szkoda - rozwaliłeś mnie tymi Savami S3 - w jakim rozmiarze je masz ?
Zdążyłem już zapomnieć o tej marce a kiedyś jeździłem na nich - tyle, że to była Łada Samara, a nie OII
ale faktycznie - były świetne
hehehe, ale, że co :?: :?: :?:
195/65/15
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Wczoraj nabyłem Savy :lol:. Na razie mogę powiedzieć że są czarne i okropnie śmierdzą gumą.
Już niejednokrotnie przekonałem się, że testy to i owszem można sobie poczytać, a kupić trzeba to co się sprawdza w życiu.
miodzik, Tyle, ze dopoki sam nie sprawdzisz, to nie wiesz czy to sie naprawde sprawdza w twoim przypadku. Wystarczy, ze bedziesz miec agresywny sposob ruszania na pol-sprzegla z duzym gazem i bedziesz zrywal przyczepnosc, bo za duzy moment bedzie na kolach. Wtedy bedziesz na wszystko psioczyl Generalnie, czy opona bedzie sie sprawdzac na sniegu (w tereny mniej odsniezane), czy bedzie lepsza w miescie, gdzie czesciej jest odsniezone lub snieg jest stopiony sola, widac z grubsza po biezniku. Ja jak mialem GY Eagle UG 2 to na sniegu wymiekala i przelozylem na przod Cinti 810, ale na suchym i deszczu na Conti wydluzala sie droga i GY sprawdzal sie lepiej jak zima sypalem trasy. Ale jeszcze lepiej jezdzilo mi sie po sniegu na Debicach Frigo Directional niz na tych Conti, z tym ze te Debice dopiero plywaly na deszczu, byly glosne i dawaly poczucie ze auto jest miekkie, ma uslizg w ciasnych zakretach. Ciekawe spostrzezenie daja dalekie trasy. Jak jezdzilem od siebie do Legnicy, to mialem dwa rozne swiaty, u mnie -10 i snieg, a Legnica +3 i zero sniegu lub zdazyl stopniec do poludnia. Wiec porady powinny byc powiazane kto gdzie jezdzi, bo jak kolega z Wa-wy moze mi doradzac, gdzie mam inne warunki sniegowe i odwrotnie ?? Sadze, ze to jest wazne, a podczas udzielania porad pomijane. Bez obrazy, ale regionalizacja jest zasadnicza.
Opony samochodowe: opony letnie i zimowe. Najlepszy polski sklep internetowy z oponami! 10 lat na rynku. 1 000 000 klientów. Dostawa gratis. SPRAWDŹ CENY!
Czarna sztuka - Bixenon skrętny - Czerwona skóra - Pakiet SPORT
Było: 109KM 250Nm. Jest: 147KM 320Nm by TDI-RACING :-)
Ja mam Nokiany nóweczki i zobaczymy jak się spiszą :wink: . W tamtą zime miałem Micheliny i było ok, ku mojemu zdziwieniu nawet w sporym śniegu pod blokiem radziły sobie łądnie 8)
To już niedługo pewnie będziemy mieli przegląd całego oponiarskiego rynku :diabelski_usmiech
Od siebie dodam że zajezdziłem jedne frigusy teraz drugi sezon będę ujeżdżał frigusy2 i jak dla mnie wymiatają :lol: :lol:
Ja zakupiłem na przód na zimę Nokian WR 91T 195/65/15. Jedną sztukę w cenie 94 zł (ostatnia w sklepie ) i jedną szkutę po 201 zł. W sumie poniżej 150 zł/szt.
Nokian wg testów bardzo dobrze zachowuje się również w deszczu i błocie pośniegowym. Na wybrzeżu to częsta przypadłość.
Uważam, że należy brać pod uwagę warunki w których się będzie najczęściej jeździło. A głównie to mróz, deszcz a następnie śnieg i błoto pośniegowe.
Nokian wg testów bardzo dobrze zachowuje się również w deszczu i błocie pośniegowym
To czytałem chyba inne testy :roll:
Nokian WR został rewelacyjnie oceniony przez ADAC na śniegu i na lodzie, natomiast w innych warunkach radził bardzo tak sobie :?
Rok temu jak planowałem zakup nowych zimówek robiłem dość wnikliwe "badania" odnośnie zimówek a sam rozważałem zakup Nokianów :?
