Zamieszczone przez bzyq_74


i wygląda to tak, że jak w przeciętnym aucie kończy się butla z gazem to u mnie dopiero wskazówka drgnie z fulla, a jest to około 250-350 km
jednak wole zapłacić o 15gr więcej na km, przejeżdżając duuużo więcej bez konieczności kolejnego tankowania i mając bardzo przyjemną elastykę silnika bez konieczności katowania silnika wysokimi obrotami :szeroki_usmiech
5,3l /100 km = 24,5 zł . Honda Civic 1,6 DOHC; LPG 9,8l /100km = 21 zł. Czyli 3,5 złotego na 100 km - a o mocy, elastyczności, bezpieczeństwie wyprzedzania i przyjemności chyba nie muszę wspominać...
k najlepiej takich samych jeżdżonych przez tego samego kierowcę w identycznych warunkach. Na razie spełniam tylko - ten sam kierowca, podobne warunki i podobne osiągi. Różnica to 320kg więcej masy własnej, pewnie większe Cx, większe koła i wiele innych różnic - większa elastyczność, większy hałas, itp., z których zdaję sobie sprawę, ale nie jestem ich w stanie wyeliminować. Tak jak trwale nie zszedłem w LPG do zużycia na poziomie 8l chociaż pokazałem, że to możliwe bez wielkiego PSJ, tak i w O2 (bo Outlander to też O i na dodatek 2) nie przewiduję zużycia na poziomie poniżej 6l, chociaż teoretycznie też możliwe.


Komentarz