Witam
Ja posiadam w swojej O2 właśnie pakiet na bezdroża (płyta+2cm wyżej). Wybrałem go ze względu na to, iż jestem wędkarzem i często poruszam się po duktach leśnych - zero stresu że zahaczę o jakiś konar, gałąź czy wystający kamień. W normalnych warunkach miejskich te 2 cm to b. dużo przy parkowaniu pod sam krawężnik, przy jeździe w rekordowych koleinach (również w śniegu) oraz podczas "wspinaczki" na rekordowo wysokie krawężnik. Na zakrętach karoseria faktycznie przechyla się chyba więcej, ale nie zmniejsza to żadnych właściwości jezdnych O2, oczywiście, jeśli podróżujesz z normalnymi prędkościami. Wizualnie według mnie samochód jednak prezentuje się nawet lepiej tym bardziej, iż nam 16" felgi. Problem ma tylko ASO ... marudzą, bo mają dodatkowe kilka śrub do odkręcenia i zakręcenia + montaż płyty (jest bardzo solidna) i dobrze (według mnie) wyprofilowana. Żadnych zmian w temperaturze pracy silnika nawet podczas ostrej autostradowej jazdy. Zdecydowanie TAK - warto wydać ten 1000 pln więcej.
Pozdrawiam
Ja posiadam w swojej O2 właśnie pakiet na bezdroża (płyta+2cm wyżej). Wybrałem go ze względu na to, iż jestem wędkarzem i często poruszam się po duktach leśnych - zero stresu że zahaczę o jakiś konar, gałąź czy wystający kamień. W normalnych warunkach miejskich te 2 cm to b. dużo przy parkowaniu pod sam krawężnik, przy jeździe w rekordowych koleinach (również w śniegu) oraz podczas "wspinaczki" na rekordowo wysokie krawężnik. Na zakrętach karoseria faktycznie przechyla się chyba więcej, ale nie zmniejsza to żadnych właściwości jezdnych O2, oczywiście, jeśli podróżujesz z normalnymi prędkościami. Wizualnie według mnie samochód jednak prezentuje się nawet lepiej tym bardziej, iż nam 16" felgi. Problem ma tylko ASO ... marudzą, bo mają dodatkowe kilka śrub do odkręcenia i zakręcenia + montaż płyty (jest bardzo solidna) i dobrze (według mnie) wyprofilowana. Żadnych zmian w temperaturze pracy silnika nawet podczas ostrej autostradowej jazdy. Zdecydowanie TAK - warto wydać ten 1000 pln więcej.
Pozdrawiam
Komentarz