[O2] Pomocy! Czy V.A.G. pokaze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal_krakoof
    Classic
    • 2010
    • 3

    [O2] Pomocy! Czy V.A.G. pokaze

    Ziomal, tutaj dużo może zależeć od samej MP3, większość z nich przystosowana jest do współpracy ze słuchawkami ( zazwyczaj o impedancji 32 ohm ). Wejście w radiu jest zapewne wysokoomowe ( ma pewnie imp. wejś. na poziomie 50 kohm ) i stąd np. może wynikać niedopasowanie poziomów ( w STREAM-ie są do wyboru 3 poziomy czułości wejścia AUX ).

    Co do samej jakości to trudno powiedzieć, podejrzewam, że przetwornik w radiu jest dużo lepszy niż ten w MP3. Dodatkowo prawie na 100% twoje radio ma procesor DSP ( regulacja głośności, barwy, EQ odbywa się wówczas na sygnale cyfrowym ) i jest duża szansa, że sygnał z CD jest wprowadzany do DSP bezpośrednio w postaci cyfrowej ( bez konwersji na sygnał analogowy stereo L/P ) obrabiany i dopiero na końcu przetwarzany na 4 kanały analogowe ( doprowadzone potem do końcówki mocy ). Jeśli masz zewnętrzne żródło dźwięku np. MP3 to droga jest taka: sygnał zapisany cyfrowo ( np. na karcie SD ) jest przetwarzany na analogowy i wzmacniany ( dla słuchawek ) potem sygnał trafia kabelkiem do wejścia AUX i dalej do układu DSP gdzie jest znów przetwarzany na sygnał cyfrowy, obrabiany ( głośność, barwa ) i po raz kolejny przetwarzany na sygnał analogowy, żeby dalej trafić do końcówki mocy. Niestety te konwersje A/D i D/A nie służą jakości sygnału :roll: ...
    Oczywiście pomijam tu fakt, że MP3 jest formatem stratnym i jako taki zawsze będzie grać gorzej niż zwykłe Audio CD...
    wynajmij samochód - już od 70 złotych/doba
  • lUzAk
    Classic
    • 2008
    • 9

    #2
    [O2] Pomocy! Czy V.A.G. pokaze

    Prosba do tych ktorzy sa obeznani - czy v.a.g. pokaze uskodzenie pompowtrysku, mieszka podcisnienia? przygotowuje sie do jutrzejszej wizyty w ASO.

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Tak
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • lUzAk
        Classic
        • 2008
        • 9

        #4
        To jak mozna to troche dokladniej. Czy potrzebne dodatkowe testy na ustalenie czy te czesci padly?

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Blad jesli jakis wystepuje na pompowtrysku jest do ustalenia. Bedzie pisalo, ze dotyczy tego i tego cylindra.

          Mieszek jest niediagnozowalny przy pomocy VAG-a to tego sa inne narzedzia typu pompa podcisnienia itd

          A jaki cel tej wizyty w serwisie?? Moze zapieczona geometria w sprezarce bo auto przechodzi w tryb awaryjny przy pelnym gazie :twisted:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • lUzAk
            Classic
            • 2008
            • 9

            #6
            Octa zaczela przerywac mulic az w ko0ncu stanela na amen. Za pomoca starter FIX udalo sie ja uruchomic i dojecha do domu. Dzis w ASO najpier zaczeli o padnietej sprezarce, poznie wlasnie i pompowtrysku i mieszku troche sie pogubilem gdy facet powiedzial ze te czesci ma zdiagnozowac elektryk????? I coz kolega na takie diktum

            [ Dodano: Sob 30 Sie, 08 00:46 ]
            Jezeli jeszcze mozna ostatnie pytanie, czy mozna ozywic turbine nie wyjmujac jej?

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Zamieszczone przez lUzAk
              Za pomoca starter FIX udalo sie ja uruchomic i dojecha do domu
              No to byl super pomysl, dobrze ze nie dupnela glowica albo inne badziewie :twisted:


              Jak ozywic turbine, no to albo dziala albo nie. W ASO nie ozywiaja turbin tylko je wymieniaja, chyba ze auto jest na gwarancji to niech wymienia co chca :diabelski_usmiech


              Jak ASO stwierdzi, ze do wymiany jest 20 czesci o lacznej wartosci polowy samochodu, to polecam zadzwonic do takiego kolegi z forum o nicku Rob555
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • lUzAk
                Classic
                • 2008
                • 9

                #8
                Dzieki za zainteresowanie. Wlasnie jestem po wizycie w ASO i panom wyszlo ze mam chiptuning bo Nm=364. Zaczynam miec powazne obawy co do zetelnosci i uczciwosci Panow w aso. W tej sytuaci kolejne pytanie - czymozna grzebac w sterowniku bezkarnie. samochod niebyl tuningowany, caly czas ma nastawy fabryczne

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez lUzAk
                  samochod niebyl tuningowany, caly czas ma nastawy fabryczne
                  Jesteś pierwszym właścicielem ?

                  Bo durnie pewnie nie biorą pod uwagę , że auto może mieć mocną serię - to jak u mnie na hamowni wyszło ze 110 km 235 NM - 121.3 KM i 246.8 NM to oznacza , że mam wgrany program ? :lol:
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • lUzAk
                    Classic
                    • 2008
                    • 9

                    #10
                    Wlasciciel pierwszy i jedyny uzytkownik.

