Z książki wynika, że typ skrzynki to DTB lub DMS. W sumie powinno w niej być 6,05 l oleju. Ale niestety wspominając książkę obsługi VW Garbusa (Jeżdżę samochodem VW Garbus), śmiem twierdzić, że ta do Octavii jest marna. I niestety autor nie zaleca wymiany oleju. Ale ten temat był już poruszany. W każdym razie stworzę "fundusz olejowy"
i polecę do warsztatu. Dzięki za pomoc.
[ Dodano: Nie 01 Lut, 09 15:02 ]
Maru 123, jesteś zadowolony po wymianie? Zagłębiając się w lekturę ASB można w jakieś lęki popaść, że zaraz coś się wysypie itp. Jestem zdecydowany na 50% i ciągle pracuję nad drugą 50-tką. Więc... jakie są Twoje wrażenia?
i polecę do warsztatu. Dzięki za pomoc. [ Dodano: Nie 01 Lut, 09 15:02 ]
Maru 123, jesteś zadowolony po wymianie? Zagłębiając się w lekturę ASB można w jakieś lęki popaść, że zaraz coś się wysypie itp. Jestem zdecydowany na 50% i ciągle pracuję nad drugą 50-tką. Więc... jakie są Twoje wrażenia?
ops: Chodzi o podpięcie VAG-a i sprawdzenie gdzie leży przyczyna spadku mocy.
. Moc jednak nie wróciła do normy. Po ustawieniu dawki oraz konta wtrysku paliwa samochód idzie lepiej ale dalej powyżej 3000 obr/min słabnie. Po diagnostyce u Roba padło na 90 % na katalizator. W poniedziałek cięcie :?: i kolejna relacja.
Komentarz