NOKIAN WR.
Ekspert wśród opon zimowych. Fiński koncern z wielkimi tradycjami w projektowaniu opon na zimę.
Nowa opona przeznaczona do samochodów osobowych, oraz typu SUV (Sport Utility Vehicles). Innowacyjna technologia konstrukcji sipingów w kierunkowym bieżniku stosowana wcześniej w autach osobowych i ciężarowych wpłynęła na polepszenie przyczepności w zimowych warunkach. Stopniowe ścieranie się bieżnika powoduje otwieranie się rowków przez co gwarantuje zwiększone bezpieczeństwo na oblodzonej nawierzchni. Stworzona z myślą o specyficznych warunkach drogowych Europy Centralnej. Nokian WR cechuje się dobrą przyczepnością na mokrej oraz ośnieżonej drodze. Niemniej komfort jazdy jest także zapewniony w równie dobry sposób na suchej nawierzchni. Kąty nacięć rowków zostały odpowiednio zaprojektowane dla każdego rozmiaru opony z osobna , wszystko po to by zapewnić bardziej pewne prowadzenie i większą efektywność w zapobieganiu zjawisku aquaplaningu.
Nokian WR jest wyjątkowo wytrzymałą oponą. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego wzoru HAKA, właściwości opony pozostają doskonałe przez cały okres użytkowania.
Stopniowe ścieranie się bieżnika powoduje otwieranie się rowków przez co opona gwarantuje zwiększone bezpieczeństwo na oblodzonej nawierzchni.
Nokian WR to opony stworzone z myślą o specyficznych warunkach drogowych Europy Centralnej.
- recenzje z internetu.
NOKIAN WR.
Ekspert wśród opon zimowych. Fiński koncern z wielkimi tradycjami w projektowaniu opon na zimę.
Nowa opona przeznaczona do samochodów osobowych, oraz typu SUV (Sport Utility Vehicles). Innowacyjna technologia konstrukcji sipingów w kierunkowym bieżniku stosowana wcześniej w autach osobowych i ciężarowych wpłynęła na polepszenie przyczepności w zimowych warunkach. Stopniowe ścieranie się bieżnika powoduje otwieranie się rowków przez co gwarantuje zwiększone bezpieczeństwo na oblodzonej nawierzchni. Stworzona z myślą o specyficznych warunkach drogowych Europy Centralnej. Nokian WR cechuje się dobrą przyczepnością na mokrej oraz ośnieżonej drodze. Niemniej komfort jazdy jest także zapewniony w równie dobry sposób na suchej nawierzchni. Kąty nacięć rowków zostały odpowiednio zaprojektowane dla każdego rozmiaru opony z osobna , wszystko po to by zapewnić bardziej pewne prowadzenie i większą efektywność w zapobieganiu zjawisku aquaplaningu.
Nokian WR jest wyjątkowo wytrzymałą oponą. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego wzoru HAKA, właściwości opony pozostają doskonałe przez cały okres użytkowania.
Stopniowe ścieranie się bieżnika powoduje otwieranie się rowków przez co opona gwarantuje zwiększone bezpieczeństwo na oblodzonej nawierzchni.
Nokian WR to opony stworzone z myślą o specyficznych warunkach drogowych Europy Centralnej.
- recenzje z internetu.
:szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech marketing, bełkot producenta lub inaczej mówiąc po prostu propaganda :szeroki_usmiech
Polecam link do konkretnych testów TUTAJ kliknij w "Alle Testergebnisse im Überblick"
Podpowiem, iź im więcej punktów w danym teście tym gorzej, nigdy nie zrozumiem niemieckiej logiki :roll:
tak FYI eskimo s3 są w aktualnym ("normalnym", nie "budżetowym") teście ADAC w tej drugiej grupie "polecanych", niestety nie testowali żadnego "naszego" rozmiaru a 175/65 R 14 T...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Podpowiem, iź im więcej punktów w danym teście tym gorzej, nigdy nie zrozumiem niemieckiej logiki
_________________
Czemu nie rozumiesz,przeciez to proste..opona wygrywajaca to punktow 1,opona
przegrywajaca to punktow np.3.
Jak w sporcie..wygrywajacy stoi na 1,a nie na 3 .
ps.1 to 1...numero uno :szeroki_usmiech
pozdrawiam
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz