Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

znowu zapanowała cisza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • znowu zapanowała cisza

    Dzięki za zainteresowanie. A co sądzicie o niskich modelach Panasonica np. CQ-C3301N lub JVC ?
    Outlander
    była OII 4x4 BMM
    już nie ma Octa ASZ super fajna była

  • #2
    znowu zapanowała cisza

    W mojej Octavce po dzisiejszej wizycie w ASO :yay:

    Wymieniono:

    - łozysko lewe przednie
    - gumy stabilizatora

    koszty 0zł - gwarancja :

    przebieg 23kkm :mod:

    Przy okazji dowiedziałem się, że miałem stary typ gum stabilizatora :x mam standardowy stabilizator 21mm a nie 23mm...

    Zgłosiłem też skręcanie się kierownicy w lewo przy ostrym starcie, na razie nie usłyszałem, że TTTM :spin:

    Wreszcie ustapiło koszmarnie nieprzyjemne wrażenie bliżej nieokreślonego luzu odczuwane na kierownicy na serii niedużych nierówności k Ciekawe na jak długo
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz


    • #3
      23 tys i łożysko+gumy?
      chyba żadnej dziurce nie przepuścisz i wszystkie zaliczasz? :lol: :lol: :lol:
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz


      • #4
        Ja te gumy ogladalem u nas po wymianie, to jedna wyglada dobrze, a druga widac, ze zaczynala sie juz rozlazic - dlatego pojawil sie pisk przy naciskaniu auta. Jak juz powiedzialem, na drugi raz sam je zmienie, zadna filozofia, a koszt tych gum jest smieszny.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Sebastian_M26
          23 tys i łożysko+gumy?
          chyba żadnej dziurce nie przepuścisz i wszystkie zaliczasz? :lol: :lol: :lol:
          zapraszam na wspaniałe warszawskie oesy dowcipnisiu :? łozysko wyło niemiłosiernie, a gumy skrzypiały tylko w upał... ale niby z jakiej racji mają skrzypieć :evil:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            Łożysko troche wczesnie, ale ja pamietam u nas zaczelo wyc to samo przy 40-45 tys i to tak z dnia na dzien.

            A ta guma skrzypi bo sie potem slizga w tej obejmie i to taki dzwiek wydaje :evil:
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Dziękuje za zaproszenie wpadne w przyszłym tygodniu.
              U mnie też dziur nie brakuje ale zawsze można je w jakiś sposób ominąć
              Zapraszam do Katowic
              Seria 188KM/270Nm na 95RON

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Sebastian_M26
                Dziękuje za zaproszenie wpadne w przyszłym tygodniu.
                U mnie też dziur nie brakuje ale zawsze można je w jakiś sposób ominąć
                Zapraszam do Katowic
                mam ładne duże felgi i generalnie bardzo je lubie i całe auto też, co skutkuje tym, że jeżdżę jak idiota slalomem usiłując omijać dziury, więc bardzo Cie prosze nie denerwuj mnie :?

                jako ciekawostkę dodam, że wpadłem raz tak w dziurę że aż przywliłem płytą pod silnikiem i progiem, później porawiłem w Katowicach :P za każdym razem było to prawe przednie koło a szlag trafil lewe łożysko :? a nie przypominam sobie żadnej więskzej dziury zaliczonej lewym kołem :roll:

                dobranoc
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz


                • #9
                  Odnośnie ciszy :

                  Klika dni temu wymieniałem olej + filtr po pierwszych 2,5 tyś km, w ASO w Ciechanowie, na Motul Spec. z klasyfikacją VW dla silników TDI.
                  Po wymianie odgłos pracy silnika stał się wraźnie cichszy.
                  Wykluczam tu raczej autosugestię, bo tego akurat sie nie spodziewałem, więc nie było sie czym sugerować. Zresztą był ze mna kolega, który także to potwierdził.

                  Pytanie : Czy jest to możliwe ? A jeżeli tak to co może być tego powodem ?
                  Jarecki
                  Octavia II, 2.0 TDI, Elegance

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez jarek_wt
                    Odnośnie ciszy :

                    Klika dni temu wymieniałem olej + filtr po pierwszych 2,5 tyś km, w ASO w Ciechanowie, na Motul Spec. z klasyfikacją VW dla silników TDI.
                    Po wymianie odgłos pracy silnika stał się wraźnie cichszy.
                    Wykluczam tu raczej autosugestię, bo tego akurat sie nie spodziewałem, więc nie było sie czym sugerować. Zresztą był ze mna kolega, który także to potwierdził.

                    Pytanie : Czy jest to możliwe ? A jeżeli tak to co może być tego powodem ?
                    nawet jeżeli to autosugestia, to jakaś zbiorowa, bo ja miałem dokłądnie taką samą po zmianie na Motula k
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz


                    • #11
                      A zmienialiscie motula na takiej samej gestoci czy np. zamiast 0w-40 wlaiscie 5w-40 ? :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Samiec
                        A zmienialiscie motula na takiej samej gestoci czy np. zamiast 0w-40 wlaiscie 5w-40 ? :roll:
                        Wlałem Motul Specific 505.01 ;5W-40
                        Lepkość oleju ma znaczenie dla "glośności" silnika ?
                        Jarecki
                        Octavia II, 2.0 TDI, Elegance

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez jarek_wt
                          Wlałem Motul Specific 505.01 ;5W-40
                          Lepkość oleju ma znaczenie dla "glośności" silnika ?
                          Mi sie wydaje ze tak :roll:
                          Np. czesto jak np. silnik ma juz duzy przebieg i zaczyna byc slychac zawory to mechanicy zalewaja silnik gestrzym olejem (najczesciej mineralnym) i wszystko cichnie :szeroki_usmiech
                          Ale jak jest w nowym aucie to nie wiem :roll:
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Samiec
                            A zmienialiscie motula na takiej samej gestoci czy np. zamiast 0w-40 wlaiscie 5w-40 ? :roll:
                            ja zmieniłem Mobila 5W40 na Motula 5W40 :idea:

                            [ Dodano: Sob Cze 18, 2005 16:29 ]
                            Zamieszczone przez jarek_wt
                            Wlałem Motul Specific 505.01 ;5W-40
                            Lepkość oleju ma znaczenie dla "glośności" silnika ?
                            teoretycznie silnik na PD powinien być zalany nawet fabrycznie jakimś olejem 505.01, a one mają lepkość 5W40 własnie... przynajmniej te które widziałem, więc lepkość w tym przypadku prawdopodobnie nie ma znaczenia :roll:
                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                            http://www.disi-tune.pl
                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                            Był WRX
                            Była Octa

                            Komentarz


                            • #15
                              Wymieniono:
                              - gumy stabilizatora
                              koszty 0zł - gwarancja
                              kórna felek a odemnie zdarli prawie dwie stown :evil: przy przebiegu 15000km. wrrr....

                              Komentarz


                              • #16
                                u mnie cos zaczyna delikatnie postukiwac przy wiekszych dołach... prawy tył- jakby cos waliło od dolu... :roll:

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X