Jeśli zamierzasz jeździć dużo po nieutwardzonych drogach lub leśnych duktach to tak. W przeciwnym razie dokupinie tego pakietu nie ma jakiegokolwiek sensu.
z tego co wiem to w tym pakiecie jest tez mocniejsza oslona silnika, co moim zdaniem nawet sie oplaca.. (oczywiscie w zaleznosci jaka sobie cene zycza za ten pakiet(
President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
ja bym bral! na miescie tez sie przydaje, mam 4x4 i nie narzekam. nie wiem co to krawezniki, wystajace studzienki i koleiny (oczywiscie w przenosni bo jazda na 17" wymaga tez wyobrazni)
ale fakt jak gdzies na polne drogito nie bire innego auta jak swojej 4x4
z tego co wiem to w tym pakiecie jest tez mocniejsza oslona silnika, co moim zdaniem nawet sie oplaca.. (oczywiscie w zaleznosci jaka sobie cene zycza za ten pakiet(
Oczywiscie metalowa osłona silnika to mocny punkt tego pakietu,
lecz obawiam sie podwyzszenia zawieszenia o 2 cm, czy przez to
Octavia nie zacznie zachowywać się niestabilnie w zakretach czy tez
nie pojawią się inne problemy z zawieszeniem
Ja mam samo podwyższenie, bez metalowej osłony pod silnikiem. Moim zdaniem w zupełności wystarcza, o nic jeszcze nie udało mi się zahaczyć przy normalnej jeździe. Pamiętaj, że osłona metalowa też swoje waży i ciągnie przód auta w dół.
No i kosztowało z tego co pamiętam kilkadziesiąt złotych, a nie tysiąc.
No i kosztowało z tego co pamiętam kilkadziesiąt złotych, a nie tysiąc.
kosztuje dokladnie tysiaczek wg konfiguratora na www.skoda.pl
zgadzam się ; moja cena wynikała z indywidualnej konfiguracji ze sprzedawcą ; poza tym w pakiecie na bezdroża chyba droższa jest jednak osłona (której nie mam) niż dystanse (które mam), stąd też różnica w cenie
Zamieszczone przez 2pac
btw paprot, zadzwonie dzis tak kolo wieczora bo teraz jestem troche zawalony
gusto, moim zdaniem warto,
mam i jestem zadowolony, pokrywa jest solidna, przod wyzszy a i tak zdarza mi sie o cos zawadzic, takie mamy drogi i krawezniki, tyl moglby zostac w sumie standardowy, bo troche glupio wyglada
co do jazdy, pewnie sie to jakos przeklada na stabilnosc i tym podobne, ale ja jak do tej pory nie narzekalem, mysle, ze duzo tu zalezy od stylu jazdy
jezdze roznie, po miescie spokojniej, po drogach pozamiejskich szybciej - za to staram sie plynnie, droga do mnie z w-wy nie jest najlepsza, a da sie tam pojechac 120 i wiecej i wyprzedzac przy tej predkosci tez, choc czuc, ze sie auto buja na koleinach
na zakretach - coz, przechyla sie dosc mocno, ale to chyba raczej wina sprezyn a nie wysokosci jako takiej?
gusto, moim zdaniem warto,
mam i jestem zadowolony, pokrywa jest solidna, przod wyzszy a i tak zdarza mi sie o cos zawadzic, takie mamy drogi i krawezniki, tyl moglby zostac w sumie standardowy, bo troche glupio wyglada
co do jazdy, pewnie sie to jakos przeklada na stabilnosc i tym podobne, ale ja jak do tej pory nie narzekalem, mysle, ze duzo tu zalezy od stylu jazdy
jezdze roznie, po miescie spokojniej, po drogach pozamiejskich szybciej - za to staram sie plynnie, droga do mnie z w-wy nie jest najlepsza, a da sie tam pojechac 120 i wiecej i wyprzedzac przy tej predkosci tez, choc czuc, ze sie auto buja na koleinach
na zakretach - coz, przechyla sie dosc mocno, ale to chyba raczej wina sprezyn a nie wysokosci jako takiej?
gusto, Podstawowe pytanie. Chcesz ten pakiet do OI czy do OII.
Powiem tak, w OI tego nie mam i zaluje. Duzo mniej stresu
W OII ojciec to ma i na dzien dzisiejszy jak mowi na 100% zamowilby plyte pod silnik, ale podniesionego zawieszenia juz nie, bo w OII nie ma zadnych z problemow z jakimi borykal sie w OI czyli rycie oslona, obdrapywanie zderzaka przedniego itd
Wiec pomysl czy nie warto samej plyty kupic jesli chodzi Ci o nowa OII.
No właśnie takie pytanie: czy w Octavii II jest lepiej z miską olejową (niestety przez 4 lata posiadania Octavii I udało mi się uszkodzić miskę dwa razy)?
Planuje zakup Octavii, czy warto dokupić "pakiet na bezdroża"?
:lol:
Warto jeżeli nie chcesz inwestować notorycznie w osłony silnika. Jeżdząc bardziej ostrawo w zimie oraz po polskich koleinach miałem ciągle problem z "plastikami". Dla emeryckiej jazdy i rownych dróg to wydatek bez sensu.
Kolega który dostał po mnie auto śmiga po Wa-wie i dziękuje za pakiet . Dodatkowo gadzet przydatny myśliwym i leśnikom.
Ja jestem posiadaczem pakietu na bezdroża. Koszt 1000 PLN to cena wyjściowa. Spokojnie możesz wynegocjować ten pakiet za 500 PLN
Oprócz podwyższenia samochodu o 2 cm dostajesz w komplecie metalową osłonę pod silnik. W moim przypadku osłona już kilka razy sprawdziła się na medal Przy ostatnim przeglądzie ją oglądałem i jest niestety nieźle poorana.
Minusem podwyzszenia jest wieksze "bujanie" na ostrych zakretach, ale samochod zachowuje sie stabilnie.
Ja mam 4x4 więc pakiet na bezdroża kosztował 600zł. Co do zwiększenia prześwitu to jest to przydatne na zbudowanych przez debili takich asfaltowych progach hamujących, które już są zryte z wierzchu przez niskie auta. Płyta stalowa bardzo przydaje sie za to zimą, kiedy biore pod podowzie jakieś bryły lodowe (jak Titanic ) czy inne rzeczy niewidoczne pod śniegiem.
Komentarz