Dzięki za zainteresowanie. A co sądzicie o niskich modelach Panasonica np. CQ-C3301N lub JVC ?
znowu zapanowała cisza
Zwiń
X
-
znowu zapanowała cisza
W mojej Octavce po dzisiejszej wizycie w ASO :yay:
Wymieniono:
- łozysko lewe przednie
- gumy stabilizatora
koszty 0zł - gwarancja:
przebieg 23kkm :mod:
Przy okazji dowiedziałem się, że miałem stary typ gum stabilizatora :x mam standardowy stabilizator 21mm a nie 23mm...
Zgłosiłem też skręcanie się kierownicy w lewo przy ostrym starcie, na razie nie usłyszałem, że TTTM :spin:
Wreszcie ustapiło koszmarnie nieprzyjemne wrażenie bliżej nieokreślonego luzu odczuwane na kierownicy na serii niedużych nierównościk Ciekawe na jak długo
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M2623 tys i łożysko+gumy?
chyba żadnej dziurce nie przepuścisz i wszystkie zaliczasz? :lol: :lol: :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Dziękuje za zaproszenie wpadne w przyszłym tygodniu.
U mnie też dziur nie brakuje ale zawsze można je w jakiś sposób ominąć
Zapraszam do Katowic
jako ciekawostkę dodam, że wpadłem raz tak w dziurę że aż przywliłem płytą pod silnikiem i progiem, później porawiłem w Katowicach :P za każdym razem było to prawe przednie koło a szlag trafil lewe łożysko :? a nie przypominam sobie żadnej więskzej dziury zaliczonej lewym kołem :roll:
dobranocTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Odnośnie ciszy :
Klika dni temu wymieniałem olej + filtr po pierwszych 2,5 tyś km, w ASO w Ciechanowie, na Motul Spec. z klasyfikacją VW dla silników TDI.
Po wymianie odgłos pracy silnika stał się wraźnie cichszy.
Wykluczam tu raczej autosugestię, bo tego akurat sie nie spodziewałem, więc nie było sie czym sugerować. Zresztą był ze mna kolega, który także to potwierdził.
Pytanie : Czy jest to możliwe ? A jeżeli tak to co może być tego powodem ?Jarecki
Octavia II, 2.0 TDI, Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarek_wtOdnośnie ciszy :
Klika dni temu wymieniałem olej + filtr po pierwszych 2,5 tyś km, w ASO w Ciechanowie, na Motul Spec. z klasyfikacją VW dla silników TDI.
Po wymianie odgłos pracy silnika stał się wraźnie cichszy.
Wykluczam tu raczej autosugestię, bo tego akurat sie nie spodziewałem, więc nie było sie czym sugerować. Zresztą był ze mna kolega, który także to potwierdził.
Pytanie : Czy jest to możliwe ? A jeżeli tak to co może być tego powodem ?k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarek_wtWlałem Motul Specific 505.01 ;5W-40
Lepkość oleju ma znaczenie dla "glośności" silnika ?
Np. czesto jak np. silnik ma juz duzy przebieg i zaczyna byc slychac zawory to mechanicy zalewaja silnik gestrzym olejem (najczesciej mineralnym) i wszystko cichnie :szeroki_usmiech
Ale jak jest w nowym aucie to nie wiem :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecA zmienialiscie motula na takiej samej gestoci czy np. zamiast 0w-40 wlaiscie 5w-40 ? :roll:
[ Dodano: Sob Cze 18, 2005 16:29 ]
Zamieszczone przez jarek_wtWlałem Motul Specific 505.01 ;5W-40
Lepkość oleju ma znaczenie dla "glośności" silnika ?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz