możesz zrobic jeszcze jedna fajną rzecz. kup w sklepie pasek zdiodami 6 sztuk kosztuje ok 2o zł(tzn 6 diód w jednym pasku) pociagnij w progu kabelek ten który daje światło do tych lapek co sa w drzwiach a diody zainstaluj pod siedzeniami i bedzie ci ladnie świeciło z tyłu pod nogami ja u siebie ebde tak robił tylko musze sie uporac z niedziałajacymi mikrostykami(bo cos sie stało i juz niedziałaja:/) tylko ze chwilowo brak czasu
Uwaga na ubezpieczyciela Liberty
Zwiń
X
-
Uwaga na ubezpieczyciela Liberty
Szanowni Koledzy
Pokusiłem się o zmianę ubezpieczyciela, dostałem fajną kalkulację, zapłaciłem, dokonano inspekcji mojego pojazdu, dostałem polisę AC i OC a po kilku dniach wymówiono mi umowę AC podając jako przyczynę zły stan techniczny samochodu. Na moje odwołanie, wysłane w lutym listem poleconym nie otrzymalem odpowiedzi do tej pory, nie zapytano mnie również jak przesłać mi z powrotem pieniądze za AC - do tej pory (połowa maja) odsetki pracują na ich koncie bankowym.
Dawno nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. Jakie to są standardy odpowiedzcie sobie sami a poniżej wkleiłem treść odwołania, które było do nich przesłane.
Szanowni Państwo
Niniejszym składam odwołanie do decyzji wyrażonej w piśmie nr T1085887 wraz z załącznikiem Departamentu Obsługi Klienta.
Decyzje o zmianie ubezpieczyciela podjąłem tylko ze względu na ofertę Liberty Sugeros w zakresie ubezpieczenia Autocasco, gdyż ubezpieczenie OC było w tej samej kwocie jaką płaciłem dotychczas w Warcie (zdjęcie mojej polisy Państwo posiadają).
Tak więc sprawiono mi niemiłą niespodziankę, gdyż nagle dowiaduje się że Państwo zmieniają polisę, a ja gdybym pozostał u dotychczasowego ubezpieczyciela to miałbym w dalszym ciągu ubezpieczony pojazd na który nieprzerwanie od 2003 roku zawierałem umowy AC. Towarzystwo Warta nigdy nie kwestionowało stanu technicznego mojego pojazdu, a kolizja w wyniku której utracił poduszki powietrzne miała miejsce już w 2002 roku. Pojazd posiada również ważne badanie techniczne. W swoich formularzach odmiennie od innych TU nie pytaliście o dotychczasowe naprawy. Również w rozmowie telefonicznej nie pytano mnie o to.
Inspekcja pojazdu miała miejsce 26.01.2008, a więc był czas ażeby mnie zawiadomić wcześniej o swoich zastrzeżeniach przynajmniej telefonicznie lub e-mailem ażebym miał jeszcze możliwość swobody decyzji.
Proszę mi podpowiedzieć co mam w tej sytuacji zrobić? Mam wrócić do Warty, przeprosić że ich opuściłem tłumacząc się że zostałem najpierw „wzięty na lep taniego AC” a później „wystrychnięty na dudka” przez Liberty Sugeros?
Po przyjściu kompletu dokumentów z nową polisą obejmującą AC i OC wraz z gadżetami wyraziłem opinie, że Liberty Sugeros to nowa jakość i standardy na polskim rynku. Cóż myliłem się.
-
-
No cóż, wystarczy jedynie współczuć. Ale takie są prawa ubezpieczyciela. Niemniej jednak powienieneś natychmiast otrzymać zwrot =zapłaconej składki. Wydaje mi się że podałeś nieprawdziwe informacje we wniosku ubezpieczeniowym a po sprawdzeniu w centralnej ewidencji pojadów okazało się że samochód miał szkodę. Sam nie wiem.
Komentarz
-
-
Sebastian_M26 ale ubezpieczyli. Więc o co teraz chodzi. Przecież nie przeniósł się do nich bo go wywalili z Warty.