                    Komentarz

                    • greszczyn
                      Elegance
                      • 2005
                      • 893
                      • Nissan

                      #11
                      A w jakim to serwisie są takie ASY , co stwierdzili ,że silnik ma tyle Nm ? ... i jakim sposobem dokonali tego pomiaru ? :shock:

                      Komentarz

                      • Ziomal
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 5841
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        greszczyn, podobno Vas ma taką funkcję - robią test dynamiczny i mają dane silnika i odchyłki.
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz

                        • lUzAk
                          Classic
                          • 2008
                          • 9

                          #13
                          ASY sa w ASO Plichta.. A Octa miala w serii 350nm. Teraz nie wiadomo z kad uroslo do 363.

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            350Nm to ma ten silnik wg fabryki i ekologow, ale wlasnie 363 to sa takie calkiem zdrowe serie. Co za dupki, jak to auto masz na gwarancji to zadzwon do poznania przedstaw sprawe i powiedz co ASO robi i jak twierdza ze jest po chiptuningu to niech dadza do ekspertyzy sterownik i jesli maja racje to ty placisz za nia, a jak nie to grzecznie przeprosza i zaczna w koncu cos robic.

                            Jak auto jest po gwarancji, to dobrze Ci radze nie jezdzij juz wiecej do ASO bo nic nie ustala i szkoda Twojego czasu, sa firmy ktore to zrobia taniej, szybciej i pewniej.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • lUzAk
                              Classic
                              • 2008
                              • 9

                              #15
                              Dzieki za pomoc. Pomysl z dzwonkiem do Poznania uwazam za dobry skozystam. Dam znac po zakonczeniu sprawy. Nara wszystkim

                              Komentarz

                              • Ziomal
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 5841
                                • Octavia I (1U2)
                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                #16
                                Maicroft, czyli tak jak mówiłem
                                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                Jest O1 1.6 BFQ

                                Komentarz

                                • lUzAk
                                  Classic
                                  • 2008
                                  • 9

                                  #17
                                  Zadzwonilem do Poznania juz dwa razy oddzwonili i przyslali SMSA , ale bedzie ubaw w poniedzialek u Plichty :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech. Jeszcze raz serdeczne Bog zaplac za wspaniala porade

                                  Komentarz

                                  • steelrat
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 405

                                    #18
                                    Wrocilem z malych wakacji i chetnie podepne sie pod temat. Jak kupowalem u Plichty swoja OTE to za przeproszeniem wszystkich pan w dupe bez mydla wchodzili a pewnie i laske by zrobili gdybym dal ops: Pozniej bylo juz coraz gorzej. Od dnia kupna mjnelo 9 miesiecy a zgloszone drgajace swiatlo w prawym reflektorze do dzis nie zrobione. Chyba wezme przyklad zlUzAk, i tez odrzaluje na telefon do mpoznnia bedzie jeszcze weselej w poniedzialek
                                    Pieniądze szcześcia nie dają, ale pozwalają być wygodnie nieszcześliwym

                                    Komentarz

                                    • greszczyn
                                      Elegance
                                      • 2005
                                      • 893
                                      • Nissan

                                      #19
                                      Zamieszczone przez lUzAk
                                      ASY sa w ASO Plichta.. A Octa miala w serii 350nm. Teraz nie wiadomo z kad uroslo do 363.

                                      Prawie każda 2,0 tdi ma tyle w serii .
                                      Mogę podjechać do tego super ASO ,by te .......... " ASY serwisowe "...... mogły porównać organoleptycznie .... serię.... z małym koksem :twisted:

                                      Przy okazji będą mogli za free , posłuchać potępieńczego wycia turbiny :diabelski_usmiech

                                      Komentarz

                                      • steelrat
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 405

                                        #20
                                        Toz ty masz troche wiecej niz w serii. A tak po zatym dzwonilem do poznania i poprosili abym swoje przezycia z ASO PLICHTA opisal na papierze i wlasnie zabieram sie za prace domowa. Co do naprawiania fury juz syn rozmawial w danii z gosciem z serwisu i tak to wyglada- jade tam dzwonie na assistnce i do serwisu dowoza i robia. Jebac wszystkie polskie ASO :diabelski_usmiech spotkac sie mozemy zapodaj kiedy

                                        [ Dodano: Nie 31 Sie, 08 22:34 ]
                                        Jak kto ma natchnienie to pisc na ten adres: STARTER SP. z o.o. 61-013 POznan. ul. Baltycka 6
                                        Pieniądze szcześcia nie dają, ale pozwalają być wygodnie nieszcześliwym

                                        Komentarz

                                        • piotrekpruszcz
                                          Ambiente
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 122

                                          #21
                                          Na temat Plichty mam zdanie jedno: nie zasługuje na miano ASO. A mówię to w pełni świadomie po moich przejściach z tym pseudo serwisem. Dla przykładu podam - jednego razu wyjechałem z serwisu z trzema śrubami w kole.... Innym razem - koło OBD 2 mam zamontowane CB radio - i co zrobili pseudo serwisanci aby podłączyć się do diagnozy - wyrwali bo nawet nie chciało się im odkręcić osłony od dołu( nad pedałami sprzęgła i hamulca), następnie wyrwali obd z jego miejsca seryjnego montowania. NA moje "pytanie" dlaczego tak zrobili pan serwisant powiedział: "a po co pan tam cb radio montował" :diabelski_usmiech Po rozmowie z kierownikiem nasłuchałem się ogromniej ilości przeprosin i dostałem propozycję jakiejś tam karty klienta. Oczywiście odmówiłem i podziękowałem za współpracę.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...