Wymiana Wahaczy - skrzypi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pszemo6
    Classic
    • 2009
    • 2

    Wymiana Wahaczy - skrzypi

    Zamieszczone przez Maru 123
    tak samo jak anyłej albo łotewer
    a tego :shock: , to i sam nie wiem, trza by jakiego anglika spytać :lol:
    PSZEMO6
  • oryginalny
    Classic
    • 2008
    • 9

    #2
    Wymiana Wahaczy - skrzypi

    Dlaczego skrzypi przednie zawieszenie?

    Wymienilem wahacze na nowe, nieoryginalne (febi).
    Ponadto wszystkie elementy gumowe przedniego zawieszenia w octavi I z 2000 r.

    Wymiane zrobilem w serwisie Skody.

    Ale jest gorzej niz przed naprawa!
    Zawieszenie skrzypi przy zakretach. Zdarzaja sie odglosy "chrupniecia".
    Wyraznie czuc, ze zawieszenie stalo sie "bardziej spiete" (inaczej - ciezej sie prowadzi), jest twardsze.

    Dlaczego skrzypi przednie zawieszenie?
    Co jeszcze wymienic/wyregulowac?
    Czy w serwisie mogli spieprzyc taka wymiane?
    (teraz problem z reklamowaniem, bo czesci nieoryginalne)

    Komentarz

    • alfee
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2583

      #3
      Ja mam takie samo "chrupanie". Mój mechanik stwierdził, że to rozsypane łożysko na kolumnie McPersona. Możesz to sprawdzić. Podnieś przód (obydwa koła) do góry i pokręć kierownicą w lewo i prawo. Jak będzie chrupało, to najprawdopodobniej to łożysko. Ja w najbliższym czasie będę je wymieniał, to może zrobię jakiś foto reportaż.
      Alfee
      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
      Kawasaki ER5 :-)

      Komentarz

      • jezy
        Drive
        • 2008
        • 49

        #4
        wydaje mi sie ze mam to samo, wymienilem wszystkie elementy gumowe na wahaczach i pojawilo sie wczesniej nie spotykane stukniecie, chrupniecie jak buda sie przechyla na zakretach.
        Stary tapczan wyeliminowałem, a pojawilo sie cos innego :?
        sprzedam fotele RS,
        Jeep SRT8 MY08

        Komentarz

        • Sebastian_M26
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1823
          • Superb II (3T4)

          #5
          Wszystkie tuleje powinny być dokręcane pod obciążeniem a nie na podnośniku, a druga sprawa to połączenia metal-metal powinny być posmarowane specialnym smarem
          Seria 188KM/270Nm na 95RON

          Komentarz

          Pracuję...