Almanis napisz do Auto Świata oraz do rzecznika.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Samochód był po szkodzie całkowitej w 2002 roku ale Warcie to nie przeszkadzało. Wszystkie podane dane we wniosku były prawdziwe. Nie ma problemu że nie chcieli ubezpieczyć tylko w jaki sposób to zrobili. Inspekcja była na kilka dni przed datą ubezpieczenia, najpierw otrzymałem polisę a po kilku dniach przysłano mi wypowiedzenie a więc trochę za późno żeby się wracać do Warty. Na moje odwołanie nie uzyskałem odpowiedzi a należność za ubezpieczenie jakby nigdy nic trzymają na swoim koncie.
Nie obrażam się za brak ubezpieczenia ale za sposób traktowania. Liczyłem na to, że nowa firma ubezpieczeniowa wchodzi do Polski z pewnymi standardami wysokiej kultury obsługi klienta a oni prezentują zwykłe dziadostwo dlatego przestrzegam innych.
Olek
Komentarz
-
-
Może napisz maila do Maxa Kolonki - on swoją gębą zaręcza za jakość obsługi(przecież w Ameryce nie mogą sobie pozwolić na fuszerkę :twisted: )Silnik BFQ + sekwencja KME
CB President Johnny II ASC+President HAWAII
Kenwood KDC-BT92SD
Hertz HSK 165
Hertz DBX 250
KICX Kap 45
KICKER ZX 200.2
Kable - Dietz, Caliber
Kondzio 1F
wygłuszenie drzwi
Komentarz
-
-
Dzięki za podpowiedź. Przesłałem maila do Maxa następującej treści:
Jezeli znajdzie Pan czas to proszę zajrzeć na wątek na forum na temat Liberty Direct. Warto chyba nimi wstrząsnąć albo podwoić stawkę za wystawienie Pańskiego wizerunku na szwank.
Pozdrawiam
Aleksander Bigaj
Komentarz
-
-
Jasne że może odmówić zawarcia umowy, tu jednak mamy do czynienia z wypowiedzeniem już zawartej umowy. Klient został bez ubezpieczenia (choć mógł je kontynuować u poprzedniego ubezpieczyciela). W dodatku nie zwrócili kasy.
Dla mnie taka sytuacja wybitnie świadczy na niekorzyść libertyByła: O1 1.6 MPI
Jest: O3 1.2 TSI
Komentarz
-
-
To prawda, że takie zachowanie nie powinno mieć miejsca i świadczy na niekorzyść Liberty, bowiem inną jest sytuacja odmowy ubezpieczenia, a inną wypowiedzenia zawartej umowy i to w taki sposób (wcześniejsze oględziny itp.)
Almanis, przestudiuj dokładnie OWU oraz szczególne.
Jeżeli jest tam zapis mówiący, ze mogą się na Ciebie wypiąć w taki sposób to marne szanse bo zazwyczaj umowy / polisy mają zapis, że zapoznałeś się z warunkami ubezpieczenia i je akceptujesz.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez nosferatusMoże napisz maila do Maxa Kolonki - on swoją gębą zaręcza za jakość obsługi(przecież w Ameryce nie mogą sobie pozwolić na fuszerkę :twisted: )
Komentarz
-
-
Przy zawieraniu ubezpieczenia powiedziałeś że auto było odbudowane po szkodzie całkowitej, czy tylko że były poduszki wybite, bo na odwołaniu napisałeś że podałeś że poduszki były wybite?
Jeśli doszło do zatajenia to nie dziwie się że wypowiedzieli umowe, lecz kase minus jakieś tam koszty manipulacyjne muszą zwrócić w ciągu 30 dni.
I tak jakby doszło do wypłaty z AC to nie wypłacił by ubezpieczyciel, więc wcześniej tym lepiej.
Inna sprawa jeśli przyjeli z szkodą całkowitą a teraz się wycofują, za to powinna odpowiedzieć osoba która przyjeła i podpisała ubezpieczenie.
Zawsze trzeba czytać umowe oraz OWUSeria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
Komentarz