pierwsza sprawa silnik nie ten co w RS. To jest chyba BMR a nie BMN.
Kiedys na LC opisywano problem z czujnikiem cisnienia spalin w wydechu. mozliwe ze to on nawala, a nie sam DPF (gdyby to byl dpf to zapalala by sie kontrolka dpfa).
Paliwa typu Vpower, Ultimate, Verwa nie pomagaja DPFom, lepiej lac dobraj jakosci zwykly ON, mi poszukiwania w okolicy stacji na ktorej paliwko Leon reaguje najlepiej zajely ze 3 miesiace.
DPF jest suchy, a co za tym idzie bezobslugowy.
edit:
odszukalem, w tamtym przypadku do wymiany byl czujnik cisnienia spalin g450
Patryk z CS radzi cos takiego:
Tryb regeneracji filtra nie zostanie uruchomiony dopoki wszystkie czujniki nie beda sprawne a w szczegolnosci G450.
usterka tego czujnika to rzecz normalna i nie chodzi tu o czujni a gumowe rurki ktore do niego dochodza. proponuje zdemontowac go razem z rurkami i je dokladnie przedmuchac.
Poprostu one sie zapychaja i czujnik w tym momencie zle odczytuje wartosci roznicy cisnien. Stad blad.
edit2: link do tematu http://leonclub.pl/forum/viewtopic.p...er=asc&start=0
Kiedys na LC opisywano problem z czujnikiem cisnienia spalin w wydechu. mozliwe ze to on nawala, a nie sam DPF (gdyby to byl dpf to zapalala by sie kontrolka dpfa).
Paliwa typu Vpower, Ultimate, Verwa nie pomagaja DPFom, lepiej lac dobraj jakosci zwykly ON, mi poszukiwania w okolicy stacji na ktorej paliwko Leon reaguje najlepiej zajely ze 3 miesiace.
DPF jest suchy, a co za tym idzie bezobslugowy.
edit:
odszukalem, w tamtym przypadku do wymiany byl czujnik cisnienia spalin g450
Patryk z CS radzi cos takiego:
Tryb regeneracji filtra nie zostanie uruchomiony dopoki wszystkie czujniki nie beda sprawne a w szczegolnosci G450.
usterka tego czujnika to rzecz normalna i nie chodzi tu o czujni a gumowe rurki ktore do niego dochodza. proponuje zdemontowac go razem z rurkami i je dokladnie przedmuchac.
Poprostu one sie zapychaja i czujnik w tym momencie zle odczytuje wartosci roznicy cisnien. Stad blad.
edit2: link do tematu http://leonclub.pl/forum/viewtopic.p...er=asc&start=0
Komentarz