wzrost spalania AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzech_pcl
    Drive
    • 2008
    • 43

    wzrost spalania AGR

    No generalnie było, a może i będzie dalej,ze małopolska jeździła zazwyczaj na Śląsk, Śląsk jeździł do Krakowa, znaczy się Rabsztyna też, więc nie ma znaczenia gdzie, większość jak dała radę to jechała....
  • radekb
    Ambiente
    • 2007
    • 134

    #2
    wzrost spalania AGR

    Witam. Co do mojego tematu przeglądałem forum ale niestety nie znalazłem konstruktywnej odpowiedzi. Może po przedstawieniu mojego problemu ktoś będzie mi w stanie pomóc, bo nie ukrywam, żę kończy się moja cierpliwość. Ok. trzech miesięcy temu zauważyłem wzrost średniego spalania o litr na 100 km. Jeszcze jakiś czas temu Octavia (1,9 TDI 90KM AGR) spalała średnio 5,5 litra/100. Oprócz tego często ciężka zapala na zimno. Kolejnym problemem jest przyspieszenie i prędkość. Jeszcze jakiś czas temu jadąc obwodnicą bez żadnego problemu byłem w stanie rozpędzić ją po prostej do 190 km/h. Teraz jest w stanie polecieć 180 jedynie z górki. Nie jestem pewien ale wydaje się, że problem z przyspieszeniem pojawia się od ok. 3000 obr/min. Przebieg czeszki to 220000. Wymieniony akumulator, alternator, rozrusznik, przepływomierz.

    Za jakiekolwiek sugestie z góry dziękuję.
    Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
    Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Na 100% jest to AGR??

      Przeplywomierz jest pewny?? Bo tez widzialem nowy w AGR-ze ktory byl ciutke lepszy niz ten zepsuty i mul byl 200obr pozniej niz na starej.

      Najlepiej zrobic loga na 3-4 biegu od 1800obr/min do 4300 :diabelski_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • radekb
        Ambiente
        • 2007
        • 134

        #4
        Taką informację dostełem od gości z serwisu. Też byli nieco zdziwieni faktem, że rozbujali go do 200 km/h po prostej. Przynajmniej tak pokazywał licznik. Ze swojej strony wiem, że kiedyś w Okcie siedział 110 konny motor. Poprzedni właściciel rozwalił miskę i pojeździł trochę bez oleju. Jeśli chodzi o przepływomierz to kupiłem w nowy w serwisie.
        Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
        Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          A przed i po wymianie auto bylo jakos diagnozowane??

          Jak to jest taki przeszczep, to moze to byc auto ze zmienna geometria turbiny i problemow bedzie wiecej.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • radekb
            Ambiente
            • 2007
            • 134

            #6
            Jak do tej pory problemów nie było. Jeszcze jakiś czas temu wszystko było ok. Problemy zaczęły się po przejechaniu 40 kkm.

            [ Dodano: Sob 17 Maj, 08 22:28 ]
            Spalanie było na poziomie 5,5 l/100km. Natomiast problem z odpalanie miałem od samego początku. Na początku przy ciepłym silniku. Ale winą był najpierw akumulator a potem rozrusznik. Później pojawiły się problemy z odpalaniem na zimno jednocześnie ze wzrostem spalania i spadkiem przyspieszenia powyżej 3000 obr/min.

            [ Dodano: Sob 17 Maj, 08 22:32 ]
            Szczerze mówiąc nie wiem, czy nie odstawić auta do serwisu w celu zdiagnozowania problemu. Przy ostatnim odczycie z vaga wszystko mieściło się elegancko w normach oprócz jakiegoś dawkowania paliwa (przepraszam za nieścisłości ale jestem laikiem). Człowiek z ASO, który podłączył komputer powiedział, że dawka paliwa jest na granicy minimum. Wahała się od 3,6 do 4,2 gdzie skala była od 3 do 8.
            Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
            Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Moze byc przestawiony rozrzad
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              Pracuję...