[O1] pompa wspomagania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • meesha
    Ambiente
    • 2009
    • 145

    [O1] pompa wspomagania

    pierwsza sprawa silnik nie ten co w RS. To jest chyba BMR a nie BMN.

    Kiedys na LC opisywano problem z czujnikiem cisnienia spalin w wydechu. mozliwe ze to on nawala, a nie sam DPF (gdyby to byl dpf to zapalala by sie kontrolka dpfa).
    Paliwa typu Vpower, Ultimate, Verwa nie pomagaja DPFom, lepiej lac dobraj jakosci zwykly ON, mi poszukiwania w okolicy stacji na ktorej paliwko Leon reaguje najlepiej zajely ze 3 miesiace.

    DPF jest suchy, a co za tym idzie bezobslugowy.

    edit:

    odszukalem, w tamtym przypadku do wymiany byl czujnik cisnienia spalin g450

    Patryk z CS radzi cos takiego:

    Tryb regeneracji filtra nie zostanie uruchomiony dopoki wszystkie czujniki nie beda sprawne a w szczegolnosci G450.
    usterka tego czujnika to rzecz normalna i nie chodzi tu o czujni a gumowe rurki ktore do niego dochodza. proponuje zdemontowac go razem z rurkami i je dokladnie przedmuchac.
    Poprostu one sie zapychaja i czujnik w tym momencie zle odczytuje wartosci roznicy cisnien. Stad blad.

    edit2: link do tematu http://leonclub.pl/forum/viewtopic.p...er=asc&start=0
  • tomaszekmw
    Classic
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8

    #2
    [O1] pompa wspomagania

    witam czy ktoś się orientuje ile wytrzymuje pompa wspomagania od tygodnia słyszę jakieś tarcie po ściągnięciu paska wielorowkowego hałas ustaje a więc możliwości są dwie łożyska pompy wspomagania albo łożyska alternatora

    Komentarz

    • koja86
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 3178

      #3
      pompa wspomagania raczej odpada hałasowała by przy maksymalnym skręcie w lewo lub w prawo . Pewnie walnęło Ci sprzęgło alternatora powinno być wymieniane co 120kkm. Pompa najpierw ma objawy takie jakby wcale jej nie było chodzi ciężko kierownica.
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        Zamieszczone przez koja86
        Pewnie walnęło Ci sprzęgło alternatora
        cos dlugo jezdzi jak na sprzeglo alternatora - moje wyzionelo ducha po 20km od poczatku agoni

        moze rolka napinacza halasuje

        Komentarz

        • magart
          Ambiente
          • 2008
          • 146

          #5
          Zamieszczone przez koja86
          pompa wspomagania raczej odpada hałasowała by przy maksymalnym skręcie w lewo lub w prawo . ... . Pompa najpierw ma objawy takie jakby wcale jej nie było chodzi ciężko kierownica.
          Ja miałem taki przypadek, że to właśnie łożyska pompy hałasowały. Po jakimś czasie zaczęła cieknąć na łożysku od jej koła pasowego. O ile nie brakuje oleju to pompa powinna działać.
          Zanim zmieniłem pompę jeździłem samochodem i dolewałem olej.
          Ale: po zdjęciu paska dało się wyraźnie wyczuć ręką luzy na kole pasowym pompy.
          Więc jeśli tego nie ma to nie wykluczone, że to jak napisał kolega Koja sprzęgło alternatora...
          a jednak GOLF...

          www.magaczewski.pl

          Komentarz

          • tomaszekmw
            Classic
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8

            #6
            WITAM PONOWNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA RADY. JUŻ PO PROBLEMIE OKAZAŁO SIĘ ŻE PO WYMIANIE ŁOŻYSK W ALTERNATORZE PROBLEM DOBIEGAJĄCEGO HAŁASU W POSTACI SZUMU JAK BY COŚ TARŁO ALBO ZACIERAŁO SIĘ USTĄPIŁ. CO PADŁO? BYŁO CIĘŻKIE DO USTALENIA BO ANI ALTERNATOR NIE HAŁASOWAŁ ANI POMPA JAK PO ZDJĘCIU PASKA KRĘCIŁEM RĘCZNIE KOŁEM PASOWYM. POSTAWIŁEM NA ŁOŻYSKA ALTERNATORA BO NIEPODPADAJĄCY ALE LEKKI HAŁAS JUŻ DAWAŁY I UDAŁO SIĘ TRAFIĆ W PRZYCZYNĘ. W alternatorze boscha w benzyniaku nie ma sprzęgła tak jak koja86 sugerował.
            NADMIENIĘ ŻE MAM NASTUKANE 190 tyś km.
            pozdrawiam wszystkich zaangażowanych w to forum :lol:

            Komentarz

            Pracuję...