1,9TDI - ALH - pytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasyl1985
    Classic
    • 2010
    • 30

    1,9TDI - ALH - pytanie

    na moim motorku to jest 1.1 na zimnym (1200 obr) i 1.0 na cieplym (900 obr)
  • perzykt
    Drive
    • 2008
    • 75

    #2
    1,9TDI - ALH - pytanie

    Witam,

    Mam pytanko.
    Czy normalne jest że w przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wtryskowej pojawiają się pęcherzyki powietrza. Zaznaczam że wymieniąłem niedawno filtr paliwa i ponieważ mam to auto od niedawna nie wiem jak było przed wymianą. Nie odczuwam też żadnych prblemów typu brak mocy, przerywanie, itp.

    Drugie moje pytanie dotyczy zestawu wskażników. Czy nie pojawi się jaiś problem jeśli wyjme zegary i odłącze od nich kostki elektryczne? Na co trzeba szczególnie uważac prz wymontowywaniu zegarów

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Re: 1,9TDI - ALH - pytanie

      Zamieszczone przez perzykt
      Witam,

      Mam pytanko.
      Czy normalne jest że w przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wtryskowej pojawiają się pęcherzyki powietrza.

      Drugie moje pytanie dotyczy zestawu wskażników. Czy nie pojawi się jaiś problem jeśli wyjme zegary i odłącze od nich kostki elektryczne? Na co trzeba szczególnie uważac prz wymontowywaniu zegarów

      ad.1 Pęcherzyki powietrza to normalna sprawa.

      ad.2 Jak wyjmiesz zegary nie pojawi się żaden problem.Lepiej żebyś nie prekręcał kluczyka,gdy szafa będzie odłączona,bo mogą pojawić się błędy.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • koja86
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 3178

        #4
        Zamieszczone przez perzykt
        Drugie moje pytanie dotyczy zestawu wskażników. Czy nie pojawi się jaiś problem jeśli wyjme zegary i odłącze od nich kostki elektryczne? Na co trzeba szczególnie uważac prz wymontowywaniu zegarów
        Ramkę odczep od spodu przed wykręceniem góryn śrub zdecydowanie łatwiej schodzi i uważaj przy ściąganiu zegarów z zaczepów można je połamać .I sprawa najważniejsza kluczuki z dala od stacyjki bo będzie kodowanie immo .
        Takie zwykłe Ambiente

        Komentarz

        • perzykt
          Drive
          • 2008
          • 75

          #5
          Zamieszczone przez koja86
          Zamieszczone przez perzykt
          Drugie moje pytanie dotyczy zestawu wskażników. Czy nie pojawi się jaiś problem jeśli wyjme zegary i odłącze od nich kostki elektryczne? Na co trzeba szczególnie uważac prz wymontowywaniu zegarów
          Ramkę odczep od spodu przed wykręceniem góryn śrub zdecydowanie łatwiej schodzi i uważaj przy ściąganiu zegarów z zaczepów można je połamać .I sprawa najważniejsza kluczuki z dala od stacyjki bo będzie kodowanie immo .
          A propos ramki to żeby ją odczepić to gdzie najlepiej podważać i czym, żeby nie zostawic żadnych niepożądanych sladów???

          Komentarz

          • koja86
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 3178

            #6
            Zamieszczone przez perzykt
            A propos ramki to żeby ją odczepić to gdzie najlepiej podważać i czym, żeby nie zostawic żadnych niepożądanych sladów???
            Rączkami dolną część ramki .Niczym innym.Jak to zrobisz na przykręconych śrubach górnych to zejdzie bez problemu.
            Takie zwykłe Ambiente

            Komentarz

            Pracuję...