje za pakiet . Dodatkowo gadzet przydatny myśliwym i leśnikom.
Pozdr
K..aPozdr
K..a
Octa TDI od 2001. 90/101/140
Komentarz
-
-
Re: Pakiet na bezdroża
Cześć,
Ja jestem posiadaczem pakietu na bezdroża. Koszt 1000 PLN to cena wyjściowa. Spokojnie możesz wynegocjować ten pakiet za 500 PLN
Oprócz podwyższenia samochodu o 2 cm dostajesz w komplecie metalową osłonę pod silnik. W moim przypadku osłona już kilka razy sprawdziła się na medal Przy ostatnim przeglądzie ją oglądałem i jest niestety nieźle poorana.
Minusem podwyzszenia jest wieksze "bujanie" na ostrych zakretach, ale samochod zachowuje sie stabilnie.
Pozdrawiam,
FilutOctavia off-road edition
Komentarz
-
-
Ja mam 4x4 więc pakiet na bezdroża kosztował 600zł. Co do zwiększenia prześwitu to jest to przydatne na zbudowanych przez debili takich asfaltowych progach hamujących, które już są zryte z wierzchu przez niskie auta. Płyta stalowa bardzo przydaje sie za to zimą, kiedy biore pod podowzie jakieś bryły lodowe (jak Titanic ) czy inne rzeczy niewidoczne pod śniegiem.Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
Komentarz