po co robić dziury w obudowie skoro wystarczy odkręcić dwa wkręty z opornikiem od regulacji obrotów went. i cały parownik ukazuje się jak na dłoni ???
Ja używam CRC Airco cleaner:
b-bar01, ano po to, żeby dostać się tą pianą z obu stron parownika. Im bliżej źródła dziadostwa, tym lepiej.
Noi więcej spłynie pod auto, niż na wykładzinę... do czego cały czas zmierzam.
Zgodzisz się chyba ze mną, że grzybek robi się głównie po stronie wyjścia, więc pchanie piany na wejście ma niewielki sens.
Druga sprawa, to dawanie linków do allegro ma mierny sens, ponieważ od dłuższego czasu portal ten nie posiada tzw. jawnej historii aukcji więc za kilkanaście dni nikt nie zobaczy tego, co jest aktualnie w linku.
[ Dodano: Nie 06 Lip, 14 10:48 ]
b]rafiki[/b], inwencja twórcza podobno u Polaków nie zna granic....
Masz na złotej tacy....
Wpisz frazę na allegro:
ZAŚLEPKA DO OTWORU fi 8mm
albo jakikolwiek inny rozmiar...
Mamy 21 wiek i praktycznie wszystko kupisz....
Zgodzisz się chyba ze mną, że grzybek robi się głównie po stronie wyjścia, więc pchanie piany na wejście ma niewielki sens
a kto mówił że pcha się pianę na wejście, widać nie zaglądałeś do parownika.
jak wcześniej pisałem, odkreca się dwa wkręty i zdejmuje się płytkę z opornikiem, wtedy widać parownik jak na dłoni, widać także iż parownik nie jest na sztywno z obudową, lecz jest między nimi pewien luz w który wchodzi sonda/rurka od piany z każdej strony, więc środek mozna podawać nie tylko od góry.
wystarczy wsunąć rurkę do oporu w kilku miejscach i poczekać aż piana sama wyjdzie w kierunku wejścia, nic nie wypływa na wykładzinę bo wcześniej jest odpływ.......
b-bar01, nie zaglądałem, bo u mnie nie ma możliwości odkręcenia rezystora, ponieważ mam go w obudowie wentylatora(jest wbudowany),a to dla mnie sporo roboty, żeby wyciągać wentylator, wolę napić się piwka 8)
Rocznik mojej O1 to 2008. Na zewnątrz wychodzą tylko same złączki.
W wersji z manualną klimą płytka z ścieżkami oporowymi jest na dole obudowy silnika wentylatora, po jej odkręceniu można wyjąc silnik i ma się super dostęp do parownika.
W wersji z automatyczna klimą łatwy dostęp jest po odkręceniu czerwonego czujnika, który widać na fotce na poprzedniej stronie.
logan_x, dzięki. Mam automat, więc czerwony czujnik. Teraz nie muszę wyjmować wentylatora.
Nigdy nie czyściłem parownika z tej strony. Zawsze psiukałem do nawiewu.
A może lepiej jest wyjąć wentylator? Z czym jest mniej roboty i lepszy dostęp?
Ten plik z 1 strony z instrukcją wymiany filtra pyłkowego jeszcze można pobrać bo trochę czasu minęło :roll: Zamierzam właśnie wymienić ale boję się że połamię plastiki przy demontażu ops:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
edit:
Wpsikałem całą jedną puszkę jak na filmie i jeszcze trochę z drugiej, ale trzeba uważać, bo
pianka po jakimś czasie zmienia się w płyn i zbiera się na dole w tej przestrzeni po przejściu powietrza przez filtr a jeszcze przed wentylatorem, bliżej lewej strony.
I później musiałem skorzystać z ręczników papierowych+długi sztywny pręt i dosuszyć suszarką.
A ten doktore w srebrnym, to nie wiem gdzie te liście przy wymianie filtra mu poleciały :szeroki_usmiech . Filtr przy zakładaniu też nieźle wygiął z boku.
Ogólna porada - sprawdzona przeze mnie w O I wielokrotnie. Podszybie lepiej schodzi od środka do boku, a druga, wycieraczki przed otwarciem maski lepiej ustawić w pionie, niż je później wyginać.
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
to żadne bezpośrednie czyszczenie klimatyzacji. Można to uznać za odświeżenie wnętrza, niż za jakąkolwiek ingenerencję w schemat czyszczenia klimatyzacji
Komentarz