Przepraszam za pytanie laika ale nie znam się na temacie ops: .
Po co w tdi zakładacie manometry (turbo boost) :?: Czy w autach z turbinami trzeba kontrolowac doladowanie - tzn. czy jak bym cisnął auto np na 3 biegu na wysokich obrotach (4000) przez dłuższy czas (wyprzedzanie np ok 10s) to auto może wpaść w tryb awaryjny - notlauf :?: Czy manometr jest właśnie w tym celu, żeby nie przeginać i wiedzieć kiedy zmienić bieg i uniknąć notlaufa? Dzieki za odpowiedzi.
masz po prostu dodatkowe wskaźniki, które pomagają kontrolować pracę silnika i tyle.
Zamieszczone przez Edward
czy jak bym cisnął auto np na 3 biegu na wysokich obrotach (4000) przez dłuższy czas (wyprzedzanie np ok 10s) to auto może wpaść w tryb awaryjny - notlauf
nie
(ale nie piłuj na trojce, zmień bieg )
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
W seryjnym aucie nie jest raczej potrzebne, choc i tak warto by bylo miec i wiedziec jak przyspieszac na np. zimnym silniku, zeby nie obciazac zbytnio turbiny.
A jak sie modyfikuje silnik, to chce wiedziec co sie dzieje w danej chwili w silniku.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
A to jest wiecej biegow niz 3 ??
A ja myslalem ze moja skodzina wyciaga tylko 140 bo sie jej obroty skonczyly na 3 biegu :P
Az musze isc sprawdzic ile ich jest faktycznie :P
Komentarz