odświeżam temat...
po 40 tys km padło mi właśnie łożysko w lewym przednim kole. Oryginalne łożysko Skody (wyprodukowane w England...NSK - :evil: o ile dokładnie pamiętam). Fakt przy mojej jeździe miało prawo...choś mechanik dziwił się że tak mało wytrzymało.
temat załatwiłem szybko -kupno nowego +- 70 zł i wymiana na warsztacie u znajomego mechanika....byłem przy wymianie i faktycznie...jak ktoś nie ma pojęcia od czego zacząć to odradzam do tego niezbędna okazała się mała prasa + kątówka.
jak napisał bolekduo " problemem jest zdjęcie
starej bieżni z wałka.tu należy wziąć szlifiere i razszlifować po obwodzie a wtedy
zejdzie [ warsztaty też tak robią]" - nie trzeba ustawiać zbieżności!!!...o ile mechanik wie jak rozebrać całość :diabelski_usmiech efekt pracy po ok 45 minutach więcej niż zadawalający - zapadła piękna cisza. Cena robocizny 100 zł ale liczona razem z wymianą oleju więc jak ktoś nie ma pojęcia, warsztatu i narzędzi do ...niech sam się nie zabiera. :diabelski_usmiech
po 40 tys km padło mi właśnie łożysko w lewym przednim kole. Oryginalne łożysko Skody (wyprodukowane w England...NSK - :evil: o ile dokładnie pamiętam). Fakt przy mojej jeździe miało prawo...choś mechanik dziwił się że tak mało wytrzymało.
temat załatwiłem szybko -kupno nowego +- 70 zł i wymiana na warsztacie u znajomego mechanika....byłem przy wymianie i faktycznie...jak ktoś nie ma pojęcia od czego zacząć to odradzam do tego niezbędna okazała się mała prasa + kątówka.
jak napisał bolekduo " problemem jest zdjęcie
starej bieżni z wałka.tu należy wziąć szlifiere i razszlifować po obwodzie a wtedy
zejdzie [ warsztaty też tak robią]" - nie trzeba ustawiać zbieżności!!!...o ile mechanik wie jak rozebrać całość :diabelski_usmiech efekt pracy po ok 45 minutach więcej niż zadawalający - zapadła piękna cisza. Cena robocizny 100 zł ale liczona razem z wymianą oleju więc jak ktoś nie ma pojęcia, warsztatu i narzędzi do ...niech sam się nie zabiera. :diabelski_usmiech
Komentarz