No generalnie było, a może i będzie dalej,ze małopolska jeździła zazwyczaj na Śląsk, Śląsk jeździł do Krakowa, znaczy się Rabsztyna też, więc nie ma znaczenia gdzie, większość jak dała radę to jechała....
wzrost spalania AGR
Zwiń
X
-
wzrost spalania AGR
Witam. Co do mojego tematu przeglądałem forum ale niestety nie znalazłem konstruktywnej odpowiedzi. Może po przedstawieniu mojego problemu ktoś będzie mi w stanie pomóc, bo nie ukrywam, żę kończy się moja cierpliwość. Ok. trzech miesięcy temu zauważyłem wzrost średniego spalania o litr na 100 km. Jeszcze jakiś czas temu Octavia (1,9 TDI 90KM AGR) spalała średnio 5,5 litra/100. Oprócz tego często ciężka zapala na zimno. Kolejnym problemem jest przyspieszenie i prędkość. Jeszcze jakiś czas temu jadąc obwodnicą bez żadnego problemu byłem w stanie rozpędzić ją po prostej do 190 km/h. Teraz jest w stanie polecieć 180 jedynie z górki. Nie jestem pewien ale wydaje się, że problem z przyspieszeniem pojawia się od ok. 3000 obr/min. Przebieg czeszki to 220000. Wymieniony akumulator, alternator, rozrusznik, przepływomierz.
Za jakiekolwiek sugestie z góry dziękuję.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
-
-
Taką informację dostełem od gości z serwisu. Też byli nieco zdziwieni faktem, że rozbujali go do 200 km/h po prostej. Przynajmniej tak pokazywał licznik. Ze swojej strony wiem, że kiedyś w Okcie siedział 110 konny motor. Poprzedni właściciel rozwalił miskę i pojeździł trochę bez oleju. Jeśli chodzi o przepływomierz to kupiłem w nowy w serwisie.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
Jak do tej pory problemów nie było. Jeszcze jakiś czas temu wszystko było ok. Problemy zaczęły się po przejechaniu 40 kkm.
[ Dodano: Sob 17 Maj, 08 22:28 ]
Spalanie było na poziomie 5,5 l/100km. Natomiast problem z odpalanie miałem od samego początku. Na początku przy ciepłym silniku. Ale winą był najpierw akumulator a potem rozrusznik. Później pojawiły się problemy z odpalaniem na zimno jednocześnie ze wzrostem spalania i spadkiem przyspieszenia powyżej 3000 obr/min.
[ Dodano: Sob 17 Maj, 08 22:32 ]
Szczerze mówiąc nie wiem, czy nie odstawić auta do serwisu w celu zdiagnozowania problemu. Przy ostatnim odczycie z vaga wszystko mieściło się elegancko w normach oprócz jakiegoś dawkowania paliwa (przepraszam za nieścisłości ale jestem laikiem). Człowiek z ASO, który podłączył komputer powiedział, że dawka paliwa jest na granicy minimum. Wahała się od 3,6 do 4,2 gdzie skala była od 3 do 8.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
Komentarz